Ολοι οι τρόποι που φλερτάρει η νεότερη γενιά – Memes και Instagram κυριαρχούν

    Ημερομηνία:

    Πώς η νέα γενιά σπάει τον πάγο της πρώτης ερωτικής γνωριμίας; Με memes. Σχεδόν οι μισοί από τους χρήστες των μέσων κοινωνικής δικτύωσης της γενιάς Z απάντησαν “ναι” όταν ρωτήθηκαν αν έχουν ποτέ στείλουν ένα meme ως πρώτο μήνυμα σε ένα πιθανό ταίρι σε μια εφαρμογή γνωριμιών, σύμφωνα με το επίσημο Instagram report για τις τάσεις του 2023.

    Η γενιά αυτή που αλλάζει τα δεδομένα τόσο στον κοινωνικό, όσο και στον οικονομικό τομέα των ζωών μας, φαίνεται να φέρνει διαφοροποιήσεις και στα ερωτικά δεδομένα και συγκεκριμένα στον τρόπο που προσεγγίζουμε το ερωτικό μας ενδιαφέρον.

    Με μια πληθώρα στατιστικών στοιχείων σχετικά με τη γενιά Z και το πώς οι άνθρωποι αυτής της ηλικιακής ομάδας διαφέρουν από τους προκατόχους τους, φαίνεται ότι όσοι γεννήθηκαν μετά το 1995 υποτίθεται κάνουν λιγότερο σεξ από τους εφήβους της δεκαετίας του ’90, αλλά είναι λιγότερο πιθανό να θέλουν μια σοβαρή σχέση. Δεν αποτελεί έκπληξη, λοιπόν, ότι ο τρόπος με τον οποίο οι σημερινοί έφηβοι και νεαροί ενήλικες προσεγγίζουν τα ραντεβού διαφέρει πολύ από τους Boomers και τη Γενιά Χ, αλλά και τους millennials. Τι σημαίνει, λοιπόν, το dating για τη γενιά που χαρακτηρίζεται ως ικανή να μετατρέψει τα πάντα σε τάση του TikTok και να κάνει καλύτερη δουλειά στη διάσωση του πλανήτη από ανθρώπους που έχουν τη διπλάσια ηλικία;

    memes__1_

    Πώς να φλερτάρετε στο Instagram;

    Memes. Αυτή είναι η λύση, την οποία μοιάζει να υιοθετεί το μεγαλύτερο ποσοστό των νέων που επιθυμούν να προσεγγίσουν για πρώτη φορά έναν νέο ερωτικό σύντροφο. Τα memes, αυτά τα μικροσκοπικά κλιπ από ταινίες- σειρές και στιγμές της τηλεόρασης που οι περισσότεροι από εμάς χρησιμοποιούμε στις κάζουαλ συζητήσεις μας, φαίνεται να είναι ο κατάλληλος τρόπος για να αρχίσει μια νέα συνομιλία.

    Αν και μπορεί να μας φαίνεται λίγο περίεργο, στην πραγματικότητα τα memes έχουν την δυνατότητα να φέρνουν τους ανθρώπους κοντά, κάνοντάς τους να γελούν, με αποτελέσμα να αντικαθιστούν τα γραπτά μηνύματα. Στο φλερτ, η νέα γενιά νιώθει ότι ο τρόπος με τον οποίο ένα άτομο ανταποκρίνεται σε ένα meme μπορεί επίσης να πει πολλά γι’ αυτό. Είναι για παράδειγμα ενημερωμένο για τις νέες τάσεις, ή έχει αίσθηση του χιούμορ που να ταιριάζει με τη δική μου, ή ακόμα και τα ίδια ενδιαφέροντα. Όλα εξαρτώνται από την απάντηση που θα ακολουθήσει μετά από ένα meme.

    Δείτε Βίντεο: Η Επικοινωνία μέσω Memes

    Communicating through Memes | Yuxuan Chua | TEDxTanglinTrustSchool

    Επίσης ένα meme μπορεί να αποτελέσει και έναν άμεσο τρόπο για να ειπωθούν πράγματα για την σχέση σας που μπορεί σε διαφορετικές περιπτώσεις να ήταν άβολο να προσεγγίσετε. Φανταστείτε το εξής: έχετε βγει τρίτο ραντεβού με κάποιον, οι συζητήσεις κυλούν και νιώθετε ότι έχετε βρει κάποιον με τον οποίο μπορείτε να συνδεθείτε. Τα πράγματα όμως δεν έχουν γίνει ακόμα σεξουαλικά. Ένα κατάλληλο meme, λοιπόν, σύμφωνα με τους Zoomers, μπορεί να σας βγάλει από την άβολη στιγμή της συζήτησης και να εξηγήσει τις ανάγκες σας πιο άμεσα.

    Γιατί οι νέοι προτιμούν να βγαίνουν ραντεβού μέσω Instagram;

    Η εφαρμογή κοινωνικής δικτύωσης εξελίσσεται σε ένα από τα πιο δυναμικά dating apps εκεί έξω. Ξεχάστε λοιπόν το tinder και άλλες παρόμοιες εφαρμογές γνωριμιών. Η Gen Z προτιμάει ξεκάθαρα το Instagram για να εντοπίζει πιθανά ρομαντικά ταίρια. Και ενώ το ίδιο μπορεί να μην δώσει σε κάποιον άμεση επιβεβαίωση για ένα πιθανό αμοιβαίο ενδιαφέρον που προσφέρει μια εφαρμογή γνωριμιών, τα προφίλ μπορούν να χρησιμεύσουν ως ένδειξη της κατάστασης της σχέσης κάποιου, όπως στις ημέρες της ενημέρωσης της κατάστασης σχέσεών μας στο Facebook.

    Η ερώτηση βέβαια που γεννιέται σε πολλούς, είναι το γιατί το φλερτ αναδεικνύεται σε μια διαδικτυακή πρακτική. Η πλειονότητα των Gen Z και των millennials είναι online, αυτός είναι ο βασικότερος λόγος. Έτσι, δεν αποτελεί έκπληξη το γεγονός ότι έχουν μεταφέρει όλες τις πτυχές της ζωής τους στο ίντερνετ. Σύμφωνα με την έκθεση τάσεων του Instagram για το 2023, περισσότεροι από τους μισούς χρήστες των μέσων κοινωνικής δικτύωσης της γενιάς Z αισθάνονται πιο άνετα να είναι ευάλωτοι στο διαδίκτυο και μέσω κειμένου από ό,τι αυτοπροσώπως. Το hashtag #love είναι το πιο συχνά χρησιμοποιούμενο hashtag του Instagram όλων των εποχών, με περισσότερες από 2 δισεκατομμύρια χρήσεις.

    Ωστόσο, όσο και αν η Gen Z και οι millennials είναι online, μια έρευνα που διεξήχθη από τους συλλέκτες δεδομένων Singles Reports, διαπίστωσε ότι σχεδόν το 80% των ατόμων που συμμετείχαν στην έρευνα, βιώνουν κόπωση και συναισθηματική εξουθένωση από τα online dating. Η εξουθένωση μπορεί να ανοίγει το δρόμο για περισσότερους ανθρώπους να επιστρέψουν σε πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης, όπως το Instagram, για να βρουν πιο αυθεντικές συνδέσεις. Το Instagram έχει αρχίσει έτσι και προτιμάται ανάμεσα στις υπόλοιπες εφαρμογές γνωριμιών αφού προσφέρει, σύμφωνα με πολλούς, μια πιο άμεση και ρομαντική διαδικασία γνωριμίας.

    Κοινοποίηση:

    Τελευταία Νέα

    Κοινοποίηση:

    Περισσότερα Άρθρα
    Σχετικα

    Ο κρίσιμος ρόλος της νάυλον σακούλας στην έρευνα για τη γιάφκα των Αμπελοκήπων

    Ο χρόνος παραγωγής μίας …νάυλον σακούλας σκουπιδιών –φέρεται να...

    Ντίζελ, μαζούτ και άλλα προϊόντα μεταφέρονται από πλοίο σε πλοίο στο Αιγαίο, κοντά στη Λέσβο και τη Χίο

    Ανησυχία για ενδεχόμενη περιβαλλοντική ρύπανση προκαλούν οι μεταγγίσεις πετρελαίου...

    Τη Δευτέρα 2 Δεκεμβρίου η κεντρική προεκλογική εκδήλωση του...
    Best Shop