Αρχική Blog Σελίδα 20896

    Εμβόλιο για το ποδόσφαιρό μας δεν θα βρεθεί

    Οι μόνοι που δεν παραπονούνται για τους περιορισμούς, λόγω της πανδημίας, είναι οι φίλαθλοι. Η απαγόρευση της παρουσίας τους στις εξέδρες περνάει απαρατήρητη, γιατί ούτως ή άλλως ελάχιστοι θα πήγαιναν να παρακολουθήσουν αγώνες του ελληνικού επαγγελματικού μας πρωταθλήματος. Αντιθέτως, αν τους επιτραπεί κάποια στιγμή να βρεθούν σε δικαστικές αίθουσες, θα παρατηρηθεί το αδιαχώρητο.

    Πριν ακόμα κλείσουν υποθέσεις, που εδώ και χρόνια αμαυρώνουν την ιστορία του ποδοσφαίρου μας, κι ενώ υπάρχουν άλλες σε εκκρεμότητα, μας προέκυψε νέα. Και συμπτωματικά με αντιδίκους τους ίδιους. ΠΑΟΚ και Ολυμπιακός πάλι στα… χαρακώματα. Οι δύο από τους τρεις διεκδικητές του τίτλου, με την τρίτη ΑΕΚ, να παρακολουθεί ως ουδέτερος παρατηρητής, ρίχνοντας έμμεσα λάδι στη φωτιά, με τους καυστικούς τίτλους των φίλα σ’ αυτήν προσκείμενα ΜΜΕ.

    Ενώ σε κάθε κατρακύλα, σε κάθε πτώση, λες, που θα πάει, φτάσαμε στο τέρμα, πιάσαμε πάτο, στο… ρημαδιασμένο ποδόσφαιρό μας αποδεικνύεται πως δεν υπάρχει τελειωμός. Φτάνεις στο σημείο να αναρωτιέσαι τι μυαλά κουβαλάνε όσοι ασχολούνται μ’ αυτό και αποφασίζουν για αυτό. Πώς μπορεί να συμβαίνουν όλα αυτά, αλλά κι αν δεν συμβαίνουν ποιοι τα κατεργάζονται και γιατί;

    Διαβάζεις τις… πολεμικές ανακοινώσεις των εμπλεκομένων. Τους τίτλους και τα σχόλια στα ΜΜΕ και καταλήγεις στο συμπέρασμα πως, όλοι μαζί, εχθροί και φίλοι, προσπαθούν να βάλουν και την ταφόπλακα, αφήνοντας τα… σκουλήκια να φάνε, ό,τι έχει απομείνει.
    Πολιτεία και Δικαιοσύνη δείχνουν πως παραμένουν θεατές, ενός έργου που επαναλαμβάνεται εδώ και χρόνια. Ψήφιση νόμων επί νόμων και έκδοση αποφάσεων, με σκεπτικά, που αντί να ξεκαθαρίζουν το τοπίο, το θολώνουν ακόμα περισσότερο. Αποτέλεσμα; Η αγωνιστική απαξίωση των ομάδων μας και της Εθνικής μας.

    ΠΑΤΡΑ – ΦΩΤΟ: Αυτή ήταν σήμερα η μεγαλύτερη ουρά σε super market της πόλης

    Στον καινούργιο Γαλαξία στην οδό Λευκωσίας. Φυσικά όλοι τηρούσαν αποστάσεις, ενώ τα μέτρα ασφαλείας στο εσωτερικό ήταν σύμφωνα με το υγειονομικό πρωτόκολλο.

     

    ΠΑΤΡΑ - ΦΩΤΟ: Αυτή ήταν σήμερα η μεγαλύτερη ουρά σε super market της πόλης

    Γ. Παυλάκης για εμβόλιο: Ελάχιστοι ή ανύπαρκτοι οι κίνδυνοι μπροστά στα οφέλη

    «Οι κίνδυνοι από το εμβόλιο είναι ελάχιστοι ή ανύπαρκτοι μπροστά στα τεράστια οφέλη. Αν θέλουμε να ανοίξει σύντομα η κοινωνία και η οικονομία, το εμβόλιο θα πρέπει να αποφασίσουν να το κάνουν όλοι το συντομότερο δυνατό», δήλωσε ο προϊστάμενος του Τμήματος Ανθρωπίνων Ρετροϊών στο Εθνικό Ινστιτούτο Ερευνών για τον Καρκίνο στις ΗΠΑ, δρ. Γιώργος Παυλάκης.

    Η πρόληψη είναι η φθηνότερη στρατηγική που θα εμποδίσει την διάδοση του ιού και τη σοβαρή νόσηση, τονίζει σε συνέντευξή του στο ΑΠΕ – ΜΠΕ, κάνοντας έκκληση σε όσους διστάζουν να εμβολιαστούν, να περιμένουν με ανοιχτό μυαλό μέχρι την Άνοιξη, που θα υπάρχουν περισσότερες δόσεις εμβολίων, για να αποφασίσουν. Και επισημαίνει ότι τότε θα υπάρχει εμπειρία σε εκατομμύρια εμβολιασμένους παγκόσμια και ιδίως σε Αγγλία, Καναδά και Αμερική.

    Ο κορυφαίος Έλληνας ερευνητής των ΗΠΑ, κατηγορεί ευθέως τους αρνητές ότι παραλογίζονται και ότι προδίδουν την ανάγκη της ανθρωπότητας να επιβιώσει. Παράλληλα εκτιμά ότι ο SARS-COV-2 θα παραμείνει και θα συνεχίσει να κάνει επιδημίες, οπότε ίσως θα χρειαζόμαστε εμβολιασμούς κάθε λίγα χρόνια, ενώ αποκλείει την πιθανότητα ο ιός να γίνει ανθεκτικός στα εμβόλια το επόμενο διάστημα.

    Ο δρ. Παυλάκης εξηγεί τι πρέπει να κάνουν οι αλλεργικοί, όσοι παίρνουν κορτιζόνη ή βιολογικούς παράγοντες, καθώς επίσης αν τελικά ο εμβολιασμένος εξακολουθεί να μεταδίδει τον ιό, τι συμβαίνει τελικά με την ανοσία και κατά πόσον βοηθούν τα μονοκλωνικά αντισώματα στον αγώνα εναντίον του φονικού ιού σε σχέση με τα εμβόλια.

    Tρία V ενισχύουν τις ελληνικές τράπεζες

    Εμβόλια (Vaccines), ορατότητα (Visibility), αποτιμήσεις (Valuations) είναι τα τρία V που αναμένεται να στηρίξουν την πορεία των ελληνικών τραπεζών το 2021, όπως σημειώνει η Eurobank Equities, τηρώντας θετική στάση για τον κλάδο παρά το ράλι άνω του 120% που έχουν σημειώσει οι μετοχές τους από τα χαμηλά του Οκτωβρίου. Οι προσπάθειες για την εκκαθάριση των ισολογισμών και την ανάκαμψη της κερδοφορίας θα εντατικοποιηθούν περαιτέρω το 2021, με τις τιτλοποιήσεις να διαδραματίζουν βασικό ρόλο. Οπως σημειώνει, ελληνικές τράπεζες σκοπεύουν να «ξεφορτωθούν» NPEs, ύψους 24 δισ. ευρώ τους επόμενους έξι μήνες, και εκτιμά πως η τελική μείωση ενδέχεται να είναι ακόμη υψηλότερη. Τα NPEs που θα προκύψουν από τα μορατόρια θα αγγίξουν το 30% των συγκεκριμένων δανείων, ενώ η κερδοφορία του κλάδου θα ανακάμψει ταχύτερα από ό, τι προβλεπόταν προηγουμένως, αν και θα είναι σχετικά περιορισμένη έως το 2022. Επίσης, αναμένει σταδιακή σύγκλιση των αποτιμήσεων των μετοχών τους σε σχέση με αυτές των ευρωπαϊκών τραπεζών.

    Ο Γιαν Κάρας αναλαμβάνει CEO στον ΟΠΑΠ την 1η Ιανουαρίου

    Από την 1η Ιανουαρίου αναλαμβάνει τη θέση του διευθύνοντος συμβούλου στον ΟΠΑΠ ο Γιαν Κάρας, ο οποίος σήμερα είναι ο «Acting CEO» της εισηγμένης, εκτελεί, δηλαδή, χρέη διευθύνοντος συμβούλου από τον περασμένο Ιούνιο, σε συνέχεια της τότε αποχώρησης του Νταμιάν Κόουπ. Ο Γιαν Κάρας βρίσκεται στον ΟΠΑΠ από τον Ιανουάριο του 2014, έχοντας βάλει την υπογραφή του στην αναδιοργάνωση και στον εκσυγχρονισμό των περίπου 4.000 καταστημάτων του ομίλου. Εχει ακόμη αναλάβει την ανάπτυξη των δραστηριοτήτων που αποφέρουν έσοδα στον ΟΠΑΠ, όπως και την ενίσχυση των πωλήσεων μέσω Διαδικτύου.

    Δημοσίευση μεγεθών γ΄ 3μήνου ζητεί η Επ. Κεφαλαιαγοράς

    H δημοσίευση οικονομικών αποτελεσμάτων γ΄ τριμήνου δεν είναι υποχρεωτική για τις εισηγμένες. Ορισμένες, πάντως, δίνουν στη δημοσιότητα κάποια ενδεικτικά οικονομικά μεγέθη, άλλες δεν δίνουν καθόλου. Καμιά 20αριά, όπως οι Cenergy Holdings, Βιοχάλκο, ΟΛΠ, Ιασώ, Forthnet κ.ά., επέλεξαν το δεύτερο. Λόγω των ειδικών συνθηκών, ωστόσο, η Επιτροπή Κεφαλαιαγοράς ζήτησε απ’ όλες τις εισηγμένες να δώσουν κάποια στοιχεία, ώστε να έχουν οι επενδυτές μια εικόνα για τις επιπτώσεις της πανδημίας στην οικονομική δραστηριότητά τους.

    Για λάθος της Jumbo μίλησε ο Αδ. Γεωργιάδης

    Μέχρι και στη Βουλή έφτασε να αναφερθεί το γεγονός ότι η γνωστή αλυσίδα Jumbo δεν εφαρμόζει το μοντέλο click away. Ο υπουργός Ανάπτυξης Αδωνις Γεωργιάδης, μιλώντας χθες στη Βουλή, υπεραμύνθηκε του μοντέλου του click away, υποστηρίζοντας ότι είναι θετική η ανταπόκριση και από τους καταναλωτές και από τους εμπόρους. Ο κ. Γεωργιάδης θέλοντας να δείξει ότι το μέτρο έχει ευνοήσει τα μικρά καταστήματα παιχνιδιών και όχι απαραιτήτως τις αλυσίδες είπε μεταξύ άλλων: «Το Jumbo αποφάσισε να μην ανοίξει με την “παράδοση εκτός” και δεν χρησιμοποιεί την “παράδοση εκτός” καθόλου. Κατά τη γνώμη μου κάνει πολύ μεγάλο λάθος ο κύριος Βακάκης, είναι, όμως, δικαίωμά του».

    Σημαντική αύξηση ανέργων τον Νοέμβριο

    Δραματική είναι η αύξηση της εγγεγραμμένης ανεργίας στις λίστες του ΟΑΕΔ μόλις μέσα σε ένα μήνα, τον Νοέμβριο. Από τα στατιστικά στοιχεία που εκδίδει ο Οργανισμός προκύπτει ότι κατά τον προηγούμενο μήνα 1.153.434 άτομα βρίσκονταν εγγεγραμμένα στη λίστα ανέργων, έναντι 1.043.709 ατόμων τον Οκτώβριο του 2020. Από τα δεδομένα αυτά προκύπτει ότι η ποσοστιαία αύξηση φθάνει το 10,51%. Οι άνεργοι αυξήθηκαν κατά 109.725 άτομα, γεγονός που προκαλεί ήδη πονοκέφαλο στους ειδικούς, οι οποίοι επισημαίνουν ότι ο Νοέμβριος ήταν ο πρώτος μήνας του δεύτερου κύματος της πανδημίας και των μέτρων αντιμετώπισής του. Αλλά και σε σχέση με τον Νοέμβριο του 2019, η αύξηση είναι κατά 69.491 άτομα, ήτοι 6,41%, καθώς τότε στη λίστα βρίσκονταν 1.083.943  άνεργοι. Το καμπανάκι χτυπάει δυνατά, καθώς οι φόβοι των ειδικών, όχι της αγοράς εργασίας αλλά της υγείας, είναι μήπως το τρίτο κύμα της πανδημίας έρθει σφοδρότερο απ’ όλα τα προηγούμενα…

    Άρωμα άλλης εποχής στη Μονμάρτρη της Αθήνας

    Πραγματικά αμέτρητες οι φορές που κολλημένη στην κίνηση της οδού Αρδηττού στο ρεύμα προς Αθήνα έχω στρέψει το βλέμμα στη μεσοπολεμική κατοικία στο νούμερο 34 στους πρόποδες του λόφου και έχω αναρωτηθεί τι είδους γειτονιά να απλώνεται πίσω της. Γνωρίζω πως πρόκειται για τη συνυφασμένη με το Α΄ Νεκροταφείο γειτονιά του Μετς, αλλά ελάχιστες φορές έχει τύχει να βρεθώ προς τα εκεί και ποτέ δεν την έχω περπατήσει.

    Αποφασίζω να το κάνω για πρώτη φορά ένα βροχερό πρωινό Παρασκευής, με αφετηρία την Αρχιμήδους, τον δρόμο πίσω από το Καλλιμάρμαρο, που τις Παρασκευές φιλοξενεί λαϊκή αγορά και που, όπως ενημερώνομαι από τη Διεύθυνση Σχεδίου Πόλεως και Αστικού Περιβάλλοντος του Δήμου Αθηναίων, χωρίζει τη συνοικία του Μετς σε δύο γειτονιές: Βαρνάβα και Μετς.

    Κινούμενη ανάμεσα σε πάγκους με φρούτα και ζαρζαβατικά, προσπαθώ να εντοπίσω την είσοδο προς τον Λόφο Αρδηττού, ο οποίος υψώνεται στη μία άκρη της γειτονιάς και εικάζω ότι θα απολαμβάνει μαγευτική θέα. Ενας περαστικός που σταματώ μου υποδεικνύει ένα άνοιγμα στην περίφραξη στο τέρμα των σκαλοπατιών της οδού Κλειτομάχου, που οι περίοικοι χρησιμοποιούν για την είσοδό τους στον λόφο και στο πέταλο του Σταδίου. Από εκεί τρυπώνω και εγώ και κατευθύνομαι προς την κορυφή. Με την τσιμεντούπολη στα δυτικά ίσα που να διακρίνεται πίσω από τα πεύκα, και τον Βράχο της Ακρόπολης να ορθώνεται επιβλητικά, εύκολα μπορώ να φανταστώ την Αθήνα των τελών του 19ου αιώνα, όταν στη θέση της Αρδηττού κυλούσε ο Ιλισός και στις νότιες όχθες του μόλις που άρχιζε να διαμορφώνεται μια νέα συνοικία.

    Αφήνοντας πίσω μου τον λόφο συνεχίζω επί της Κλειτομάχου, όπου το βλέμμα μου μαγνητίζει μια όμορφη γωνιακή κατοικία. Η ιδιοκτήτριά της με βλέπει που τη φωτογραφίζω και μου πιάνει κουβέντα. Μου λέει πως πρόκειται για το σπίτι του σκηνοθέτη Νίκου Κούνδουρου (1926-2017) –το είχε σχεδιάσει ο ίδιος– και πως εκείνη είναι η σύζυγός του. Δεν θα μπορούσε να μου τύχει πιο ταιριαστό καλωσόρισμα σε μια γειτονιά που αγαπήθηκε από τους ανθρώπους των τεχνών και των γραμμάτων και που συχνά αποκαλείται «Μονμάρτρη της Αθήνας». H αρχοντική Μάρκου Μουσούρου, στην οποία στρίβω δεξιά, για παράδειγμα, αλλά και ο πεζόδρομος της Νικηφόρου Θεοτόκη στον οποίο καταλήγω, κατοικήθηκαν μέσα στα χρόνια από γλύπτες και ζωγράφους. Σίγουρα κάτι από την αύρα μιας άλλης εποχής θα βρήκαν εκεί που τους συγκίνησε και γοήτευσε.

    Η Θεοτόκη, μάλιστα, δεν παύει να γοητεύει μέχρι σήμερα. Για του λόγου το ασφαλές πέφτω πάνω σε τηλεοπτικό συνεργείο που προφανώς εκμεταλλεύεται τη γραφικότητα των σπιτιών της για τα γυρίσματα κάποιας σειράς. Και η υπόλοιπη όμως γειτονιά δεν απογοητεύει. Μηνιάτη, Φωτιάδου, Σορβόλου, και όχι μόνο, βρίθουν από υπέροχα αρχιτεκτονήματα άλλων εποχών που δίχως ίχνος επιτήδευσης συνυπάρχουν αρμονικά με τα σύγχρονα. Ξεχωρίζω τη νεοκλασική κατοικία με το λιακωτό στο νούμερο 7 της Αριστονίκου, το ροζ αρχοντικό στη γωνία Σορβόλου και Μηνιάτη, αλλά και τις κλιμακωτά χτισμένες κατοικίες στην ανηφόρα της Μουσούρου.

    Στην κορυφή της τελευταίας συναντώ το Αλσος Λογγίνου, το οποίο κάπου έχω διαβάσει πως θεωρείται στοιχειωμένο. Ελπίζοντας σε κάποια παραφυσική εμπειρία που θα κάνει το άρθρο πιο πικάντικο, το διασχίζω αποφασιστικά, αλλά ούτε αρνητική ενέργεια αισθάνομαι, ούτε παράξενους ήχους ακούω. Μονάχα τα γέλια των παιδιών από την παιδική χαρά.

    Υπαίθρια γλυπτοθήκη

    Από εκεί κατεβαίνω τα σκαλοπάτια προς τον χαριτωμένο πεζόδρομο της Λογγίνου και τον ακολουθώ μέχρι το Α΄ Νεκροταφείο, όπου τελειώνω τη βόλτα μου ανάμεσα σε μνήματα και γλυπτά-κομψοτεχνήματα. Αντιλαμβανόμενη πως θα χρειαστώ μία ολόκληρη ημέρα για να εξερευνήσω την υπαίθρια αυτή γλυπτοθήκη –όπως ήδη από το 1840 αποκαλούνταν το νεκροταφείο σε τουριστικούς οδηγούς της εποχής– αποφασίζω να την αντιμετωπίσω σαν έναν υπέροχο κήπο και να περιπλανηθώ σε αυτόν ανέμελα μέχρι η επικείμενη βροχή με αναγκάσει να αποχωρήσω. Οι πρώτες ψιχάλες με βρίσκουν στον τάφο της Σοφίας Βέμπο.

    Η γειτονιά γύρω από την μπιραρία στις πλαγιές του Αρδηττού

    Η ιστορία της συνοικίας ξεκινάει το 1872, όταν ο βαυαρικής καταγωγής Κάρολος Φιξ (γιος του Γιόχαν Φιξ, ιδρυτή της περίφημης ζυθοποιίας) αποφασίζει να ανοίξει την πρώτη μεγάλη μπιραρία του στις πλαγιές του Αρδηττού. Την εποχή εκείνη στην περιοχή υπάρχει μόνο το νεκροταφείο, που έχει χτιστεί εκεί εν μέρει γιατί ο τόπος, λόγω υψομέτρου, αερίζεται καλά, καθώς και ο μύλος του Γιώργη Αργυρίου (κτίσμα του 18ου αιώνα που κατεδαφίστηκε δυστυχώς το 1986), στον οποίο οι Αθηναίοι αλέθουν το σιτάρι τους.Σύντομα, έποικοι της Τζιας που έχουν εγκατασταθεί στην Αθήνα αρχίζουν να χτίζουν γύρω από την μπιραρία μικρά λαϊκά και νεοκλασικά σπίτια και να δημιουργούν έτσι μια μικρή γειτονιά. Το πρώτο της όνομα «Παντρεμενάδικα» από κάποια ξύλινα παραπήγματα που θα χτιστούν εκεί στις αρχές του 20ού αιώνα και θα χρησιμοποιηθούν για παράνομες ερωτικές συναντήσεις. Το όνομα, ωστόσο, με το οποίο θα μείνει γνωστή μέχρι και σήμερα είναι αυτό της μπιραρίας, που ο Φιξ είχε επιλέξει προς ανάμνηση της τελευταίας μάχης του γαλλο-πρωσικού πολέμου οοποίος είχε δοθεί το 1871 στη γαλλική πόλη Μετς (Metz).Ο εποικισμός του Μετς θα συνεχιστεί τόσο στα χρόνια του Μεσοπολέμου όσο και μετά τον Β΄ Παγκόσμιο με νέες μοντέρνες κατοικίες να χτίζονται πλάι στις λαϊκές και νεοκλασικές και έναν μεγάλο αριθμό εικαστικών καλλιτεχνών και αρχιτεκτόνων να συρρέουν στη γειτονιά. Στην κατοικία στο νούμερο 34 της Αρδηττού, για παράδειγμα (αυτή που πάντα τραβάει το βλέμμα μου όταν κολλάω στην κίνηση της λεωφόρου), έζησε τη δεκαετία του 1950 ο εξπρεσιονιστής ζωγράφος Γιάννης Μηταράκης και στη συνέχεια ο χαράκτης Α. Τάσσος με τη σύζυγό του ζωγράφο και χαράκτρια Λουκία Μαγγιώρου.Το Μετς εξακολουθεί να προσελκύει ανθρώπους των τεχνών, πράγμα που το κάνει ιδιαίτερα δημοφιλές και κατ’ επέκταση πολύ ακριβό για κατοίκηση. Ευτυχώς, όμως, δεν μοιάζει να έχει χάσει τη λαϊκή του απλότητα και παραμένει ανθρώπινο, προσηνές – και επ’ ουδενί σνομπ.

    Πηγή: «Μετς – Αρδηττός: Aρωμα παλιάς Αθήνας», «Επτά Ημέρες»-«Καθημερινή», 4 Σεπτεμβρίου 2005. 

    Ταυτότητα Διαδρομής:

    Απόσταση: 5,94 χλμ..
    Διάρκεια: 02.04.48.
    Υψόμετρο: 112.
    Μέση ταχύτητα: 2,9 χλμ./ώρα.
    Θερμίδες: 483.

    Αναζητήστε τα στο Α΄ Νεκροταφείο

    • Τη διάσημη «Κοιμωμένη» του γλύπτη Γιαννούλη Χαλεπά που κοσμεί τον τάφο της 18χρονης Σοφίας Αφεντάκη (Τμήμα 1/135).

    • Τον τάφο-μαυσωλείο του Ερρίκου Σλήμαν σε σχέδια του Ερνέστου Τσίλλερ που μοιάζει με αρχαίο ελληνικό ναό και είναι διακοσμημένος με σκηνές από μάχες του Τρωικού Πολέμου (Τμήμα 4/581).

    • Το ταφικό μνημείο του Γεωργίου Αβέρωφ, φιλοτεχνημένο από τον γλύπτη Δημήτριο Φιλιππότη, που απεικονίζει τον εθνικό ευεργέτη καθιστό σε υψηλό βάθρο και σε υποδέχεται όλο μεγαλοπρέπεια μετά την είσοδο αριστερά.

    • Τη σκελετωμένη «Μάνα της Κατοχής» του γλύπτη Κώστα Βαλσάμη μετά την είσοδο δεξιά.

    • Τον «Θρηνώδη Aγγελο» του Ιωάννη Βιτσάρη στον τάφο της οικογενείας Κουμέλη (Τμήμα 5/889).

    Ο Προμηθέας έχασε από τον Ιωνικό

    Ο Προμηθέας ηττήθηκε με 86-77 από τον Ιωνικό στην Αθήνα στο πλαίσιο της 8ης αγωνιστικής της Basket League. Η πατρινή ομάδα έπαιξε χωρίς τον Λευτέρη Μαντζούκα που θα συνεχίσει στον Παναθηναϊκό, ενώ το ντεμπούτο τους πραγματοποίησαν οι Γιάννης Αγραβάνης και Γιάννης Αθηναίου. Διαιτήτευσαν οι Γ. Πουρσανίδης, Ξενικάκης και Λόρτος. Τα 10λεπτα: 18-17, 39-38 (ημ.), 64-59, 86-77.
    ΙΩΝΙΚΟΣ (Αγγέλου): Σμιθ 20 (3/7 δίποντα, 4/7 τρίποντα, 2/3 βολές, 4 ριμπάουντ, 3 ασίστ, 1 κλέψιμο), Έλμορ 20 (5/6 δίποντα, 3/7 τρίποντα, 1/1 βολή, 3 ριμπάουντ, 4 ασίστ), Μαυροκεφαλίδης 19 (6/8 δίποντα, 2/4 τρίποντα, 9 ριμπάουντ, 4 ασίστ), Χόλογουελ 8 (4/5 δίποντα, 5 ριμπάουντ), Μουχάιμιν, Πετρόπουλος 5 (1), Πριτζέτ 3, Φιτζπάτρικ 6 (6 ριμπάουντ), Χουγκάζ 5.
    ΠΡΟΜΗΘΕΑΣ (Γιατράς): Αγκμπελέσε 21 (9/10 δίποντα, 14 ριμπάουντ, 4 μπλοκ), Λούντζης 9 (1), Δ. Αγραβάνης 20 (2/4 δίποντα, 3/6 τρίποντα, 7/10 βολές, 9 ριμπάουντ, 2 ασίστ, 3 κλεψίματα), Μίλερ 14 (4/15 σουτ), Ραντίτσεβιτς 4 (1/7 σουτ), Γ. Αγραβάνης, Γκάρετ 2, Χριστοδούλου 2, Αθηναίου 5 (1).
    * Τα ομαδικά στατιστικά του Ιωνικού: 8/13 βολές, 24/39 δίποντα, 10/26 τρίποντα, 39 ριμπάουντ (30 αμυντικά – 9 επιθετικά), 20 ασίστ, 9 κλεψίματα, 2 μπλοκ, 16 λάθη.
    * Τα ομαδικά στατιστικά του Προμηθέα: 17/25 βολές, 20/36 δίποντα, 6/25 τρίποντα, 34 ριμπάουντ (24 αμυντικά – 10 επιθετικά), 15 ασίστ, 9 κλεψίματα, 6 μπλοκ, 14 λάθη.

    Το θρυλικό μοντέλο Twiggy στο νέο τεύχος της Vogue

    Γεννήθηκε ως Lesley Hornby στο Middlesex της Αγγλίας το 1949 και στην ηλικία των 16 ετών βρέθηκε στο σωστό σημείο τη σωστή στιγμή: μια καρέκλα στο κομμωτήριο Leonard of Mayfair. H συνέχεια είναι γνωστή σχεδόν σε όλους μας.

    Το 71χρονο σήμερα μοντέλο, ηθοποιός και τραγουδίστρια σηματοδότησε τα Swinging Sixties με το χαϊδευτικό της όνομα Twiggy και τη χαρακτηριστική “αγορίστικη” κουπ που της εξασφάλισε τον τίτλο του “προσώπου της χρονιάς” στη Βρετανία.

    Η Twiggy κυριάρχησε στη βιομηχανία σε μια εποχή που η μόδα είχε ακόμα τη δύναμη να αλλάξει τον κόσμο. “ Όλη αυτή η συζήτηση που αναπτύσσεται τώρα γύρω από το diversity είναι καταπληκτική, γιατί η ομορφιά βρίσκεται παντού. Ελπίζω να αλλάξουν τα πράγματα στον χώρο. Όλοι πρέπει να αισθανόμαστε άνετα με το σώμα μας,” δηλώνει στη Vogue Greece σχετικά με τη μόδα και την ομορφιά στη σημερινή εποχή.

    Οι ιστορίες της Twiggy με τους διασημότερους φωτογράφους μόδας, η συναρπαστική επαγγελματική και προσωπική πορεία της και τα μαθήματα που πήρε από τον χρόνο και τη ζωή σε μία θερμή συνέντευξη.

    Επιστρατεύουν συνταξιούχους για να βγουν οι συντάξεις

    Στην… επιστράτευση συνταξιούχων, πρώην έμπειρων στελεχών του e-ΕΦΚΑ που έχουν αποχωρήσει από τους νευραλγικούς τομείς της έκδοσης συντάξεων και διεκπεραίωσης ασφαλιστικών αιτημάτων, προχωρούν το υπουργείο Εργασίας και η διοίκηση του Ταμείου, καθώς το πρόβλημα με τις εκκρεμείς αιτήσεις έχει γιγαντωθεί προκαλώντας έντονες αντιδράσεις. Στο νομοσχέδιο του υπουργείου Υγείας που κατατέθηκε τα μεσάνυχτα της Πέμπτης και αναμένεται να ψηφιστεί εντός των επόμενων ημερών, προβλέπεται δέσμη μέτρων με στόχο τη μείωση του χρόνου απονομής των παλαιών συντάξεων, με δεδομένο ότι για τις νέες αιτήσεις λειτουργεί σταδιακά και εντός προγραμματισμού το σχέδιο «Ατλας».

    Εκτός από τους συνταξιούχους, καλούνται μέσω αποσπάσεων μόνιμοι υπάλληλοι που ανήκουν σε φορείς εντός ή ακόμη και εκτός γενικής κυβέρνησης με γνώση όμως στα συνταξιοδοτικά θέματα, αλλά και εργαζόμενοι επιστημονικών φορέων και επιμελητηρίων, ώστε να συμβάλουν στο έργο έκδοσης των εκκρεμών αιτήσεων, που ξεπερνούν τις 300.000.

    Αναλυτικά, και με στόχο την ταχύτερη έκδοση των εκκρεμών αιτήσεων συνταξιοδότησης, δίνεται δυνατότητα στον διοικητή του e-ΕΦΚΑ  να αναθέτει σε συνταξιούχους πρώην υπαλλήλους του Ταμείου που γνωρίζουν τις διαδικασίες απονομής συντάξεων, την επιστροφή τους σε αυτό, με στόχο τη στελέχωση των σχετικών κλιμακίων. Η ανάθεση έργου θα γίνεται με συμβάσεις έργου 8 μηνών και δεν θα ανανεώνεται. Η αμοιβή θα καθοριστεί με υπουργική απόφαση, ενώ οι εν λόγω συνταξιούχοι θα εξαιρεθούν –κατά την περίοδο της σύμβασης– από τις προβλεπόμενες περικοπές της σύνταξής τους.

    Σύμφωνα με πληροφορίες, το ενδιαφέρον επιστροφής των συνταξιούχων είναι περιορισμένο, ενώ δεν είναι λίγοι αυτοί που επισημαίνουν ότι ούτε οι ίδιοι που έχουν αποχωρήσει τα τελευταία χρόνια δεν έχουν ακόμη λάβει την οριστική σύνταξή τους, λόγω έλλειψης του αναγκαίου λογισμικού.

    Ετσι, στο νομοσχέδιο προβλέπεται και η δυνατότητα απόσπασης μόνιμων υπαλλήλων ή υπαλλήλων με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου αορίστου χρόνου που ανήκουν σε φορείς εντός ή εκτός της γενικής κυβέρνησης, με γνώση στα συνταξιοδοτικά θέματα. Η διάρκεια της απόσπασης ορίζεται σε 6 μήνες. Σε περίπτωση που δεν γίνει απόσπαση, θα μπορούν να εργάζονται στον e-ΕΦΚΑ με στόχο την έκδοση συντάξεων, με τη μορφή παροχής υπερωριακής απασχόλησης. Στη διάταξη ορίζεται ότι τόσο οι αποσπάσεις, όσο και η παράλληλη άσκηση καθηκόντων είναι διαδικασίες υποχρεωτικές. Η αποζημίωση που θα λάβουν όσοι ενταχθούν σε αυτές τις «ομάδες εργασίας», που θα συσταθούν για να περιοριστούν οι εκκρεμείς συντάξεις, θα ανέρχεται στο ποσό των 7.200 ευρώ για όλο το έτος, κατ’ ανώτατο όριο. Προϋπόθεση να επιτευχθούν οι ποσοτικοί στόχοι που θα τεθούν.

    Παράλληλα, φαίνεται πως επιστρέφουν στο Ταμείο οι υπάλληλοι που με δικαστικές αποφάσεις έχουν αποχωρήσει από αυτό, καθώς δίνεται με άλλη διάταξη η δυνατότητα παραίτησης του φορέα από ένδικα μέσα, εφόσον και οι εργαζόμενοι παραιτηθούν από οποιοδήποτε δικόγραφο ή δικαίωμα που απορρέει από την αιτία αυτή, συμπεριλαμβανομένων και των πάσης φύσεως οικονομικών αξιώσεων.

    Τζένη Μπαλατσινού: Φωτογραφίζει τον 13χρονο γιο της, Μάξιμο, λίγες ημέρες πριν έρθει στον κόσμο ο αδερφός του!

    Λίγες ημέρες πριν φέρει στον κόσμο το τέταρτο παιδί της, καρπό του έρωτά της με τον Βασίλη Κικίλια, η Τζένη Μπαλατσινού απολαμβάνει χαλαρές και ευτυχισμένες στιγμές με την οικογένειά της.

    Σήμερα, η εγκυμονούσα παρουσιάστρια περνά χρόνο με τον 13χρόνο γιο της Μάξιμο και ακόμα ένα μέλος της φαμίλιας. Αναφερόμαστε στον σκυλάκο της οικογένειας, Apollo, στον οποίο όλοι τους έχουν τρομερή αδυναμία.

    Όπως ήταν αναμενόμενο, τα likes ήταν εκατοντάδες.

    Δες το στιγμιότυπο:

    Τζένη Μπαλατσινού: Φωτογραφίζει τον 13χρονο γιο της, Μάξιμο, λίγες ημέρες πριν έρθει στον κόσμο ο αδερφός του!

    The Bachelor: Η πρώτη τηλεοπτική εμφάνιση του Παναγιώτη Βασιλάκου και της Νικόλ ως ζευγάρι! (video)

    Λίγες ώρες μετά τον τελικό του The Bachelor, στον οποίο ο Παναγιώτης Βασιλάκος επέλεξε τη Νικόλ ως εκλεκτή της καρδιάς του, το ζευγάρι εμφανίστηκε στην εκπομπή «Καλύτερα δε γίνεται».

    Η Ναταλία Γερμανού και ο Κώστας Τσουρός τους υποδέχτηκαν στο πλατό και, πιο ερωτευμένοι από ποτέ, μίλησαν για τις στιγμές που έζησαν μέσα στο παιχνίδι, τι ερωτεύτηκε ο ένας στον άλλο και πολλά – πολλά ακόμη…

    Από την άλλη, η Νικόλ αποκάλυψε πώς πήρε την απόφαση να φύγει από τη Θεσσαλονίκη και να δηλώσει συμμετοχή στο The Bachelor: «Πραγματικά δεν ξέρω τι είχα στο μυαλό μου. Είχα μια πολύ καλή και σταθερή δουλειά, οπότε θα ήταν δύσκολο να την αφήσω και να πάω κάπου, που δεν θα ξέρω τι θα συναντήσω. Ήθελα να κάνω κάτι για εμένα. Από την άλλη σκεφτόμουν ότι ίσως και να γνωρίσω τον έρωτα της ζωής μου μέσα από όλο αυτό. Μπορεί να ήταν ένα παιχνίδι, αλλά για μένα δεν ήταν. Και φάνηκε από την πρώτη στιγμή».  

    Δες όλα όσα είπε το ζευγάρι του The Bachelor στο παρακάτω βίντεο: