Δρακόντεια μέτρα για την Κεραμέως στη Πάτρα – Δείτε φωτο

    Δρακόντεια μέτρα έχει λάβει η αστυνομία εν όψει της ομιλίας την υπουργού Παιδείας Νίκης Κεραμέως στο ξενοδοχείο ΑΣΤΗΡ στις 6:30 το απόγευμα στην Πάτρα.

    Την εκδήλωση την διοργανώνει η ΔΕΕΠ Νέας Δημοκατίας Αχαΐας με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα της Γυναίκας.

    Το ξενοδοχείο ΑΣΤΗΡ έχει περικυκλωθεί από αστυνμικούς.

    Δρακόντεια μέτρα για την Κεραμέως στη Πάτρα - Δείτε φωτο

    Δρακόντεια μέτρα για την Κεραμέως στη Πάτρα - Δείτε φωτο Δρακόντεια μέτρα για την Κεραμέως στη Πάτρα - Δείτε φωτο

    Πάτρα: Πού θα γίνουν rapid tests την Παρασκευή

    Με σταθερούς ρυθμούς συνεχίζονται εκ μέρους της 6ης ΥΠΕ και των κλιμακίων του ΕΟΔΥ οι δειγματοληπτικοί έλεγχοι προς τον γενικό πληθυσμό της Αχαΐας.

    Για αύριο Παρασκευή  19 Νοεμβρίου θα διενεργηθούν δειγματοληπτικοί έλεγχοι στοΕπιμελητήριο Αχαΐας (κατά το διευρυμένο ωράριο 8:30 με 20:30), στο οίκημα «ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΟΣ ΣΤΑΘΜΟΣ ΜΑΝΑΣ ΚΑΙ ΠΑΙΔΙΟΥ», του Κέντρου Υγείας Αιγίου (κατά τις ώρες 09:00 με 15:00) και στην πλατεία Ντε Μιράντα, πλησίον του γηπέδου Παναχαϊκής(κατά τις ώρες 9:00 με 14:30) για το ευρύ κοινό.

    Παράλληλα, σε δειγματοληπτικούς ελέγχους θα υποβληθούν οι συμμετέχοντες της Συνδιάσκεψης για τη Νέα Κοινή Αγροτική Πολιτική(ΚΑΠ) για τους νομούς της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας, που διενεργείται στα ιστορικά κτίρια της ACHAIA CLAUSS.

    Οι δειγματοληπτικοί  έλεγχοι αποτελούν σημαντικό  εργαλείο στην προσπάθεια αποφυγής της διασποράς του νέου κορονοιού και διενεργούνται από τα κλιμάκια του ΕΟΔΥ με rapid tests.

    Demy: Την επόμενη σχέση μου θα την κρύψω, δήλωσε μετά τον πρόσφατο χωρισμό της

    Για τον χωρισμό της και τη ζωή της μετά από αυτόν μίλησε η Demy σε συνέντευξη που παραχώρησε, επιβεβαιώνοντας για πρώτη φορά πως το τελευταίο διάστημα είναι μόνη της.

    Η τραγουδίστρια η οποία ήταν σε σχέση με τον Κώστα Κωνσταντίνου επί 8 χρόνια, άλλαξε σελίδα στην προσωπική της ζωή και θέλησε να τονίσει μέσα από τις δηλώσεις της πως θα ήθελε η επόμενή της σχέση να μείνει μακριά από τα φώτα της δημοσιότητας.

    Η 34χρονη ήταν καλεσμένη στην εκπομπή Buongiorno την Τρίτη 9 Δεκεμβρίου και μετά τα δημοσιεύματα που κυκλοφορούσαν το προηγούμενο διάστημα, θέλησε να ξεκαθαρίσει τι συμβαίνει πραγματικά, αποκαλύπτοντας πως το πρώτο διάστημα είχε πει ψέματα, προσπαθώντας να αποφύγει το κυνηγητό με τους δημοσιογράφους και να προστατευτεί. «Την επόμενη σχέση μου θα την κρύψω, δεν θα ξαναπώ κάτι, δεν θα την εμφανίσω τόσo. Γιατί τo να υπάρχει μια φωτογραφία και να λες ότι “είμαστε φιλαράκια”, είναι λίγο ακραίο. Θα προσπαθήσω όμως να την προστατέψω. Βέβαια, εξακολουθώ να νιώθω περίεργα όταν συζητάω ή απασχολώ με αυτό. Δεν προσφέρω τίποτα με αυτό, ειδικά όταν ο άλλος είναι άνθρωπος που δεν ασχολείται με τον χώρο», δήλωσε αρχικά.

    demy-konstantinou
    Η Demy με τον πρώην σύντροφό της, Κώστα Κωνσταντίνου

    Όταν ρωτήθηκε αν η δημοσιότητα και οι επιπτώσεις αυτής είναι που οδήγησαν στον χωρισμό από την τελευταία της σχέση, απάντησε: «Δεν έβλαψε αυτό την προηγούμενη μου σχέση. Δεν ήταν αυτός ο λόγος που χώρισα. Την προστάτευσα κιόλας θεωρώ. Το ενοχικό είναι μέρος του “brand” μου, οπότε δεν γίνεται να φύγω από αυτό, αλλά δεν θεωρώ ότι δεν έχω προστατέψει τις σχέσεις μου. Απλά στην αρχή που δεν ήξερα πώς παίζεται αυτό το παιχνίδι, είχα πει και ψεματάκια προσπαθώντας να ξεφύγω. Αυτό ήταν της αθωότητας και της παιδικής αφέλειας. Η πρόθεση ήταν ενοχική. Θεωρώ όχι ότι δεν αφορά κανέναν, ότι δεν θέλω να φορτώνω με αυτή την πληροφορία. Κι εγώ θέλω να ξέρω τι συμβαίνει στις ζωές των ανθρώπων που θαυμάζω, αλλά εγώ νιώθω περίεργα να απασχολώ».

    Fancy James: Πρέπει να μάθω ελληνικά για να κοιτάξω για Έλληνες άντρες, είπε ο στιλίστας της Κίμπερλι Γκιλφόιλ

    Δηλώσεις για τη συνεργασία του με την Πρέσβη των ΗΠΑ στην Ελλάδα, Κίμπερλι Γκιλφόιλ, αλλά και για την αγάπη που, όπως λέει, λαμβάνει από τους Έλληνες έκανε ο Fancy James στην εκπομπή «Το Πρωινό», σημειώνοντας πως θέλει να μάθει τη γλώσσα για να βρει Έλληνες άντρες.

    Ο στιλίστας ανέφερε αρχικά: «Είμαι μια χαρά. Σήμερα είπα να ντυθώ σαν μια μικρή λεοπάρδαλη. Είναι κάτι απλό, για μία Κυριακή που θα πας για brunch». Μιλώντας για τη συνεργασία του με την Κίμπερλι Γκίλφοϊλ, είπε: «Η Κίμπερλι Γκίλφοϊλ δεν είναι δύσκολη όσον αφορά στο στιλ της. Είμαι στη μόδα, όπως και εκείνη και είμαστε συνδεδεμένοι. Πάντα ξέρω και είμαι ενήμερος για το πώς θέλει να δείχνει. Είναι τύπου “ωραία, τέλεια” και είμαστε έτοιμοι να φύγουμε. Τις βραδινές ώρες, επειδή είναι πρέσβης και έχει πολλές συναντήσεις με πρωτόκολλα, θέλουμε να δείχνει θηλυκή, κυρία. Δεν σημαίνει ότι πρέπει να φοράει κοστούμι 24 ώρες το 24ωρο επειδή είναι πρέσβης».


    Στη συνέχεια πρόσθεσε: «Αγαπώ την Ελλάδα. Θεέ μου, είμαι τόσο ενθουσιασμένος. Κάθε μέρα λέω τι μέρος. Τώρα είμαι ερωτευμένος με τη Θεσσαλονίκη. Ήμουν εκεί για το Σαββατοκύριακο. Έχω εμμονή με την Ελλάδα. Η Μύκονος είναι το αγαπημένο μου νησί. Αγαπώ τους Έλληνες. Η αγάπη που λαμβάνω από τους Έλληνες είναι φοβερή. Είμαι τόσο πολύ ευπρόσδεκτος, που νιώθω σαν να είμαι σπίτι μου… Πρέπει να μάθω ελληνικά γιατί είναι ωραία για εμένα να κοιτάξω για Έλληνες άντρες, οπότε πρέπει να μάθω τη γλώσσα».

    Κλείνοντας, δήλωσε ότι του αρέσει ο Κωνσταντίνος Αργυρός γιατί μέσα από αυτόν αρχίζει να αγαπάει τη μουσική κουλτούρα της Ελλάδας.

    Δείτε ποια ευρωπαϊκή χώρα ξόδεψε τα περισσότερα χρήματα στο OnlyFans το 2025, η θέση της Ελλάδας

    Την ανοδική πορεία της συνέχισε το 2025 η πλατφόρμα OnlyFans, γνωστή κυρίως για περιεχόμενο για ενήλικες που φιλοξενεί, καθώς τα παγκόσμια έσοδά της αγγίζουν τα 7,2 δισεκατομμύρια δολάρια, σημειώνοντας αύξηση 9% σε σχέση με το 2024.

    Σύμφωνα με τα στοιχεία που δημοσίευσε πριν από μερικές μέρες το OnlyGuider, το 2025 σηματοδότησε μια σημαντική αλλαγή στην κατανομή των εσόδων της πλατφόρμας OnlyFans. Παρά το γεγονός ότι η πλατφόρμα ξεκίνησε και αναπτύχθηκε κυρίως στον αγγλόφωνο κόσμο, η κινητήρια δύναμη της ανάπτυξής της μετακινείται πλέον σε άλλες αγορές.

    Αναλύοντας την πρόθεση αναζητήσεων και τα μοντέλα εσόδων σε 188 χώρες και 100 πόλεις, προκύπτουν δύο σαφείς τάσεις: ενώ οι ΗΠΑ, το Ηνωμένο Βασίλειο και η Αυστραλία παραμένουν οι κύριες πηγές κέρδους του OnlyFans, η ανάπτυξη εκεί έχει αρχίσει να σταθεροποιείται με μικρές αυξήσεις (1-2% ετησίως). Αντίθετα, οι χώρες της «Νότιας Ζώνης» στην Ευρώπη (Ιταλία, Ισπανία) και στη Λατινική Αμερική (Μεξικό, Κολομβία) καταγράφουν αύξηση δαπανών στην πλατφόρμα άνω του 20% ετησίως.

    Με βάση τους πίνακες του OnlyGuider, μια ευρωπαϊκή χώρα βρίσκεται στην κορυφή της κατανάλωσης περιεχομένου από το OnlyFans. H Φινλανδία είναι στην πρώτη θέση της παγκόσμιας λίστας των 20 χωρών με τις μεγαλύτερες (κατά κεφαλήν) δαπάνες το 2025, ξοδεύοντας σχεδόν 127.000 δολάρια ανά 10.000 κατοίκους – πρόκειται για κατανάλωση σχεδόν 50% υψηλότερη από εκείνη των ΗΠΑ.

    Την πρώτη πεντάδα της συγκεκριμένης λίστας συμπληρώνουν ο Καναδάς, η Αυστραλία, το Γκέρνσεϊ και η Νήσος του Μαν. Η υψηλή θέση των υπερπόντιων εδαφών του Ηνωμένου Βασιλείου δεν αποτελεί έκπληξη, αφού οι μικρές πληθυσμιακά περιοχές με ισχυρούς τραπεζικούς τομείς παρουσιάζουν – παραδοσιακά –  υψηλή επίδοση στην πλατφόρμα.

    Αν και η Ελλάδα δεν εμφανίζεται στον παγκόσμιο πίνακα με τις κορυφαίες χώρες ως προς τις κατά κεφαλή δαπάνες, αξίζει να σημειωθεί ότι η Κύπρος βρίσκεται αρκετά ψηλά, στη 14η θέση, ξοδεύοντας 60.000 δολάρια ανά 10.000 κατοίκους.

    Στην ευρωπαϊκή λίστα των 20 χωρών με τις μεγαλύτερες (κατά κεφαλήν) δαπάνες το 2025, τη «βασίλισσα» Φινλανδία ακολουθούν ξανά το Γκέρνσεϊ και η Νήσος του Μαν, ενώ την πεντάδα συμπληρώνουν το Ηνωμένο Βασίλειο και η Ιρλανδία. Η Κύπρος βρίσκεται αρκετά ψηλά, στη 11η θέση, ενώ η Ελλάδα βρίσκεται στη 18η θέση, με δαπάνες σχεδόν 46.000 δολαρίων ανά 10.000 κατοίκους το 2025.

    Στην παγκόσμια λίστα των 20 χωρών με τις μεγαλύτερες συνολικές δαπάνες το 2025 βρίσκουμε στην πρώτη θέση τις ΗΠΑ, που ξόδεψαν πάνω από 2,5 δισ. δολάρια φέτος. Στις επόμενες θέσεις βρίσκουμε το Ηνωμένο Βασίλειο, τον Καναδά, την Ιταλία και το Μεξικό.

    Στην αντίστοιχη λίστα για την Ευρώπη, την πρώτη θέση κατέχει το Ηνωμένο Βασίλειο, με συνολικές δαπάνες ύψους 531 εκατομμυρίων δολαρίων, ενώ ακολουθούν η Ιταλία, η Γερμανία, η Γαλλία και η Ισπανία. Η Ελλάδα βρίσκεται στη 12η θέση, αφού ξόδεψε συνολικά 47 εκατ. δολάρια το 2025.

    Όλο το σκεπτικό της απόφασης για την υπόθεση Παντελίδη, το τέλος στο σενάριο ότι δεν οδηγούσε ο τραγουδιστής και ο γολγοθάς της Μίνας Αρναούτη

    Τέλος στο σενάριο που είχε αναπτυχθεί μετά το δυστύχημα με θύμα τον Παντελή Παντελίδη, ότι δεν ήταν αυτός ο οδηγός του αυτοκινήτου μέσα στο οποίο άφησε την τελευταία του πνοή, βάζει η εφετειακή απόφαση με την οποία αποζημιώνονται οι δύο επιβάτιδες του μοιραίου αυτοκινήτου από την ασφαλιστική εταιρεία που κάλυπτε το τζιπ του τραγουδιστή. Παράλληλα, μόνο και μόνο από την καταγραφή των αλλεπάλληλων νοσηλειών, για διαφορετικούς κάθε φορά λόγους, συνδεδεμένους, ωστόσο, απόλυτα με το τροχαίο δυστύχημα, αναδεικνύεται ο γολγοθάς που πέρασε η Μίνα Αρναούτη, αλλά και η Φρόσω Κυριάκου.

    Όπως προκύπτει από την απόφαση του Μονομελούς Εφετείου της Αθήνας, με την οποία η ασφαλιστική εταιρεία υποχρεούται να καταβάλει στη μεν Μίνα Αρναούτη το ποσό των 39.066 ευρώ (από 67.000 που είχε εκδικαστεί πρωτοδίκως), ενώ στην Φρόσω Κυριάκου το ποσό των 9.000 ευρώ. Με δεδομένο ότι ο τραγουδιστής που κρίθηκε δικαστικά ότι είχε την ευθύνη του τροχαίου, οδηγούσε μεθυσμένος, η ασφαλιστική εταιρεία αναμένεται να διεκδικήσει τα ποσά των αποζημιώσεων από την οικογένεια Παντελίδη.

    Με την απόφασή του, όμως, το δικαστήριο αναγνωρίζει ευθύνη και στις δύο γυναίκες, καθώς μπήκαν στο αυτοκίνητο του Παντελή Παντελίδη αν και γνώριζαν ότι ήταν σε κατάσταση μέθης.

    Το δικαστήριο πάντως, απορρίπτει το επιχείρημα της οικογένειας Παντελίδη ότι ο τραγουδιστής ήταν συνοδηγός και στη μοιραία διαδρομή οδηγούσε η Φρόσω Κυριάκου. Σύμφωνα με τα ευρήματα τόσο των ιατροδικαστών, όσο και των εγκληματολογικών εργαστηρίων, πράγματι βρέθηκε γενετικό υλικό της Κυριάκου στην πόρτα του οδηγού, ωστόσο, δεν βρέθηκε στο τιμόνι, ενώ τα τραύματά της έδειχναν επίσης ότι δεν ήταν η οδηγός. Όπως χαρακτηριστικά αναφέρεται, στο προσκέφαλο του οδηγού δεν βρέθηκε γενικό υλικό ή αίμα της Κυριάκου, αλλά του Παντελίδη, και εάν η Κυριάκου κρατούσε το τιμόνι «δεδομένου ότι ενστικτωδώς θα στηριζόταν σε αυτό, στα χέρια της θα υπήρχαν σημάδια τριβής ή άλλες κακώσεις, ενώ στο τιμόνο θα υπήρχε αρκετή ποσότητα γενετικού υλικού από αυτήν, όμως, αντίστοιχοι τραυματισμοί διαπιστώθηκαν στα χέρια του Παντελή Παντελίδη και γενετικό υλικό της Κυριάκου στο τιμόνι, δεν βρέθηκε».

    Το δικαστήριο λαμβάνει επίσης υπόψιν του μαρτυρίες, σύμφωνα με τις οποίες ο Παντελίδης παραπάτησε και έπεσε από τη μέθη πριν μπει στο αυτοκίνητο και έτσι άλλα πρόσωπα τον έβαλαν στη θέση του συνοδηγού, τις οποίες ωστόσο κρίνει αναξιόπιστες και πρακτικά ψευδείς, αφού προσκρούουν τόσο στα ευρήματα των ιατροδικαστών, των εμπειρογνωμόνων και της τροχαίας, όσο και στις μαρτυρίες των ανθρώπων που έσπευσαν να συνδράμουν δευτερόλεπτα μετά το δυστύχημα.

    Μάλιστα, το δικαστήριο απορρίπτει και «μαρτυρία» ατόμου που νοσηλευόταν μαζί με την Κυριάκου στον Ευαγγελισμό που ισχυρίστηκε ότι άκουσε τον πατέρα της κοπέλας να λέει ότι η κόρη του ήταν η οδηγός του μοιραίου αυτοκινήτου. Υπενθυμίζεται πάντως, ότι εκείνο το πρωινό, της 18ης Φεβρουαρίου του 2016, ο Παντελής Παντελίδης διαπιστώθηκε ότι ήταν σε κατάσταση βαριάς μέθης και στο αίμα του ανινεύθηκε οινόπνευμα σε συγκέντρωση 2,72 gr/l με όριο το 0,50…

    Η εφετειακή απόφαση όμως, καταγράφει και την δραματική πορεία της Μίνας Αρναούτη από τη στιγμή που τραυματίσθηκε μέχρι να μπορέσει να σταθεί και πάλι στα πόδια της, αφού χρειάστηκε πολύμηνες νοσηλείες, ενώ υποβλήθηκε σε 17 διαδοχικές χειρουργικές επεμβάσεις. Μπήκε αρχικά στον Ευαγγελισμό με σοβαρές κακώσεις στον θώρακα, πολλαπλά κατάγματα στα πλευρά, συντριπτικά κατάγματα στα χέρια και στα πόδια, ανοιχτό κάταγμα στον αγκώνα, στη σπονδυλική στήλη, βαριές θλάσεις. Εμεινε στην εντατικά περίπου 40 ημέρες με τα ιατρικά ευρήματα να διαδέχονται το ένα το άλλο. Τα προβλήματα στον πνεύμονα ήταν τέτοια που υποβλήθηκε και σε νέο χειρουργείο ενώ χρειάστηκε επιπλέον να διασωληνωθεί πάνω από δύο φορές, ενώ μέχρι να βγει από την εντατική είχε υποβληθεί σε μια σειρά άλλων σοβαρών ιατρικών πράξεων- για παράδειγμα, στις 9 Μαρτίου του 2016, μαζί με την αλλαγή στα τραύματά της, τής αφαιρέθηκε και νεκρωτική εστία στο δέρμα. Τ

    ον Απρίλιο της ίδιας χρονιάς υποβλήθηκε σε νέα χειρουργική επέμβαση για την αποκατάσταση οστού που έλειπε. Τα προβλήματα και οι επιπλοκές ήταν συνεχείς τουλάχιστον μέχρι τον Ιούλιο του 2016, οπότε και βγήκε από το νοσοκομείο μετά από έξι μήνες νοσηλείας, συνεχίζοντας ωστόσο εντατική φαρμακευτική αγωγή. Τον Αύγουστο της ίδια ίδιας χρονιάς νοσηλεύτηκε εκ νέου, αυτή τη φορά στο νοσοκομείο της Μυτιλήνης για αίτιο άμεσα συνδεόμενο με τον βαρύ της τραυματισμό. Ακολούθησαν φυσικοθεραπείες, νέες νοσηλείες στον Ευαγγελισμό και το ΚΑΤ, όπου μάλιστα υποβλήθηκε και σε νέες επεμβάσεις, τον Μάρτιο του 2017. Νέες επεμβάσεις για αποκατάσταση των καταγμάτων της έκανε και το 2018, ενώ λίγο αργότερα νοσηλεύτηκε και χειρουργήθηκε στο Αττικόν, ενώ τον Δεκέμβριο του 2018 μπήκε εκ νέου στον Ευαγγελισμό προκειμένου να αφαιρεθεί πρόθεμα στο θώρακα που είχε τοποθετηθεί ήδη από την πρώτη νοσηλεία. Τέσσερα χρόνια μετά το ατύχημα, η κοπέλα εξακολουθούσε να μετρά μόνιμες βλάβες, όπως προκύπτει από τα ιατρικά έγγραφα και βεβαιώσεις που περιελήφθησαν στη δικογραφία. Σύμφωνα με αυτές τις βεβαιώσεις, οι βλάβες είναι μόνιμες, μη αναστρέψιμες, συνιστούν μόνιμη και διαρκή αναπηρία και σε καμία περίπτωση δεν προβλέπεται ίασή τους». Παράλληλα, οι γιατροί εκτιμούν ότι και μελλοντικά η Μίνα Αρναούτη θα χρειαστεί να υποβληθεί σε νέες ορθοπεδικές επεμβάσεις…

    Πάτρα: Συλλαλητήριο κατά του Κρατικού Προϋπολογισμού 2026

    Ο κρατικός προϋπολογισμός για το 2026 συνεχίζει την ίδια βαθιά ταξική πολιτική, που διαχρονικά υπηρετεί τις ανάγκες των επιχειρηματικών ομίλων και όχι του λαού. Η κυβέρνηση της ΝΔ, όπως και πριν ΠΑΣΟΚ και ΣΥΡΙΖΑ, υλοποιεί τη στρατηγική του κεφαλαίου, που οξύνει την εκμετάλλευση, τη φτώχεια και την ανασφάλεια για την εργατική τάξη και τα λαϊκά στρώματα. Πίσω από τα συνθήματα της κυβέρνησης περί «ανάπτυξης που υπηρετεί τη βελτίωση της ζωής των πολιτών» κρύβεται ότι αυτή η ανάπτυξη είναι καπιταλιστική και επομένως άδικη και αντιλαϊκή. Ο νέος προϋπολογισμός φέρνει ένταση της αντιλαϊκής επίθεσης και βαθύτερη προσαρμογή στις επιταγές της ΕΕ, των ΗΠΑ και του ΝΑΤΟ, δηλαδή στην πολεμική οικονομία και τις ανάγκες των ιμπεριαλιστικών ανταγωνισμών.

    Η φοροληστεία απογειώνεται: 73,5 δισ. ευρώ άμεσοι και έμμεσοι φόροι, με το 95% να επιβαρύνει ξανά τους εργαζόμενους, ενώ η «ελάφρυνση» για όσους έχουν εισόδημα έως 20.000 ευρώ δεν ξεπερνά μισό ευρώ την ημέρα. Το ματωμένο πλεόνασμα ξεπερνά τα 11 δισ., την ώρα που βασικές κοινωνικές ανάγκες – νερό, Υγεία, Παιδεία, Πρόνοια, πολιτική προστασία – αντιμετωπίζονται ως κόστος για το κράτος αλλά και ως ευκαιρίες κερδοφορίας για τους επιχειρηματικούς ομίλους.

    Την ίδια στιγμή το κράτος χαρίζει δισ. στους μονοπωλιακούς ομίλους, ιδιαίτερα της πολεμικής βιομηχανίας: 21 δισ. για επενδύσεις στην πολεμική οικονομία και εκπτώσεις φόρου 100% σε στρατηγικούς τομείς άμυνας και οπλικών συστημάτων. Οι ΝΑΤΟϊκές δαπάνες φτάνουν το 5% του ΑΕΠ. Οι βιομήχανοι εξασφαλίζουν φθηνό ρεύμα και νέες επιδοτήσεις, οι τραπεζίτες διατηρούν τους «αναβαλλόμενους φόρους» για να ξεσπιτώνουν τον λαό, ενώ οι εφοπλιστές απολαμβάνουν δεκάδες φοροαπαλλαγές και νέα πακέτα χρηματοδότησης. Για τους αγρότες και τους κτηνοτρόφους δεν «υπάρχει σάλιο» για αφορολόγητο πετρέλαιο, αλλά για τους εφοπλιστές αυτό είναι προ πολλού δεδομένο, ενώ η κυβέρνηση έχει προβλέψει άλλα 300 εκατ. στον νέο προϋπολογισμό, για να «πρασινίσουν» τα φτωχαδάκια οι εφοπλιστές τον στόλο τους.

    Ο προϋπολογισμός πατά πάνω στο αντεργατικό πλαίσιο που έχουν θεσπίσει ΝΔ – ΠΑΣΟΚ – ΣΥΡΙΖΑ δεκαετίες τώρα: 13ωρο, διευθέτηση χρόνου εργασίας, απλήρωτες υπερωρίες και κατάργηση του 8ώρου. Σ’ αυτό το φόντο έρχεται και η συμφωνία κυβέρνησης – εργοδοσίας – ΓΣΕΕ για τις Συλλογικές Συμβάσεις Εργασίας. Παρόλα τα πανηγύρια για να ξεγελάσουν τον λαό, παραμένει το πάγωμα των τριετιών, παραμένει η κατάργηση της αρχής της ευνοϊκότερης ρύθμισης, δεν εξασφαλίζονται οι ελεύθερες διαπραγματεύσεις, αφού εξακολουθεί ο κατώτατος μισθός να καθορίζεται από τον εκάστοτε υπουργό Εργασίας. Στόχος είναι να παραμείνουν παγωμένοι και στα ελάχιστα όρια οι κλαδικοί μισθοί, όπως ακριβώς γίνεται με τον κατώτατο μισθό της Εθνικής Γενικής Συλλογικής Σύμβασης Εργασίας (ΕΓΣΣΕ).

    Για αυτό πανηγυρίζουν οι βιομήχανοι, οι μεγαλοεπιχειρηματίες και μαζί τους η ανυπόληπτη ηγεσία της ΓΣΕΕ, που αναγορεύεται η τελευταία σε τοποτηρητή των συλλογικών συμβάσεων και σε νεκροθάφτη κάθε διεκδίκησης για πραγματικές αυξήσεις.

    Μπροστά σε αυτή τη νέα αντιλαϊκή καταιγίδα, χρειάζεται να δυναμώσει η οργάνωση και η συμμετοχή στα συνδικάτα, η ίδρυση νέων σωματείων και η αλλαγή συσχετισμών σε κάθε συνδικαλιστικό φορέα. Μόνο έτσι μπορεί να ισχυροποιηθεί ένας αγώνας που θα διεκδικεί αξιοπρεπείς μισθούς, ανθρώπινες εργασιακές σχέσεις, 7ωρο–5ήμερο–35ωρο, μέτρα υγείας και ασφάλειας και πραγματικές κατακτήσεις. Μόνο έτσι μπορούμε να επιβάλλουμε ισχυρές Συλλογικές Συμβάσεις Εργασίας.

    Δυναμώνουμε και την αλληλεγγύη στους αγρότες που παλεύουν ενάντια στην ΚΑΠ, γιατί ο κοινός αγώνας για εισόδημα, φτηνά και ποιοτικά προϊόντα και ζωή με δικαιώματα είναι ενιαίος.

    Η ζωή μας δεν χωρά στα κέρδη τους ούτε στα πολεμικά τους σχέδια. Τώρα δυναμώνουμε την πάλη και περνάμε στην αντεπίθεση.

     

    Διεκδικούμε:

    · Αυξήσεις στους μισθούς και Συλλογικές Συμβάσεις. Ρήτρα αναπροσαρμογής των μισθών με βάση τον πληθωρισμό. Επαναφορά της συλλογικής διαπραγμάτευσης της ΕΓΣΣΕ. Ονομαστική αύξηση του κατώτερου μισθού στα 1.000 ευρώ.

    · Σταθερό και συνεχή ημερήσιο χρόνο εργασίας, 7ωρο- 5ήμερο- 35ωρο κατοχυρωμένο μέσα από Συλλογικές Συμβάσεις Εργασίας

    · Μέτρα υγείας και ασφάλειας στους χώρους δουλειάς.

    · Επαναφορά κατακτήσεων, όπως οι τριετίες συμπεριλαμβανομένης της περιόδου 2012 – 2023, η αρχή της ευνοϊκότερης σύμβασης, η μετενέργεια και η συρροή, η κυριακάτικη αργία, η πληρωμή υπερωριών.

    · Ουσιαστική προστασία των εργαζόμενων γυναικών και της μητρότητας μέσα από τις συλλογικές συμβάσεις εργασίας. Να γίνει υποχρεωτικά καθολική η εφαρμογή του επιδόματος γάμου στο 10%.

    · Ουσιαστικές αυξήσεις στις συντάξεις. Επαναφορά 13ης και 14ης σύνταξης.

    · Επίδομα ανεργίας για όλους τους ανέργους και χωρίς προϋποθέσεις στο 80% του μισθού.

    · Μέτρα ενάντια στην ακρίβεια και για την προστασία του εργατικού – λαϊκού εισοδήματος. Αφορολόγητο στα 12.000 ευρώ για κάθε εργαζόμενο και 3.000 ευρώ για κάθε παιδί. Μείωση τιμών και πλαφόν στις τιμές της ενέργειας και των ειδών λαϊκής κατανάλωσης, κατάργηση του ΦΠΑ και των έμμεσων φόρων σε όλα αυτά τα ήδη για τα εργατικά και λαϊκά νοικοκυριά. Να είναι αφορολόγητο το πετρέλαιο για τους αγρότες.

    · Ανασύσταση του ΟΕΚ για σύγχρονη και φθηνή κατοικία.

    · Αποκλειστικά δημόσιο και δωρεάν σύστημα Υγείας και Πρόνοιας, αποκλειστικά δημόσια και δωρεάν Εκπαίδευση, αποκλειστικά δημόσιες μαζικές μεταφορές.

    · Καμία συμμετοχή στους ΕυρωΝΑΤΟϊκούς ιμπεριαλιστικούς σχεδιασμούς και πολέμους. Να κλείσουν όλες οι βάσεις στη χώρα μας. Απαιτούμε τώρα η κυβέρνηση να αναγνωρίσει το Παλαιστινιακό κράτος στα σύνορα του 1967, με πρωτεύουσα την Ανατολική Ιερουσαλήμ.

     

    ΟΛΕΣ ΚΑΙ ΟΛΟΙ ΣΤΟ ΣΥΛΛΑΛΗΤΗΡΙΟ, ΤΡΙΤΗ 16 ΔΕΚΕΜΒΡΗ, 18:00 ΣΤΟ E.K.Π

    ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΟΝ ΝΕΟ ΑΙΜΑΤΟΒΑΜΜΕΝΟ ΠΡΟΫΠΟΛΟΓΙΣΜΟ
    ΤΟΥ ΠΟΛΕΜΟΥ, ΤΩΝ ΦΟΡΩΝ ΚΑΙ ΤΗΣ ΦΤΩΧΕΙΑΣ

    Δώστε λεφτά για μισθούς υγεία και παιδεία και όχι για του πολέμου τα σφαγεία!

    Η ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΤΟΥ ΕΡΓΑΤΟΫΠΑΛΛΗΛΙΚΟΥ ΚΕΝΤΡΟΥ ΠΑΤΡΑΣ

    Αχαΐα: Ξανά αποκλεισμός της Πατρών-Πύργου – Παραμένει κλειστή η Περιμετρική

    Εκτροπή και των 2 ρευμάτων κυκλοφορίας στην Π.Ε.Ο. μεταξύ των κόμβων ΒΙ.ΠΕ. και Βάρδας, πραγματοποιείται σύμφωνα με ενημέρωση της Ολυμπίας Οδού, καθώς οι αγρότες προχώρησαν ξανά σε αποκλεισμό του δρόμου στην Κάτω Αχαΐα.

    Την ίδια στιγμή, η Περιμετρική παραμένει σε εκτροπή απο κόμβο Κ1 λιμάνι Πάτρας- κόμβο Οβρυάς.

    Aχαΐα: Ο Α. Φίλιας για τον σχεδιασμό της νέας ΚΑΠ 2023–2027 (Φωτο)

    Στη θεματική συζήτηση για τον σχεδιασμό της νέας Κοινής Αγροτικής Πολιτικής (ΚΑΠ) που πραγματοποιήθηκε στο Αίγιο 26.11.25 , ο Δρ. Δημήτρης Καραγιάννης, Διευθυντής της ΑΧΕΠΑΝ και εκπρόσωπος του Επιμελ/ητηρίου Αχαΐας, παρουσίασε ουσιαστικές /παρεμβάσεις για το μέλλον του πρωτογενούς τομέα και τη διασύνδεσή του με την τοπική οικονομία. Συνεχάρη τον κ. Αντιπεριφερειάρχη για την προδραστική πρωτοβουλία και την ενεργό συμμετοχή  όλων των φορέων στη διαμόρφωση της νέας προγραμματικής περιόδου.

    Ο Δρ. Καραγιάννης τόνισε την ανάγκη ολιστικής και διατομεακής προσέγγισης, με συμμετοχή παραγωγικών, επιστημονικών και επιχειρηματικών δυνάμεων. Υπογράμμισε ότι η τεχνολογική αναβάθμιση της αγροτικής παραγωγής – μέσω «έξυπνων» εφαρμογών, ρομποτικών συστημάτων και ψηφιακών εργαλείων – είναι κρίσιμη για την αντιμετώπιση της λειψανδρίας εργατικού δυναμικού, την αύξηση της παραγωγικότητας και την προσαρμογή στις προκλήσεις της κλιματικής αλλαγής.
    Παράλληλα, επεσήμανε ότι η εγκατάλειψη της υπαίθρου επηρεάζει τη βιωσιμότητα του τουριστικού προϊόντος, υπενθυμίζοντας ότι ο τουρισμός συνεισφέρει 28–33,7% του ΑΕΠ, ενώ ο πρωτογενής τομέας μόλις 3,3–4,1%. Στόχος, όπως ανέφερε, πρέπει να είναι η ενίσχυση του πρωτογενούς τομέα και η ουσιαστική του διασύνδεση με δυναμικούς κλάδους της οικονομίας, όπως ο τουρισμός.
    Ιδιαίτερη έμφαση έδωσε στην αξιοποίηση της παγκόσμιας αργυρής οικονομίας (ατόμων 60+) στο γενικότερο αναπτυξιακό  σχεδιασμό ως νέου πυλώνα περιφερειακής ανάπτυξης.
    Το Επιμελητήριο Αχαΐας δηλώνει έτοιμο να συμβάλει ενεργά στον σχεδιασμό της νέας ΚΑΠ.

    Πάτρα: Παρέμβαση Ψωμά για το Μουσείο Λουκουμιού και το Αρχείο Γκολέ (Φωτο)

    «Δημοτική απαξίωση» για τοπικά προϊόντα και τοπικούς δημιουργούς
    Παρέμβαση του σπιράλ με αφορμή το Μουσείο Λουκουμιού και το Αρχείο Μπάμπη Γκολέ
    Από τις αυτονόητες υποχρεώσεις κάθε δημοτικής αρχής είναι η ανάδειξη του τοπικού πολιτιστικού και λαογραφικού πλούτου. Πόσο μάλλον όταν ο πλούτος είναι μεγάλος, τόσο σε πρόσωπα όσο και σε προϊόντα. Ακόμα περισσότερο όταν αρχεία και ντοκουμέντα περιέρχονται στην κατοχή του δήμου από δωρητές. Υπάρχουν δύο τέτοιες περιπτώσεις στην πόλη τελευταία, όπου μάλιστα το κόστος κτήσης σπάνιων αντικειμένων ήταν για τον Δήμο Πατρέων… μηδενικό! Μηδενικό δυστυχώς είναι και το αποτέλεσμα, λόγω της εντελώς απαξιωτικής στάσης της αδιάφορης δημοτικής αρχής.
    Ο λόγος για το “Μουσείο Λουκουμιού” και για τη “Συλλογή μουσικών οργάνων Μπάμπη Γκολέ”. Δύο μοναδικές ευκαιρίες που χάθηκαν:
    Η ανάδειξη της τοπικής λουκουμοποιίας, που έχει στην πόλη παράδοση δεκαετιών
    η προβολή της τοπικής καλλιτεχνικής δημιουργίας, μέσω ενός γνήσιου λαϊκού καλλιτέχνη της πόλης
    Το προσωπικό αρχείο και 51 μουσικά όργανα του Πατρινού ρεμπέτη προσφέρθηκαν στον Δήμο Πατρέων από την οικογένειά του, αλλά παραμένουν αναξιοποίητα σε αποθήκες, έντεκα χρόνια από τον θάνατο του. Σπάνια μηχανήματα της ιστορικής λουκομοποιίας “Αφοί Αγγελόπουλοι” αποτελούσαν περιουσία του δήμου, πρόσφατα όμως αποκαλύφθηκε πως “εξαφανίστηκαν”. Έχουμε να συνεισφέρουμε κι άλλη στενάχωρη αποκάλυψη επί του προκειμένου: ενεργός λουκουμοποιός της πόλης κατέθεσε πρόσφατα την πρότασή του να λειτουργήσει “Μουσείο Λουκουμιού” σε δημοτικό χώρο αλλά η δημοτική αρχή δεν διευκόλυνε την προοπτική και ο χώρος αξιοποιήθηκε αλλιώς.
    Κρατάμε τρεις διαπιστώσεις:
    Η Πάτρα θα μπορούσε να διαθέτει σήμερα επισκέψιμους χώρους στους οποίους να τιμάται η βιομηχανική και πολιτιστική κληρονομιά της και το τοπικό ανθρώπινο δυναμικό της. Η δημοτική αρχή δεν νοιάστηκε όμως να αποκτήσει η πόλη ούτε “Μουσείο Λουκουμιού”, ούτε “Έκθεση Μπάμπη Γκολέ”.
    Η Θεώνη Γκολέ (αδερφή του καλλιτέχνη) και οι απόγονοι των λουκουμοποιών Αγγελόπουλων έδωσαν στον Δήμο Πατρέων τους “θησαυρούς τους” και εις αντάλλαγμα εισέπραξαν αχαριστία και απαξίωση. Οι δε Πατρινοί (και οι επισκέπτες) στερούμαστε τη δυνατότητα να τους θαυμάσουμε.
    Την ίδια ώρα: Στην Ερμούπολη της Σύρου ο εκεί δήμος λειτουργεί “Βιομηχανικό Μουσείο” που διαθέτει ειδική πτέρυγα για το λουκούμι, ενώ στα Τρίκαλα το “Μουσείο Βασίλη Τσιτσάνη” αποτελεί ένα σύγχρονο ψηφιακό κέντρο έρευνας που μετρά ήδη χιλιάδες επισκέπτες. Τέτοιες πρωτοβουλίες αξιώνουν οι δημότες από τους δημάρχους τους.

    Πάτρα: Παρέμβαση Ψωμά για το Μουσείο Λουκουμιού και το Αρχείο Γκολέ (Φωτο)

    Ποινική δίωξη κατά του Αχιλλέα Μπέου και Υπηρεσιακών Στελεχών του Δήμου Βόλου για κακουργηματική απιστία

    Ποινική δίωξη κατά του Αχιλλέα Μπέου και υπηρεσιακών στελεχών της Οικονομικής Υπηρεσίας του Δήμου Βόλου, για κακουργηματική απιστία, ασκήθηκε μετά από παραγγελία της Εισαγγελίας Εφετών Λάρισας.

    Η υπόθεση παραπέμφθηκε σε τακτική ανάκριση. Στο μικροσκόπιο της Δικαιοσύνης μπαίνει η διαχείριση δημοτικού ακινήτου (παραδοσιακού ξενώνα) στη Μακρινίτσα, τόσο για την μη είσπραξη των μισθωμάτων, όσο και για την καθυστέρηση να ξεκινήσει η διαδικασία έξωσης – αποβολής.

    Πρόκειται για το δημοτικό ακίνητο «Αρχοντικό Σισιλιάνου», το οποίο είχε μισθώσει από την πρώην Κοινότητα Μακρινίτσας ιδιωτική εταιρεία.

    Η μία από τους εταίρους και διαχειριστές, ήταν σύζυγος στενότατου συνεργάτη του Α. Μπέου.

    Στις 20-3-2023 το Δημοτικό Συμβούλιο αποφάσισε την εκμίσθωση του ακινήτου με δημοπρασία, με το επιχείρημα ότι «σήμερα είναι κενό». Η Δημοτική Αρχή αρνήθηκε όμως να δώσει οποιοδήποτε άλλο στοιχείο (από πότε ήταν κενό, ποιος το μίσθωνε, ποιο ήταν το μίσθωμα, πότε είχε λήξει η σύμβαση, πόσα χρωστούσαν και αν βεβαιώθηκαν, αν πλήρωναν δημοτικά τέλη, τέλη ΔΕΥΑΜΒ, τέλη κατάληψης κοινόχρηστου χώρου, αν βεβαιώθηκαν τα χρωστούμενα, καθώς και αν ο Δήμος έκανε ενέργειες για τη διοικητική αποβολή του μισθωτή κ.λπ.) και κανένας από τους Δημοτικούς Συμβούλους της πλειοψηφίας δεν ένιωσε την ανάγκη να ζητήσει την οποιαδήποτε πληροφόρηση.

    Η υπόθεση έφτασε στη Δικαιοσύνη, μετά από μήνυση για κακουργηματική απιστία και παράβαση καθήκοντος κατ’ εξακολούθηση, που κατέθεσε γνωστός Λογιστής του Βόλου.

    Για τη συγκεκριμένη υπόθεση, που ο Δήμος δεν εισέπραξε ποσά που φτάνουν τις 200.000 ευρώ, η Εισαγγελία Βόλου φαίνεται πως δεν βρήκε τίποτα το αξιόποινο και την έστειλε στην Εισαγγελία Εφετών με ένδειξη «αρχειοθέτηση».

    Σύμφωνα μάλιστα με πληροφορίες, στην προκαταρκτική δεν κλήθηκε καν ο Α. Μπέος ως ύποπτος. Η Εισαγγελία Εφετών όμως όχι μόνο την επέστρεψε πίσω, αλλά την επέστρεψε με παραγγελία για άσκηση ποινικής δίωξης σε βαθμό κακουργήματος και μάλιστα με βασικό κατηγορούμενο τον Α. Μπέο.

    Καρναβαλικό Κομιτάτο Πάτρας: Και οι 7 ήταν υπέροχοι

    Σε εορταστικό κλίμα πραγματοποιήθηκαν αρχαιρεσίες στο «ΚΑΡΝΑΒΑΛΙΚΟ ΚΟΜΙΤΑΤΟ ΠΑΤΡΑΣ» για την ανάδειξη του νέου 7μελούς Διοικητικού Συμβουλίου και της 3μελούς Εξελεγκτικής Επιτροπής. Πρόεδρος στο Ιστορικό Σωματείο παραμένει για 4η (ρεκόρ) θητεία ο Γιάννης Γιαννακόπουλος, πλαισιωμένος από το ιδρυτικό στέλεχος Ριάννα Παπαχρηστοπούλου, τους «παλιούς» Γιώργο Ρόδη, Γεωργία Τσούλου, Όλγα Σταυρουλοπούλου, Λυκούργο Σταυρουλόπουλο και τη νέα & ανερχόμενη Όλγα Γρηγοροπούλου.

    Στις προγραμματικές του δηλώσεις σύσσωμο το Δ.Σ. ανέφερε ότι «το Κομιτάτο ανακοινώνει ότι μετά τις εκλογές θα λειτουργήσει υπό νέα διεύθυνση. Την ίδια με την παλιά».