Δρακόντεια μέτρα για την Κεραμέως στη Πάτρα – Δείτε φωτο

    Δρακόντεια μέτρα έχει λάβει η αστυνομία εν όψει της ομιλίας την υπουργού Παιδείας Νίκης Κεραμέως στο ξενοδοχείο ΑΣΤΗΡ στις 6:30 το απόγευμα στην Πάτρα.

    Την εκδήλωση την διοργανώνει η ΔΕΕΠ Νέας Δημοκατίας Αχαΐας με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα της Γυναίκας.

    Το ξενοδοχείο ΑΣΤΗΡ έχει περικυκλωθεί από αστυνμικούς.

    Δρακόντεια μέτρα για την Κεραμέως στη Πάτρα - Δείτε φωτο

    Δρακόντεια μέτρα για την Κεραμέως στη Πάτρα - Δείτε φωτο Δρακόντεια μέτρα για την Κεραμέως στη Πάτρα - Δείτε φωτο

    Πάτρα: Πού θα γίνουν rapid tests την Παρασκευή

    Με σταθερούς ρυθμούς συνεχίζονται εκ μέρους της 6ης ΥΠΕ και των κλιμακίων του ΕΟΔΥ οι δειγματοληπτικοί έλεγχοι προς τον γενικό πληθυσμό της Αχαΐας.

    Για αύριο Παρασκευή  19 Νοεμβρίου θα διενεργηθούν δειγματοληπτικοί έλεγχοι στοΕπιμελητήριο Αχαΐας (κατά το διευρυμένο ωράριο 8:30 με 20:30), στο οίκημα «ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΟΣ ΣΤΑΘΜΟΣ ΜΑΝΑΣ ΚΑΙ ΠΑΙΔΙΟΥ», του Κέντρου Υγείας Αιγίου (κατά τις ώρες 09:00 με 15:00) και στην πλατεία Ντε Μιράντα, πλησίον του γηπέδου Παναχαϊκής(κατά τις ώρες 9:00 με 14:30) για το ευρύ κοινό.

    Παράλληλα, σε δειγματοληπτικούς ελέγχους θα υποβληθούν οι συμμετέχοντες της Συνδιάσκεψης για τη Νέα Κοινή Αγροτική Πολιτική(ΚΑΠ) για τους νομούς της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας, που διενεργείται στα ιστορικά κτίρια της ACHAIA CLAUSS.

    Οι δειγματοληπτικοί  έλεγχοι αποτελούν σημαντικό  εργαλείο στην προσπάθεια αποφυγής της διασποράς του νέου κορονοιού και διενεργούνται από τα κλιμάκια του ΕΟΔΥ με rapid tests.

    ΤΗΝ ΚΥΡΙΑΚΗ: Ετήσιο Μνημόσυνο Αδικοχαμένων Καλαβρυτινών

    Ο Παγκαλαβρυτινός Σύλλογος Πατρών ανακοινώνει την τέλεση του Ετησίου Μνημοσύνου προς τιμήν των Αδικοχαμένων Καλαβρυτινών, θυμάτων της ναζιστικής θηριωδίας της 13ης Δεκεμβρίου 1943.

    Η επιμνημόσυνη δέηση θα πραγματοποιηθεί την Κυριακή 7 Δεκεμβρίου 2025 και ώρα 09:00 π.μ., στον Ιερό Ναό Αγίου Αλεξίου Πατρών (παρεκκλήσι της ιστορικής ιεράς Μονής της Αγίας Λαύρας Καλαβρύτων).

    Μετά το πέρας της τελετής, ο Σύλλογος θα προσφέρει καφέ.

    Σεξ: Γιατί βλέπουμε περισσότερο και κάνουμε λιγότερο – Τι έχει αλλάξει σήμερα

    Τριάντα σχεδόν χρόνια πίσω, το 1993 για την ακρίβεια, μία σκηνή από την ταινία Demolition Man φέρνει τους Sylvester Stallone και Sandra Bullock αντικριστά σε έναν καναπέ να φορούν ένα κράνος – gadget στο κεφάλι και να επιδίδονται σε cyber sex. Είχε προβλέψει ο σκηνοθέτης, Marco Brambilla, τη σημερινή εποχή;

    Το σεξ είναι «παντού» και όμως πουθενά… Αν η φράση ακούγεται γριφώδης, αρκεί να αναλογιστεί κανείς πως το sexting, το διαδικτυακό σεξ, οι καυτές στα όρια του πορνό εικόνες αλλά και οι ταινίες ενηλίκων έχουν γνωρίσει τεράστια απήχηση, ιδίως μετά το ξέσπασμα της πανδημίας και τα lockdown και, παρ’ όλα αυτά, το παραδοσιακό σεξ με την έννοια της σαρκικής επαφής τείνει να εξελιχθεί σε είδος υπό εξαφάνιση.

    Τον προβληματισμό της για τα παραπάνω διατυπώνει σε πρόσφατο άρθρο της η Δρ Mary Harrod, Επίκουρη Καθηγήτρια στη Σχολή Σύγχρονων Γλωσσών και Κουλτούρας του Πανεπιστημίου του Warwick, η οποία επισημαίνει πως η αλλαγή της σεξουαλικής μας συμπεριφοράς δεν πρέπει να υποτιμάται. Σύμφωνα με την ίδια, ο τρόπος που αντιλαμβανόμαστε το σεξ και τις σχέσεις βρίσκεται στη ρίζα του τρόπου με τον οποίο οργανώνουμε τις κοινωνίες μας.

    Εποχή των αναποφάσιστων

    Ιστορικά, η σεξουαλική επιθυμία έχει αντιμετωπιστεί ποικιλοτρόπως, λαμβάνοντας -εκ περιτροπής συχνά- αρνητικό ή θετικό πρόσημο και αποκτώντας άλλη θέση σε σχέση με την αποκλειστικότητα και τον γάμο. Για αιώνες, σημειώνει η Δρ Harrod, ο σαρκικός πόθος βρισκόταν έξω από το κάδρο του γάμου και οι εξωσυζυγικές σχέσεις έχαιραν τουλάχιστον ανοχής αν όχι αποδοχής. Μετά τη σεξουαλική επανάσταση της δεκαετίας του ’70, πέρασε στη γαμήλια σφαίρα και αποτέλεσε στοιχείο των μακροχρόνιων σχέσεων.

    Ωστόσο, η σαρκική απόλαυση στο πλαίσιο της μονογαμίας εξελίχθηκε σύντομα στην μπαναλιτέ που γκρέμισε το happy end των ρομαντικών κομεντί, σύμφωνα με το οποίο ένας άνδρας και μια γυναίκα ερωτευμένοι θα καταλήξουν για πάντα μαζί. «Φαίνεται πως γινόμαστε όλο και πιο απαισιόδοξοι όταν περνάμε στο ζήτημα των μόνιμων συντρόφων», σχολιάζει η καθηγήτρια.

    Ξέρουμε όμως τι πραγματικά θέλουμε; Στο νέο της βιβλίο Imagining ‘We’ in the Age of ‘I’, η Δρ Harrod θίγει μια παραδοξότητα που παρατηρείται σχετικά με τη στάση μας απέναντι στα ανυπέρβλητα ρομάντζα: όσο μεγαλύτερη είναι η αμφιβολία μας για το αν μπορούν να υπάρξουν, τόσο περισσότερο θέλουμε να ονειρευόμαστε ότι είναι πραγματικά.

    Έπειτα, και ενώ η πανδημία πολλαπλασίασε σχεδόν βασανιστικά την επιθυμία για σαρκική επαφή -μια ανάγκη που αποτυπώνει ο πρόσφατος όρος «πείνα του δέρματος» (skin hunger)-, όλο και περισσότερο απασχολεί τους ειδικούς η επέλαση των «διαδικτυακών σεξουαλικών σχέσεων». 

    Σεξ: Γιατί βλέπουμε περισσότερο και κάνουμε λιγότερο – Τι έχει αλλάξει σήμερα

    Online dating

    Από το ξέσπασμα της πανδημίας, το online dating δεν σταμάτησε να διαγράφει ανοδική πορεία. Έρευνα της Smartme Analytics στην Ισπανία διαπίστωσε σε πληθυσμιακό δείγμα 8.000 χρηστών αύξηση της χρήσης του Tinder έως και 94,4% στις ηλικίες κάτω των 35 ετών, με εθελοντές να δηλώνουν πρόθυμοι να παρατείνουν τη χρήση αμιγώς για online dating και μετά το lockdown. Πράγματι, οι μελέτες για τη δημοφιλή πλατφόρμα γνωριμιών έχουν δείξει ότι η πλειοψηφία των γνωριμιών δεν καταλήγει στη δια ζώσης συνάντηση.

    Όπως διατυπώνει καταληκτικά η Δρ Harrod: «Σήμερα, περισσότερο από ποτέ, διαπιστώνοντας πως πολλές κοινωνικές αλληλεπιδράσεις υπολειτουργούν, το ωμό σεξ στις οθόνες και τα βιβλία αναδεικνύεται σε ένα μέσο για να εκφράσουμε ευθέως τη συλλογική μας ανθρώπινη υπόσταση. Φαίνεται πως δεν υπάρχει πλέον η ανάγκη για αναμμένα κεριά και απαλή μουσική ώστε να θυμηθούμε τη σεξουαλικότητά μας σε μια εποχή που οι κοινωνικοί δεσμοί εξαφανίζονται».

    Πάτρα – φωτό: Ο Αγιος Ανδρέας έχει “ντυθεί” Χριστουγεννιάτικα

    Ένας μήνας και κάτι…

    τόσο απομένει για τα Χριστούγεννα και ήδη στην Πάτρα μύρισε γιορτές!

    Χριστουγεννιάτικοι στολισμοί, δεντράκια, τρενάκια, ξωτικά…όλα όσα χρειάζονται για να μας μεταφέρουν στην μαγεία των ημερών.

    Όμορφες εικόνες μας μεταφέρουν στο κέντρο της Πάτρας και συγκεκριμένα έξω από τον Ιερό Ναό του Αγίου Ανδρέα όπου εκεί ήδη η ατμόσφαιρα είναι σε Christmas mood…

    Τι πιο όμορφο και πιο γλυκό…αρκεί να δούμε τα Χριστούγεννα μέσα από τα μάτια των παιδιών για να νιώσουμε το μαγικό και λαμπερό που τόσο τα ενθουσιάζει και τα κάνει να χαμογελούν…

    Άλλωστε όλοι το έχουμε ανάγκη…

    Εσείς άραγε στολίσατε;

    *φωτο credit Lampros Vallidis

    ΠΕΡΙΟΧΗ ΑΓΥΙΑΣ: Κατέγραψαν σε βίντεο όσους πετούν σκουπίδια στο γήπεδο

    Εχουν βρει τον μπελά τους οι κάτοικοι πέριξ της οδού Δροσίνη στο γήπεδο «Σαρμά»! Σχεδόν σε καθημερινή βάση, όπως καταγγέλλουν, κάποιοι μπαίνουν ακόμη και με τα οχήματά τους μέσα στο γήπεδο και πετάνε… ότι θέλουν! Από σακούλες σκουπιδιών και μπάζα μέχρι… και κλαδιά που έχουν κόψει από τα δένδρα. Αναγκάστηκαν να κάνουν βίντεο με την δράση των συγκεκριμένων ώστε να αποδείξουν πώς… δεν είναι «ελέφαντες» και πώς οι καταγγελίες που κάνουν στον Δήμο ευσταθούν. «Κάνουμε καταγγελίες στον Δήμο, δεν λέμε, έρχονται οι άνθρωποι και καθαρίζουν, όμως την επόμενη μέρα έχουμε επανάληψη του φαινομένου. Και νομίζω η διαμαρτυρία μας είναι σοβαρή καθώς διενεργείται σε καθημερινή βάση μόλυνση του περιβάλλοντος σε μία πυκνοκατοικημένη περιοχή» δηλώνει στην «Πολιτεία» μία κάτοικος της περιοχής η οποία έγινε και αυτόπτης μάρτυρας του συγκεκριμένου περιστατικού. Όπως μας είπαν οι περίοικοι είναι αποφασισμένοι να αντιδράσουν. Όχι μόνο καλώντας την Αστυνομία αλλά λαμβάνοντας την υπόθεση στα χέρια τους. «Δεν μπορούμε να αδιαφορήσουμε μπροστά σε αυτό που γίνεται μπροστά στα μάτια μας» μας είπε η κάτοικος. Είναι προφανές ότι θα πρέπει τόσο ο Δήμος όσο και η αστυνομία να δράσουν. Ώστε όσοι πετούν μπάζα και σκουπίδια στο γήπεδο να συλληφθούν και να διενεργηθούν τα νόμιμα σε βάρος τους.

     

    Πάτρα : Που βρίσκονταν αυτές οι δύο επαύλεις ξακουστών οικογενειών της πόλης;

    Πάτρα : Που βρίσκονταν αυτές οι δύο επαύλεις ξακουστών οικογενειών της πόλης;

    Η έπαυλη Μόρφυ (πίσω) και η έπαυλη Πίλτσερ, αρχές 20ου αιώνα.

    • Οικογένεια Μόρφυ: Η οικογένεια Μόρφυ, ιρλανδικής καταγωγής, εγκαταστάθηκε στην περιοχή μετά τη μάχη του Βατερλό (το 1796 ο Donal Morfy βρήκε άσυλο στα Επτάνησα και τα μέλη της οικογένειας εγκαταστάθηκαν αργότερα στην Πάτρα) και διαδραμάτισε σημαντικό ρόλο στην οικονομική και κοινωνική ζωή της Πάτρας κατά την περίοδο της μεγάλης ακμής της, ειδικά λόγω του εμπορίου σταφίδας.
    • Κατασκευή: Η βίλα κατασκευάστηκε περίπου το 1900.
    • Περιοχή “Εγγλέζικα”: Η συγκεκριμένη περιοχή ονομάστηκε έτσι επειδή εκεί έχτισαν τις επαύλεις τους εύποροι ξένοι, κυρίως Άγγλοι (όπως οι οικογένειες Κρωββ και Στήβενς), που ασχολούνταν με το εμπόριο και την εξαγωγή σταφίδας.
    • Τοποθεσία: Η έπαυλη βρισκόταν επί της Εθνικής Οδού Πατρών-Πύργου. Μια φωτογραφία του 1910 από τη Δημοτική Βιβλιοθήκη Πατρών την δείχνει στις Ιτιές Παραλίας. 

    ===========================

    Η έπαυλη Πίλτσερ (Pilcher) είναι ένα ιστορικό κτίριο στην Πάτρα, το οποίο βρίσκεται στην περιοχή Εγγλέζικα. Χτίστηκε στις αρχές του 20ού αιώνα (αναφέρεται φωτογραφία της βίλας το 1920 με γήπεδο τένις) και αποτελούσε χαρακτηριστικό δείγμα των επαύλεων που έχτιζαν οι εύποροι αστοί έμποροι της πόλης εκείνη την εποχή. 
    Βασικές πληροφορίες:
      • Τοποθεσία: Βρίσκεται στην ιστορική συνοικία “Εγγλέζικα” της Πάτρας, μια περιοχή όπου παραδοσιακά κατοικούσαν εύπορες οικογένειες, συχνά αγγλικής καταγωγής, εξ ου και το όνομα της συνοικίας.
      • Ιστορία: Το κτίριο πήρε το όνομά του από την οικογένεια Πίλτσερ. Στις αρχές του 20ού αιώνα, η Πάτρα ήταν μία από τις σημαντικότερες εμπορικές πόλεις της Ελλάδας και οι εύποροι κάτοικοί της έχτιζαν εντυπωσιακά σπίτια και επαύλεις στα προάστια.
      • Αρχιτεκτονική: Η έπαυλη αποτελεί παράδειγμα της αστικής αρχιτεκτονικής της εποχής, αντικατοπτρίζοντας το όνειρο του αστού εμπόρου για ένα μεγαλοπρεπές σπίτι με ανέσεις, όπως μαρμάρινα στοιχεία και εισαγόμενη επίπλωση.

     

    Νεκρός άνδρας που καταπλακώθηκε από κορμό δέντρου προσπαθώντας να κόψει ξύλα

    Άνδρας 79 ετών έχασε τη ζωή του, όταν καταπλακώθηκε από κορμό δέντρου στη διάρκεια εργασιών υλοτόμησης, στην περιοχή της Καλάνδρας Χαλκιδικής (Ποσείδι).

    Η πυροσβεστική ειδοποιήθηκε λίγο πριν τις 2 το μεσημέρι και για τον απεγκλωβισμό του ηλικιωμένου, που είχε χάσει τις αισθήσεις του, επιχείρησαν έξι πυροσβέστες με τρία οχήματα, ενώ έσπευσαν και δυνάμεις της αστυνομίας. Ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ τον παρέλαβε αμέσως μετά τον απεγκλωβισμό και τον μετέφερε στο Κέντρο Υγείας Κασσανδρείας, όπου διαπιστώθηκε ο θάνατός του.

    Η αστυνομία διερευνά τις συνθήκες του δυστυχήματος. Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες ο άτυχος άνδρας δε φαίνεται να ήταν επαγγελματίας υλοτόμος, αλλά να επιχείρησε να κόψει ξύλα για προσωπική χρήση. Στο σημείο του δυστυχήματος είχαν σπεύσει και εθελοντές της Ελληνικής Ομάδας Διάσωσης, συνδράμοντας τις αρχές στην ρύθμιση της κυκλοφορίας των οχημάτων.

    Παιδόφιλος έστελνε ανατριχιαστικά μηνύματα σε 10χρονη! – Οι κινήσεις της μητέρας και η τραγική απάντηση της αστυνομίας

    Μια υπόθεση που προκαλεί τρόμο έρχεται στο φως της δημοσιότητας μέσω των «Αποκαλύψεων» – Παιδόφιλος προσέγγισε 10χρονη μέσα από το Tik Tok, της ζητούσε γυμνές φωτογραφίες, την απειλούσε σε ηχητικά μηνύματα

    Το 10χρονο κορίτσι, όταν κατάλαβε πως δεν συνομιλεί με κάποιο παιδί της ηλικίας της, απευθύνθηκε στη μητέρα της η οποία συνέχισε να στέλνει μηνύματα στον δράστη προσποιούμενη την κόρη της. Τα όσα έγιναν μετά προκαλούν αποτροπιασμό.

    «Θα στείλω τα μηνύματα στους γονείς σου και τους φίλους σου»

    Τα όσα έστελνε ο άνδρας σοκάρουν:

    Παιδόφιλος: «Πήγαινε στην τουαλέτα, σαν να κάνεις μπάνιο ή να κάνεις κακά στην τουαλέτα και άνοιξε την κάμερα τίποτα άλλο! Θα μου κάνεις την χάρη, σε παρακαλώ πολύ, σε ικετεύω! ΟΚ μωρό. Θέλω να χ… Ξέρεις τι εννοώ εεε; Μιλάω!

    10χρονη: «Δεν ξέρω τι είναι αυτό. Εξήγησε μου».

     

    Παιδόφιλος: «Ωραία θα μου στείλεις μετά τον κ@@@ σου σε βιντεοκλήση να βλέπω

    τον κ@@@ σου και το μ@@@ σου μετά που θα μου στείλεις
    φωτογραφία; Ναι ή όχι;»

    10χρονη: «Σου είπα είμαι 10 χρονών και δεν ξέρω τι εννοείς χ…»

    Λίγο αργότερα στη συνομιλία, ο άντρας ξεσπά, όταν η «ανήλικη» επιμένει να της στείλει το πρόσωπό της:

     

    Παιδόφιλος: Στείλε εσύ κάτι, μου χρωστάς κάτι, κάνε το. Μωρή π@@@@@@ τι λες; Τι λες; Τι λες; Τι λες; Στείλε μου αυτό που σου είπα θέλω να χ@@@ καταλαβαίνεις;