Αρχική Blog Σελίδα 21594

    Εκοιμήθη ο πρώην Μητροπολίτης Τρίκκης Αλέξιος – Είχε διαγνωσθεί με κορονοϊό

    Εκοιμήθη, σε ηλικία 88 ετών, ο πρ. Μητροπολίτης Τρίκκης και Σταγών Αλέξιος, ο οποίος έπασχε από κορονοϊό. Ο κατά κόσμον Θεόδωρος Μιχαλόπουλος νοσηλευόταν στην παθολογική κλινική του Νοσοκομείου Τρικάλων εδώ και περίπου μια εβδομάδα, όμως η κατάσταση της υγείας του παρουσίασε επιδείνωση καθώς υπέστη πνευμονικό οίδημα με αποτέλεσμα να κριθεί αναγκαίο το τεστ για covid-19, το οποίο βγήκε θετικό. Η κατάστασή του πολύ γρήγορα επιδεινώθηκε, με αποτέλεσμα να καταλήξει το πρωί της Δευτέρας. Ο μακαριστός Μητροπολίτης έπασχε από υποκείμενα νοσήματα.

    Ποιος ήταν ο Μητροπολίτης Αλέξιος

    Ο κατά κόσμον Θεόδωρος Μιχαλόπουλος γεννήθηκε στον Πειραιά στις 10 Οκτωβρίου 1932. Αποφοίτησε από τη Θεολογική Σχολή Αθηνών το 1960. Το 1954 εκάρη μοναχός στην Ιερά Μονή Πεντέλης. Διάκονος χειροτονήθηκε στις 7 Μαρτίου 1954 από τον Επίσκοπο Μαραθώνος Δαμασκηνό και Πρεσβύτερος στις 3 Σεπτεμβρίου 1961 από τον Μητροπολίτη Ξάνθης Αντώνιο. Υπηρέτησε ως Πρωτοσύγκελος στις Μητροπόλεις Ξάνθης και Δράμας.

    Στις 22 Αυγούστου 1976 χειροτονήθηκε στον Μητροπολιτικό Ναό Εισοδίων της Θεοτόκου Δράμας τιτουλάριος Επίσκοπος Διαυλείας, Βοηθός Επίσκοπος της Αρχιεπισκοπής Αθηνών. Την 1 Οκτωβρίου 1981 εξελέγη Μητροπολίτης Τρίκκης και Σταγών. Το 1991 μετά την ίδρυση της προσωποπαγούς Μητροπόλεως Σταγών και Μετεώρων το τμήμα Σταγών της Μητροπόλεως Τρίκκης και Σταγών απετέλεσε ξεχωριστή Μητρόπολη. Ωστόσο σύμφωνα με απόφαση της Ιεράς Συνόδου ο Μητροπολίτης Τρίκκης συνέχιζε να φέρει τιμητικά τον τίτλο “Τρίκκης και Σταγών”. Στις 25 Σεπτεμβρίου 2015 παραιτήθηκε της ενεργού υπηρεσίας.

    Τα βραβεία του 23oυ Φεστιβάλ Ολυμπίας και της 20ης Camera Zizanio

    Χθες βράδυ ανακοινώθηκαν διαδικτυακά οι φετινοί νικητές του 23ου Διεθνούς Φεστιβάλ Κινηματογράφου Ολυμπίας για Παιδιά και Νέους, και της 20ης Camera Zizanio. Το μεγάλο βραβείο της διοργάνωσης απέσπασε μια σημαντική εφηβική ταινία με έντονο κοινωνικό πρόσημο, η Αντιγόνη της Sophie Deraspe από τον Καναδά, μια σύγχρονη αλληγορία της «Αντιγόνης» του Σοφοκλή.

    *Μετά την μεγάλη ζήτηση οι προβολές συνεχίζονται και σήμερα (6 Δεκεμβρίου) έως τα μεσάνυχτα στο online.olympiafestival.gr

    Βραβεία Διεθνούς Κριτικής Επιτροπής

    ROCK DEMERS (πρόεδρος), WILKE BITTER, ΡΗΝΙΩ ΔΡΑΓΑΣΑΚΗ, PER ERICSSON, ELISE JALLADEAU, GLORIA MORANO, REMKE OOSTERHUIS, BECKY PARRY, LINA UŽKURAITYTE

    Ο Covid-19 περιόρισε τις ζωές μας με έναν τρόπο που μόνο σε ταινίες επιστημονικής φαντασίας είχαμε δει. Όλη η ουσία ενός φεστιβάλ που είναι η θέαση ταινιών σε κινηματογραφική αίθουσα, η επικοινωνία, η ανταλλαγή απόψεων και η επαφή δεν μπορούσε να υπάρξει με τον τρόπο που την ξέραμε. Δεν είναι όμως καιρός για να τα παρατήσουμε· αντιθέτως τώρα είναι που πρέπει να είμαστε περισσότερο επινοητικοί, προσαρμοστικοί, ανοιχτοί και έτσι χρησιμοποιώντας τις νέες τεχνολογίες και βλέποντας τις ταινίες σε μικρότερη οθόνη, ζήσαμε μια διαφορετική εμπειρία που σίγουρα θα θυμόμαστε, αλλά ελπίζουμε να μην χρειαστεί να επαναλάβουμε. Μπορεί να μη συναντηθήκαμε από κοντά, αλλά καταφέραμε να ανταλλάξουμε απόψεις, να αγαπήσουμε ταινίες, να πάρουμε ο ένας από τον άλλο. Χρωστάμε μια χειραψία και ίσως μια αγκαλιά και ευχαριστούμε από καρδιάς το Φεστιβάλ Ολυμπίας που κατάφερε να διεξάγει μια άψογη διαδικτυακή διοργάνωση. Του χρόνου από κοντά!

    Καλύτερη Ταινία Μεγάλου Μήκους

    • Αντιγόνη / Antigone, Sophie Deraspe, 109’, Canada 2019

    Μια γεμάτη ζωντάνια, πρωτότυπη, καλοφτιαγμένη ταινία, βαθιά ριζωμένη στο παρόν, παρότι είναι διασκευή ενός διαχρονικού αριστουργήματος της παγκόσμιας λογοτεχνίας.

    Τα βραβεία του 23oυ Φεστιβάλ Ολυμπίας και της 20ης Camera Zizanio

    Καλύτερη Ταινία Μικρού Μήκους Μυθοπλασίας

    • Ο δικός μας χρόνος / Our time, Veronica Spedicati, 16’, Italy 2019

    Τα βραβεία του 23oυ Φεστιβάλ Ολυμπίας και της 20ης Camera Zizanio

    Για το υπαινικτικό μήνυμα ελπίδας μέσα σ’ ένα μελαγχολικό καλοκαίρι, που ο χρόνος περνάει μα οι στιγμές μένουν. Μια ταινία με αξιοσημείωτη σκηνοθεσία και όμορφες ερμηνείες.

    Καλύτερη Ταινία Μικρού Μήκους Κινουμένου Σχεδίου

    • Η πριγκίπισσα Λελέκα / CornstalkAnastasiia Zhakulina, 8΄, Russia, 2020

    Για το χειραφετητικό μήνυμά της που παρουσιάζεται με χιούμορ και αισθητική δημιουργικότητα. Μια ταινία για το να είσαι διαφορετικός, να νιώθεις εκτός τόπου και να βρίσκεις το δρόμο σου στον κόσμο.

    Τα βραβεία του 23oυ Φεστιβάλ Ολυμπίας και της 20ης Camera Zizanio

    Βραβείο Σκηνοθεσίας σε Ταινία Μεγάλου Μήκους / Best direction in a feature film award

    • Στον Samuel Kishi Leopo για την ταινία του Οι μικροί λύκοι / Los Lobos, 94’, Mexico 2019

    Για τα εξαιρετικά του επιτεύγματα στη σκηνοθεσία της ταινίας Los Lobos. Δουλεύοντας με πρωτοεμφανιζόμενα παιδιά-ηθοποιούς και κατασκευάζοντας την ατμόσφαιρα της ταινίας με ιδιαίτερη ενσυναίσθηση, ο Leopo ζωντανεύει μια ιστορία γεμάτη ρεαλισμό και φαντασία, περιορισμό και αγάπη, με την οποία μπορούμε όλοι –ειδικά στην παρούσα συγκυρία– να ταυτιστούμε.

    Βραβείο Σεναρίου σε Ταινία Μεγάλου Μήκους / Best screenplay in a feature film award

    • Στον Gaspar Scheuer για την ταινία του Ντελφίν / Delfin, 87΄, Argentina 2019

    Ένα σενάριο, το οποίο τολμά να πραγματευτεί τον όμορφο αλλά σκοτεινό συναισθηματικό κόσμο ενός παιδιού, που κουβαλάει περισσότερες ευθύνες απ’ όσες του αναλογούν, υπογραμμίζοντας, ταυτόχρονα, τη σημασία της μουσικής και του ταξιδιού στη διαμόρφωση της προσωπικότητας.

    Βραβείο Καλύτερης Παιδικής Ερμηνείας (κορίτσι)

    • Στην Riva Krymalowski για το ρόλο της Anna στην ταινία Όταν ο Χίτλερ σκότωσε το ροζ κουνέλι / When Hitler Stole Pink Rabbit, Caroline Link, 110’, Germany-Switzerland 2019
    Τα βραβεία του 23oυ Φεστιβάλ Ολυμπίας και της 20ης Camera Zizanio
    Als Hitler das rosa Kaninchen stahl

    Μέσα από μία πειστική και καθηλωτική ερμηνεία, δίνει στο κοινό την ευκαιρία να βιώσει τόσο την ανεμελιά της παιδικής ηλικίας όσο και το αίσθημα της επερχόμενης απειλής σ’ έναν μισαλλόδοξο κόσμο.

    Βραβείο Καλύτερης Παιδικής Ερμηνείας (αγόρι)

    Τα βραβεία του 23oυ Φεστιβάλ Ολυμπίας και της 20ης Camera Zizanio

    • Στον Nikolas Kisker για τον ρόλο του Daniel στην ταινία Daniel ’16, Δημήτρης Κουτσιαμπασιάκος, 101΄, Greece 2020

    Ακόμη και χωρίς πολλά λόγια, αυτός ο νεαρός ηθοποιός καταφέρνει να επικοινωνήσει με το κοινό και μας δίνει τη δυνατότητα να κατανοήσουμε αυτόν τον βλοσυρό έφηβο που ανοίγει την καρδιά του.

    Ειδικές Μνείες

    • Στον Ezequiel Menalled για την μουσική του στην ταινία Ντελφίν / Delfin, Gaspar Scheuer, 87΄, Argentina Για την ευρηματική, θερμή, πρωτότυπη, δυνατή μουσική που προσθέτει πολύτιμα γεμάτα νόημα συναισθήματα στην ταινία.
    • Στην ταινία Επαναστάτες του καλοκαιριού / Summer Rebels (της Martina Saková, 92’, Germany-Slovakia 2020). Για τη ζωηρή ψυχαγωγική της αξία και τη διαπολιτισμική φιλία της. Είναι επίσης μια σπάνια κωμωδία που χρησιμοποιεί πολλά τραγούδια για να σχολιάσει τις πράξεις και τα συναισθήματα των πρωταγωνιστών, ενώ είναι μια ταινία που στοχεύει ειδικά στο παιδικό κοινό.
    • Στην ταινία Αδελφές: Το καλοκαίρι που βρήκαμε τις υπερδυνάμεις μας / SistersThe Summer We Found Our Superpowers, Arild Østin Ommundsen,  Silje Salomonsen, 77’, Norway, 2020. Αυτή η μαγευτική ταινία είναι πρωτότυπη στον τρόπο που εστιάζει σε δύο μικρές αδελφές που κάνουν το φυσικό περιβάλλον παιδική τους χαρά και ανακαλύπτουν τις δυνάμεις, την ευρηματικότητά τους και κυρίως τον πολύ ιδιαίτερο δεσμό μεταξύ τους.

    Βραβεία Κριτικής Επιτροπής Kids & Docs (ντοκιμαντέρ)

    ΜΑΡΙΑΝΝΑ ΟΙΚΟΝΟΜΟΥ (πρόεδρος), ΧΡΗΣΤΟΣ ΚΑΡΑΚΕΠΕΛΗΣ, JOANNE SALMON, KIM SANG HWA, ANNE SCHULTKA

    Θα θέλαμε, πρώτ’ απ’ όλα, να ευχαριστήσουμε τους διοργανωτές του Φεστιβάλ για την τιμή που μας έκαναν να είμαστε μέλη της Κριτικής Επιτροπής των ντοκιμαντέρ και για την ευκαιρία να παρακολουθήσουμε τόσες όμορφες ταινίες που προσφέρουν έμπνευση και προσεγγίζουν μια ποικιλία σημαντικών ζητημάτων σχετικά με τα παιδιά και για τα παιδιά και τους νέους σε ολόκληρο τον κόσμο. Το θέμα, η δημιουργική προσέγγιση και η μορφή των ντοκιμαντέρ που παρακολουθήσαμε κάλυπτε μεγάλο εύρος και το έργο της επιλογής δεν ήταν εύκολο. Δυστυχώς, λόγω των περιορισμών της πανδημίας δεν είχαμε τη δυνατότητα ως μέλη της κριτικής επιτροπής να συναντηθούμε και να συζητήσουμε επί μακρόν για τις ταινίες. Έπρεπε να περιοριστούμε σε λίγες συναντήσεις μέσω τηλεδιασκέψεων (που κι αυτές αποδείχτηκαν δύσκολες για δύο μέλη). Ωστόσο προσπαθήσαμε να είμαστε όσο δίκαιες γίνεται, λαμβάνοντας υπόψη τα ακόλουθα κύρια κριτήρια:

    • Ποια ταινία, συνολικά, μας έκανε την καλύτερη εντύπωση και άγγιξε την ψυχή μας.
    • Την απεικόνιση των παιδιών και τη σημασία, την παγκόσμια απήχηση των ζητημάτων που έθεταν.
    • Τη δημιουργική-αισθητική προσέγγιση του σκηνοθέτη.
    • Το μήνυμα που δίνεται προς το νεανικό κοινό.
    • Την εκπαιδευτική προοπτική των ταινιών σε φεστιβάλ και σχολεία.

    Καλύτερη Ταινία Ντοκιμαντέρ μεγάλου μήκους / Best feature documentary

    • Το μαργαριτάρι της ερήμου / Pearl of the Desert, Pushpendra Singh, 84’, India – South Korea 2019

    Για τον επιδέξιο τρόπο που απεικονίζει την καθημερινή ζωή σ’ ένα παραδοσιακό χωριό της ερήμου, όπου η μουσική και η φύση παίζουν πρωταρχικό ρόλο.

    Τα βραβεία του 23oυ Φεστιβάλ Ολυμπίας και της 20ης Camera Zizanio

    Η ταινία ακολουθεί από κοντά τον νεαρό πρωταγωνιστή που βιώνει αντιφατικά συναισθήματα και διλήμματα μεταξύ του παραδοσιακού του ρόλου ως τραγουδιστή και της φιλοδοξίας του να ανοιχτεί προς τον κόσμο. Πέρα από την πανέμορφη κινηματογράφηση, θεωρήσαμε ότι η ταινία είναι σημαντική επειδή κοιτάζει μέσα από τα μάτια ενός 12χρονου το οικουμενικό ζήτημα της αβέβαιης συνύπαρξης παραδοσιακής και σύγχρονης κουλτούρας.

    Καλύτερη Ταινία Ντοκιμαντέρ μικρού & μεσαίου μήκους

    • Άσο / Asho, Jafar Najafi, 30’, Iran, 2019,

    Η ταινία μάς έδωσε μια γερή ματιά στη ζωή ενός μοναδικού αγοριού και στην αγάπη του για τις ταινίες. Ισορρόπησε εξαιρετικά τη διαπλοκή των παλιότερων παραδόσεων  με τον νέο κόσμο και την εσωτερική σύγκρουση που μερικές φορές δημιουργεί στον νεαρό πρωταγωνιστή. Οι σκηνές ήταν υπέροχα κινηματογραφημένες και το κοινό καταφέρνει να γνωρίσει τον μοναδικό χαρακτήρα του Άσο.

    Καλύτερη Σκηνοθεσία Ντοκιμαντέρ μεγάλου μήκους

    • Στον Koichi Doi για την ταινία του Φωτιές την αυγή / Bonfire at Dawn, 72’, Japan 2019

    Μια υπέροχη ματιά σε μια αρχαία παράδοση που μοιράζονται ένας πατέρας με τον γιο του. Η ταινία ήταν υπέροχα και ποιητικά δοσμένη, με σκηνές που δείχνουν τόσο σεβασμό για τη διατήρηση της παράδοσης, όσο και χαρά για το μοίρασμά της με την επόμενη γενιά.

    Ειδικές Μνείες

    • Μπλε τα μάτια μου, πολύχρωμο το φόρεμά μου / Blue eyes and colorful my dress, Polina Gumiela, 55’, Bulgaria – Germany 2020

    Για τον μοναδικό τρόπο που καταφέρνουμε να δούμε τον κόσμο μέσα από τα μάτια ενός τρίχρονου κοριτσιού. Η ταινία είναι χάρμα οφθαλμών και προσφέρει σημαντική εικόνα για την αντίληψη του χώρου, των ανθρώπων και των σχέσεων σε αυτή την ηλικία.

    • For Me and Others Like Me / Για μένα και γι’ άλλους σαν εμένα, Sein Lyan Tun, 30’, Myanmar 2019

    Ως κριτική επιτροπή, είδαμε πολλά ντοκιμαντέρ που ξεχωρίζουν, αλλά κανένα θέμα δεν μας άγγιξε περισσότερο από αυτό μιας νεαρής καλόγριας στη Μιανμάρ που θέλει να γίνει γιατρός για να βοηθήσει την κοινότητά της. Γι’ αυτό η επιτροπή αποφάσισε να απονείμει Ειδική Μνεία στην ταινία “Για μένα και γι’ άλλους σαν εμένα”. Ελπίζουμε με αυτή τη μνεία να ρίξουμε λίγο φως στην ιστορίας της Eaindras, λίγο φως που μακάρι να τη στηρίξει στην πάλη της για πρόσβαση στην εκπαίδευση.

    Βραβεία Διεθνούς Κριτικής Επιτροπής Νέων

    ΣΟΦΙΑ ΑΓΑΛΙΩΤΗ (Ελλάδα), ALEX CHARLES HERLOFSEN (Νορβηγία), NAOMI HOFMAN (Γερμανία), EDMUND KRAJEWSKI (Πολωνία), NIKOLAAS MOOL (Ολλανδία), MORGAN NORBERY (Σουηδία), FLAVIA PETTERMANN (Καναδάς), ESTER JOSEFINA VANDASOVA (Τσεχία), ΑΡΤΕΜΙΣ ΖΙΟΥΒΑ (Ελλάδα)

    Βραβείο Καλύτερης Ταινίας Μικρού Μήκους Μυθοπλασίας

    • Ο λουστράκος / Shoe shiner, Andrés Gallegos, 17΄, Chile 2018

    Βραβείο Καλύτερης Ταινίας Μικρού Μήκους Κινουμένων Σχεδίων

    • Roberto, Carmen Córdoba González, 9’, Spain, 2020

    Βραβεία Κριτικών Επιτροπών των Παιδιών (ηλικίας έως 12 ετών)

    Ταινίες μεγάλου μήκους μυθοπλασίας: ΚΛΕΙΩ ΒΟΒΟΥ, ΆΡΤΕΜΙΣ ΓΚΙΖΑ, ΝΙΚΟ ΚΟΛΝΤΡΕΟΥ, ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ ΚΟΥΚΑΚΗ, ΑΘΑΝΑΣΙΑ ΜΑΛΑΪ, ΜΑΓΙΑ ΠΑΪΚΟΥ, ΕΛΕΝΗ ΤΣΙΓΚΡΗ, ΖΩΗ-ΧΡΥΣΗ ΦΥΤΑΝΙΔΗ, ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ ΧΡΗΣΤΑΚΗΣ. Ταινίες μικρού μήκους μυθοπλασίας: ΣΕΡΓΙΟΣ ΒΑΚΗΣ, ΣΟΦΙΑ ΚΑΡΙΑΝΑΚΗ, ΓΙΑΝΝΗΣ ΜΙΧΑΣ, ΝΙΚΟΛΙΑ ΜΟΥΤΣΟΥ, ΓΕΩΡΓΙΑ ΝΙΚΟΛΟΠΟΥΛΟΥ, ΚΩΣΤΗΣ ΣΤΑΥΡΟΠΟΥΛΟΣ, ΔΑΝΑΗ ΣΤΑΥΡΟΥ, ΓΕΩΡΓΙΑ ΧΑΝΤΖΟΠΟΥΛΟΥ. Ταινίες μικρού μήκους κινουμένου σχεδίου: ΓΙΩΡΓΟΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΥ, ΜΑΡΙΑΝΝΑ ΑΝΔΡΙΚΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΥ, ΜΑΡΙΟΣ ΓΙΑΝΝΑΚΟΠΟΥΛΟΣ, ΜΑΥΡΑ ΚΑΝΕΛΛΟΠΟΥΛΟΥ, ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΛΑΓΑΜΤΖΗΣ, ΑΛΕΞΙΑ ΜΑΝΕΤΑ, NΕΦΕΛΗ ΝΙΚΟΛΑΟΥ, ΜΙΧΑΕΛΑ ΠΑΜΟΥΤΖΑΚΗ, ΗΛΙΑΝΑ ΠΑΝΑΓΟΥΛΗ, ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΕΛΕΝΗ ΤΣΑΚΙΡΙΔΗ. Ταινίες ντοκιμαντέρ: ΣΑΜ ΔΕΛΛΑΓΡΑΜΜΑΤΙΚΑΣ, ΆΓΓΕΛΟΣ ΜΑΝΩΛΑΣ, ΆΝΝΑ ΙΦΙΓΕΝΕΙΑ ΟΥΡΟΥΛΗ, ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ ΣΤΡΟΥΜΠΑΚΟΥ, ΘΑΝΟΣ ΤΑΓΚΑΛΑΚΗΣ, ΧΡΗΣΤΟΣ ΤΑΓΚΑΛΑΚΗΣ

    Βραβείο Καλύτερης Ταινίας Μεγάλου Μήκους

    • Όσκαρ και Λίλι / Oskar and Lilli, Arash T. Riahi, 102′, Austria 2020

    Βραβείο Καλύτερης Ταινίας Μικρού Μήκους Μυθοπλασίας / Best short fiction film

    • Ευχάριστη έξωση / Happy Eviction, Samuel del Amor, 10’, Spain 2020

    Βραβείο Καλύτερης Ταινίας Μικρού Μήκους Κινουμένων Σχεδίων

    • Η Ματίλντα και το εφεδρικό κεφάλι / Matilda and the Spare Head, Ignas Meilūnas, 13’, Lithuania 2020

    Βραβείο Καλύτερης Ταινίας Ντοκιμαντέρ Μεγάλου Μήκους

    • Μικρές μπαλαρίνες / Little Ballerinas, Anne-Claire Dolivet, 90’, France 2020

    Βραβείο Καλύτερης ταινίας Ντοκιμαντέρ Μικρού & Μεσαίου Μήκους

    • Λίμνη τον χειμώνα / Winter Lake, Petteri Saario, 15’, Finland 2019

    Βραβεία Κριτικών Επιτροπών των Παιδιών (ηλικίας 13 ετών και άνω)

    Ταινίες μεγάλου μήκους μυθοπλασίας: ΜΑΡΙΑ ΓΑΛΑΝΑΚΗ, ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΘΕΟΔΩΡΟΠΟΥΛΟΣ, ΆΝΝΑ ΚΑΛΦΟΥΝΤΖΟΥ, ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΚΑΛΛΙΟΝΤΖΗΣ, ΜΥΡΤΩ ΣΤΕΛΛΑ ΜΗΤΣΑΚΟΥ, ΑΓΓΕΛΙΚΗ ΝΕΚΤΑΡΙΑ ΝΤΑΒΕΛΗ, ΑΘΗΝΑ ΡΕΜΟΥΝΔΟΥ, ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΡΑΦΑΗΛ ΣΟΥΛΗΣ, ΡΑΦΑΕΛΑ ΤΟΚΑ. Ταινίες μικρού μήκους μυθοπλασίας: ΑΓΓΕΛΙΚΗ ΓΚΟΥΛΗ, ΘΕΤΙΣ ΔΟΥΡΟΥ, ΕΙΡΗΝΗ ΚΑΤΣΩΝΟΠΟΥΛΟΥ, ΝΙΚΟΛΑΣ ΝΙΚΟΛΟΠΟΥΛΟΣ, ΦΩΤΕΙΝΗ ΠΙΝΗ, ΣΟΦΙΑ ΣΤΕΦΟΥ, ΜΑΡΙΑ–ΔΑΝΑΗ ΣΥΡΕΓΓΕΛΑ, ΜΑΡΙΑ ΤΖΗΜΑ, ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ ΤΖΟΪΤΗ, ΒΑΣΙΛΗΣ ΤΣΑΚΩΝΙΑΤΗΣ, ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΤΣΟΛΑΚΗΣ. Ταινίες ντοκιμαντέρ: ΜΑΞΙΜΟΣ ΑΛΕΞΟΠΟΥΛΟΣ, ΆΡΤΕΜΙΣ ΓΑΛΑΝΑΚΗ, ΑΝΤΟΝΙ ΓΚΙΚΑ, ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΖΕΖΑΣ, ΑΦΡΟΔΙΤΗ ΖΙΟΥΒΑ, ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ-ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΚΑΛΟΓΗΡΟΥ, ΣΟΦΙΑ ΝΙΚΟΛΑΪΣ ΚΑΡΑΚΑΞΗ, ΑΝΤΩΝΙΑ ΜΑΝΟΥΣΑΚΗ, ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ ΣΑΧΑΡΙΔΟΥ, ΚΕΤΕΒΑΝ ΤΣΑΚΑΛΙΔΟΥ

    Καλύτερη Ταινία Μεγάλου Μήκους / Best feature film

    • Αντιγόνη / Antigone, Sophie Deraspe, 109’, Canada 2019

    Τα βραβεία του 23oυ Φεστιβάλ Ολυμπίας και της 20ης Camera Zizanio

    Καλύτερη Ταινία Μικρού Μήκους Μυθοπλασίας / Best short fiction film

    • Ο λουστράκος / Shoe shiner, Andrés Gallegos, 17’, Chile 2018

    Καλύτερη Ταινία Ντοκιμαντέρ Μεγάλου Μήκους / Best feature documentary

    • Γραμμές στην άμμο, μια εξιστόρηση της ιστορίας / Sandlines, the Story of History, Francis Alÿs, 61’, Iraq 2020

    Καλύτερη Ταινία Ντοκιμαντέρ Μικρού & Μεσαίου Μήκους

    • Η Μπέρτα και το Βόλφραμ / Bertha and the wolfram, Tijs Torfs, 16’, Belgium 2020

    ΕΙΔΙΚΑ ΒΡΑΒΕΙΑ

    Βραβείο της Βουλής των Ελλήνων «Ανθρώπινες Αξίες»

    ΆΡΗΣ ΦΑΤΟΥΡΟΣ, ΒΑΣΙΛΗΣ ΔΟΥΒΛΗΣ, ΆΝΝΑ ΚΟΤΖΙΑ

    • Οι μικροί λύκοι / Los Lobos, Samuel Kishi Leopo, 94’, Mexico 2019

    Το βραβείο του Τηλεοπτικού Σταθμού της Βουλής «Ανθρώπινες Αξίες» απονέμεται φέτος σε μια ταινία που με ιδιαίτερη, ποιητική ματιά αφηγείται την ιστορία μιας νεαρής γυναίκας από το Μεξικό, που έρχεται στις ΗΠΑ μαζί με τους δυο μικρούς γιους της αναζητώντας μια καλύτερη ζωή. Τα παιδιά, κλεισμένα μέσα σ’ ένα μικρό, φτωχικό δωμάτιο, δημιουργούν με τις ζωγραφιές τους ένα δικό τους φανταστικό σύμπαν, περιμένοντας τη μαμά τους να γυρίσει από τη δουλειά και να τηρήσει την υπόσχεσή της, να τους πάει στη δική τους Γη της Επαγγελίας, τη Ντίσνεϊλαντ.

    Τα βραβεία του 23oυ Φεστιβάλ Ολυμπίας και της 20ης Camera Zizanio

    Βραβείο “#ThisisEU – Ευρωπαϊκές αξίες” της Αντιπροσωπείας της Ευρωπαϊκής Επιτροπής στην Ελλάδα

    • Daniel ’16, Δημήτρης Κουτσιαμπασιάκος, 101΄, Greece 2020

    Σε μια Ευρώπη που τα τελευταία χρόνια μοιάζει να ξεχνάει ολοένα και περισσότερο τις βασικές της αξίες και μας δείχνει το πιο σκληρό της πρόσωπο, η ταινία του Δημήτρη Κουτσιαμπασάκου φέρνει κοντά ενήλικες και παιδιά από διαφορετικές χώρες και κουλτούρες και μας υπενθυμίζει ότι μέσα από άσχημες καταστάσεις μπορεί να γεννηθεί η φίλια και η αλληλεγγύη, αξίες που δεν καθορίζονται από τα γεωγραφικά σύνορα.

    Βραβεία Ευρωπαϊκής Ένωσης Παιδικού Κινηματογράφου (ECFA)

    Ταινία Μεγάλου Μήκους:

    • Όταν ο Χίτλερ σκότωσε το ροζ κουνέλι / When Hitler Stole Pink Rabbit, Caroline Link, 110’, Germany-Switzerland 2019

    Μια ιστορία που βιώνουμε μέσα από τα μάτια της Anna καθώς διαφεύγει από την προπολεμική Γερμανία και διασχίζει την Ευρώπη για να κάνει μια νέα αρχή με την οικογένειά της. Η ταινία είναι μια υπέροχα σκηνοθετημένη και παιγμένη διασκευή του ημιαυτοβιογραφικού μυθιστορήματος της Τζούντιθ Κερ, όπου ξανασυναντάμε κοινές παιδικές εμπειρίες με φόντο μια εντεινόμενη σύγκρουση, που δυστυχώς παραμένει επίκαιρη και σήμερα.

    Ταινία Μικρού Μήκους:

    • Η Ματίλντα και το εφεδρικό κεφάλι / Matilda and the Spare Head, Ignas Meilūnas, 13’, Lithuania 2020

    Μια πρωτότυπη και αστεία ιστορία με στοιχεία παραλόγου. Σε εποχές περιορισμού, η ταινία δίνει ένα μήνυμα ελευθερίας, τόσο στα παιδιά όσο και στους γονείς τους.

    Ταινία Ντοκιμαντέρ:

    • Μικρές μπαλαρίνες / Little Ballerinas, Anne-Claire Dolivet, 90’, France 2020

    Αυτό το γαλλικό ντοκιμαντέρ παρατήρησης μεγάλου μήκους  για τέσσερα κορίτσια ηλικίας 6-11 ετών μάς συνάρπασε με τον τρόπο του να αιχμαλωτίσει τα συναισθήματά μας και την πολύπλοκη σχέση μεταξύ φιλίας και ανταγωνισμού. Με υπέροχη κινηματογράφηση, η ταινία μας συστήνει τις υπέροχες νεαρές πρωταγωνίστριες. Συγχαρητήρια!

    Βραβείο Διεθνούς Κέντρου Κινηματογράφου για Παιδιά και Νέους (CIFEJ)

    • Ντελφίν / Delfin, Gaspar Scheuer 87΄, Argentina 2019

    Για την ανθρωπιά, το χιούμορ, τον παθιασμένο και αισιόδοξο 11χρονο κύριο χαρακτήρα, παρά τις δύσκολες συνθήκες της ζωής του.

    Βραβείο της Ομοσπονδίας Κινηματογραφικών Λεσχών Ελλάδας (ΟΚΛΕ)

    ΔΗΜΗΤΡΗΣ KΑΛΑΝΤΙΔΗΣ, ΜΙΡΕΛΛΑ ΛΕΓΑΚΗΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΑΠΑΔΗΜΟΣΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΧΡΗΣΤΙΔΗΣΕΛΛΗ ΜΗΤΣΗ

    • Αντιγόνη / Antigone, Sophie Deraspe, 109’, Canada 2019

    Γιατί διασκευάζοντας ελεύθερα την ομότιτλη τραγωδία του Σοφοκλή, αποτυπώνει με άρτιο κινηματογραφικό τρόπο καυτά προβλήματα της σημερινής εποχής, όπως η κατάχρηση εξουσίας, η αυταρχική αντιμετώπιση προσφύγων και μεταναστών, η δικαστική γραφειοκρατία, η αστυνομική βία και προβάλλει με γλαφυρότητα την αγάπη, την αλληλεγγύη και την αγωνιστικότητα ως τις αξίες που μπορούν να τα αντιμετωπίσουν.

    Η Νοva, κορυφαίος πάροχος συνδυαστικών υπηρεσιών οικιακής ψυχαγωγίας και επικοινωνίας στην Ελλάδα, ήταν ο πάροχος της βραβευμένης ταινίας “When Hitler Stole Pink Rabbit” που έκανε πρόσφατα την τηλεοπτική πρεμιέρα της στα κανάλια Novacinema και είναι διαθέσιμη στους συνδρομητές της Nova και μέσω της υπηρεσίας Nova On Demand. Ευχαριστούμε τη Nova για την παραχώρηση της ταινίας.

    20η Ευρωπαϊκή Συνάντηση Νεανικής Οπτικοακουστικής Δημιουργίας Camera Zizanio

    ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΔΙΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟ ΤΜΗΜΑ

    ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ A’ (έως 12 ετών)

    1ο  ΒΡΑΒΕΙΟ

    • Το σιδερωμένο φύλλο, Κινηματογραφικο εργαστήριο του 13ου Δημοτικού Σχολείου Σερρών

    Για τη σκηνοθεσία, τη μουσική, τα χρώματα, τα κοστούμια, τους καλοπαιγμένους και κωμικούς ρόλους, αλλά και για το σοβαρό μήνυμά της. Γιατί μας θυμίζει ότι η φύση δεν είναι ανεξάντλητη και η αξία της είναι ανυπολόγιστη και δεν μετριέται σε χρήμα. Είμαστε όλοι φιλοξενούμενοι στη γη και τα πάντα απορρέουν από τα φύλλα: η φύση, ο αέρας και το νερό.

    2ο ΒΡΑΒΕΙΟ

    • Γιατί έτσι μας καπνίζει , Δημοτικό Σχολείο Ελαιοχωρίου Καβάλας

    Γιατί είναι μια καλοφτιαγμένη ταινία με ωραία παρουσίαση και ενδιαφέροντα στοιχεία, που κρατάει το ενδιαφέρον του θεατή και παράλληλα περνάει ένα σημαντικό μήνυμα: Ότι το κάπνισμα κάνει κακό, τόσο στους καπνιστές όσο και στους γύρω τους

    3ο ΒΡΑΒΕΙΟ

    • Ζωντανός Υπολογιστής, 21ο Δημοτικό Σχολείο Περιστερίου

    Για το περιεχόμενο και την ενδιαφέρουσα ιδέα που αποδόθηκε με καλή σκηνοθεσία και φωτισμό. Για τα μηνύματα που δίνει, ότι ο υπολογιστής είναι δίκοπο μαχαίρι και ότι τους φίλους μας δεν τους παρατάμε ό,τι κι αν γίνει.

    ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ Β’ (13-16 ετών)

    1ο ΒΡΑΒΕΙΟ

    • Στάχτες, Γενικό Λύκειο Κρεστένων

    Για την πρωτοτυπία στην απόδοση του θέματος, την καλή του σκηνοθεσία, τη μεγάλη παρουσία των παιδιών σε κεντρικούς ρόλους με δυνατές ερμηνείες. Γιατί είναι μια ταινία ζωντανή, δυνατή και αλληλέγγυα που μας συγκίνησε και ξαναζωντάνεψε μνήμες από τις καταστροφικές πυρκαγιές του 2007, που μας έχουν όλους και όλες σημαδέψει.

    2ο ΒΡΑΒΕΙΟ

    • Αληθινά Όνειρα, Ειδικό Γυμνάσιο και Ειδικό Γενικό Λύκειο Αθηνών

    Γιατί αγγίζει ένα πολύ ευαίσθητο θέμα και περνά ισχυρά μηνύματα για τη ζωή και ποια είναι τα πραγματικά πρότυπα δύναμης και αξιών. Θίγει με ιδιαίτερο τρόπο ένα γνωστό θέμα και το κάνει να μας αγγίζει περισσότερο, γιατί τα παιδιά δεν ακολουθούν σενάριο, εκφράζονται ελεύθερα και μας δίνουν τις δικές τους αλήθειες. Μας δείχνει ότι είμαστε όλοι ίσοι κι έχουμε ίσα δικαιώματα κι ότι τα πάντα είναι δυνατά για όλους, αρκεί να το πιστεύουμε. Τα παιδιά αυτά έχουν πολλή δύναμη και δίνουν δύναμη και σε εμάς, να μην τα παρατάμε.

    3ο ΒΡΑΒΕΙΟ

    • 12 εβδομάδες, 2ο Γενικό Λύκειο Ηγουμενίτσας

    Γιατί διαχειρίζεται ένα πολύ σοβαρό θέμα, συχνά ταμπού, με ωραίο και πρωτότυπο τρόπο. Μια ανεπιθύμητη εγκυμοσύνη σε νεαρή ηλικία δημιουργεί διλήμματα για επιλογές που αλλάζουν τη ζωή. Είναι κάτι που μπορεί να συμβεί στον καθένα μας, είναι σοβαρό και επηρεάζει τόσο το κορίτσι, όσο όμως και το αγόρι. Παρά την πληροφόρηση που έρχεται από το ίντερνετ και άλλες πηγές, υπάρχει ακόμα δυσκολία να διαχειριστεί κανείς το ζήτημα. Χρειάζεται λοιπόν να μιλάμε και να μην είμαστε μόνοι μας σε αυτό.

    ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ Γ’ (17-20 ετών)

    1ο ΒΡΑΒΕΙΟ

    • Wreathless, Kινηματογραφική Oμάδα Belladonna

    Ξεχώρισε για τη σκηνοθεσία, τις ερμηνείες, τα σκηνικά και κοστούμια της. Για τον άρτιο, κινηματογραφικά, τρόπο και γλώσσα που πραγματεύεται ένα θέμα, το οποίο αφήνει ανοιχτές πολλές ερμηνείες και εξάπτει την φαντασία μας. Για το πώς αποδίδεται η ένταση, ο πόνος, ο θυμός σε διαφορετικές ιστορίες ανθρώπων.

    [Το βραβείο συνοδεύεται από δύο πλήρεις υποτροφίες που προσφέρει ο Εκπαιδευτικός Όμιλος ΑΚΜΗ σε ισάριθμους συντελεστές της ταινίας].

     

    2ο ΒΡΑΒΕΙΟ

    • Hate Calling, 7ο Γενικό Λύκειο Νέας Σμύρνης

    Γιατί θίγει το θέμα της ξενοφοβίας και του ρατσισμού με έναν πρωτότυπο και όχι εύκολο και ασφαλή τρόπο, σε ένα σουρεαλιστικό σκηνικό και με αλληγορικά στοιχεία, κάνοντας έτσι τη διαφορά. Γιατί μας πέρασε μηνύματα όπως το ότι η κοινωνία μάς επιβάλει ρατσιστική σκέψη και συμπεριφορά αλλά εξαρτάται από τον καθένα πώς θα το διαχειριστεί και αν θα το αποδεχτεί και ακόμα, ότι οι νέοι που ψάχνουν σήμερα για δουλειά έρχονται αντιμέτωποι με τα πιστεύω τους για ένα κομμάτι ψωμί.

    3ο ΒΡΑΒΕΙΟ

    • Χαμένος, ΕΠΑΛ Καστοριάς

    Γιατί με δυνατά  πλάνα και αφήγηση μπαίνει στο μυαλό, την ψυχή, τις σκέψεις, τα πιστεύω και τις ελπίδες των νέων. Γιατί νιώσαμε ότι η σκηνοθεσία, με τα παγωμένα τοπία και το μυστήριο, αποδίδει την παγωμάρα μιας ολόκληρης κοινωνίας και πάει πέρα από το προφανές.

    ΕΙΔΙΚΕΣ ΜΝΕΙΕΣ

    • Somewhere only we know, Ερατώ Μπαλόγλου
    • Αργυρώ, 1ο ΕΠΑΛ και 1ο Εργαστηριακό Κέντρο Άργους

    ΕΙΔΙΚΑ ΒΡΑΒΕΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ

    Βραβείο Εγγραμματισμού στα Μέσα

    • Ο κόσμος που θέλουμε, 5ο Νηπιαγωγείο Ευόσμου Θεσσαλονίκης

    Για τη συμμετοχή και συνεργασία όλων των μαθητών/τριών του σχολείου στην ταινία και την ευαισθητοποίησή τους σε ζητήματα Αειφορίας.

    [Η Εκπαιδευτική Ραδιοτηλεόραση του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων έχει θεσμοθετήσει το Βραβείο Εγγραμματισμού στα Μέσα από το 2015 στο πλαίσιο της Ευρωπαϊκής Συνάντησης Νεανικής Οπτικοακουστικής Δημιουργίας – Camera Zizanio. Το βραβείο απονέμεται κάθε χρόνο στην Τελετή Βράβευσης του Διεθνούς Φεστιβάλ Κινηματογράφου Ολυμπίας για Παιδιά και Νέους και έχει στόχο να ενθαρρύνει και υποστηρίξει τη συστηματική προσπάθεια των σχολείων για τη δημιουργική παραγωγή βίντεο και την ενεργητική συμμετοχή των μαθητών/τριών του].

     

    Συνήγορος του Πολίτη για τα δικαιώματα του Παιδιού

    • Μη σ(κύβοι)ς το κεφάλι, Καλλιτεχνικό Γυμνάσιο Αθηνών

    Βραβείο Νίκου Καβουκίδη

    • Μη σ(κύβοι)ς το κεφάλι, Καλλιτεχνικό Γυμνάσιο Αθηνών

    ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΔΙΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟ ΤΜΗΜΑ

    ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ A’ (έως 12 ετών)

    Εμείς τα παιδιά της Κριτικής Επιτροπής του Ευρωπαϊκού Τμήματος έως 12 χρονών, είδαμε και απολαύσαμε ταινίες σχεδόν από όλη την Ευρώπη.  Καταφέραμε εν μέσω κορονοϊού, εξ αποστάσεως με τηλεδιασκέψεις να επιλέξουμε αυτές τις ταινίες για βράβευση επειδή μας άγγιξαν περισσότερο. Οι ταινίες από την Γεωργία (Online Lesson), την Ολλανδία (Star Wars, The Imperial March) και την Πορτογαλία (Violence NO more) ξεχώρισαν για την πρωτοτυπία τους, την νεανική τους ματιά και το χιούμορ τους.

    1ο  ΒΡΑΒΕΙΟ

    • Διαδικτυακό μάθημα / Online Lesson, MFS Animation School (Γεωργία)

    2ο  ΒΡΑΒΕΙΟ

    • Star Wars, The Imperial March, NFFS (Ολλανδία)

    3ο  ΒΡΑΒΕΙΟ

    • ΟΧΙ πια Βία / Violence NO more, CLIA ANILUPA (Πορτογαλία)

    ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ Β’ (13-16 ετών)

    Φέτος, παιδιά από διάφορες περιοχές της Ελλάδας, βρεθήκαμε στην ευχάριστη θέση να συμμετέχουμε ως μέλη της Κριτικής Επιτροπής του Ευρωπαϊκού Τμήματος της Camera Zizanio, στη Β’ και Γ’ κατηγορία. Για μια εβδομάδα παρακολουθήσαμε διαδικτυακά ταινίες από όλη την Ευρώπη με μεγάλη ποικιλία στη θεματολογία μέσα από την νεανική οπτική: ιστορίες για την καραντίνα, τη βία, την κλιματική αλλαγή, τα ναρκωτικά, τη διαφορετικότητα, τις οικογενειακές σχέσεις, τους περιορισμούς της κοινωνίας, τους γρήγορους ρυθμούς της σύγχρονης ζωής. Οι ταινίες από την Πολωνία, το Ηνωμένο Βασίλειο, την Ισπανία, την Βοσνία Ερζεγοβίνη, την Λευκορωσία και την Αυστρία που βραβεύτηκαν ξεχώρισαν για την πρωτοτυπία τους, τη θεματολογία τους και τον ώριμο κινηματογραφικό τους λόγο. Συγχαρητήρια σε όλες τις ταινίες που συμμετείχαν και ευχόμαστε τα παιδιά και οι νέοι να συνεχίσουν να δημιουργούν.

    1ο ΒΡΑΒΕΙΟ

    • Σφάλμα Συστήματος / System Error, Studio Różnych Gatunków Filmowych (Πολωνία)

    2ο ΒΡΑΒΕΙΟ

    • Πρώιμα Έργα / Early works,  Ethan Ross (Ηνωμένο Βασίλειο)

    3ο ΒΡΑΒΕΙΟ

    • αισθήσεις / 4 senses, Pablo Iranzo Pineda (Ισπανία)

    ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ Γ’ (17-20 ετών)

    1ο ΒΡΑΒΕΙΟ

    • Ο τροχός των ονείρων / The wheel of dreams, Milan Bogdanović (Bοσνία & Ερζεγοβίνη)

    2ο ΒΡΑΒΕΙΟ

    • Δρόμος / Road, Kirill Khaletsky (Λευκορωσία)

    3ο ΒΡΑΒΕΙΟ

    • Aγαπημένο μου ημερολόγιο / Dear Diary, HBLA (Αυστρία)
    • Ντροπή / Shamε, Paz del Carre de la Portilla (Ισπανία)

    ΔΙΕΘΝΕΣ ΔΙΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟ ΤΜΗΜΑ

    ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ A’ (έως 12 ετών)

    1ο  ΒΡΑΒΕΙΟ

    • Έξω από το Κάδρο / Out of the Frame, Students of Toon Club (Ινδία)

    Εξαιρετική ταινία. Θίγει, μέσα από ένα θαυμάσιο animation με πολύ όμορφες εικόνες, διάφορα προβλήματα που αντιμετωπίζουν όλες οι γενιές διαχρονικά.  είναι επίσης ότι το κάνει με έναν πολύ σαφή τρόπο.

    ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ Β’ (13-16 ετών)

    1ο ΒΡΑΒΕΙΟ

    • Joaco & Nanan, Latina American Institute (Αργεντινή)

    Δώσαμε το βραβείο στη μικρή αυτή ταινία κινούμενων σχεδίων γιατί μας κέρδισε με τον τρυφερό και συγκινητικό τρόπο που χειρίστηκε το θέμα της, την συνύπαρξη δηλαδή των γενεών, χωρίς καμία φλυαρία και υπερβολή. Τα animation ήταν λιτά αλλά προσεγμένα, ενώ η σχέση του νεαρού Joaco με την γιαγιά του κι η προσπάθειά του να την οδηγήσει μέσα απ’ την νέα εποχή αντικατοπτρίζει για πολλούς από εμάς την πραγματικότητα με τους δικούς μας παππούδες. Ήταν ένα αξιαγάπητο έργο στο σύνολό του –και μάλιστα με την υπόκρουση των αγαπημένων, παντού και πάντα, Beatles!

    ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ Γ’ (17-20 ετών)

    1ο ΒΡΑΒΕΙΟ

    Εξ ημισείας στις ταινίες

    • Mirmecofaga, Yohana Lazarova &Natália Penque (Βραζιλία)

    και

    • Η Σόφι και ο Τζέικομπ / Sophie and Jacob, Max Shoham (Καναδάς)

    Μετά από ώριμη και πολύωρη συζήτηση, καταλήξαμε σε ισοβαθμία για τις δυο καλύτερες ταινίες και αποφασίσαμε να τις βραβεύσουμε και τις δύο! Επιλέξαμε το Mirmecofaga  καθώς το θέμα της, το οποίο είναι η αστυνομική βία, είναι αρκετά έως πολύ επίκαιρο και αφορά ιδιαιτέρως τους νέους. Οπτικά, το animation ήταν πολύ πρωτότυπο και δημιουργικό και οι εικόνες ενθουσίασαν, ακόμα και συγκλόνισαν, τολμούμε να πούμε, την Επιτροπή μας. Παρόλο που η διάρκεια του ήταν μικρή, οι δημιουργοί του κατάφεραν με επιδεξιότητα να κάνουν μια ολοκληρωμένη δήλωση μέσα σε λιγότερο από 3 λεπτά! Και αυτό είναι αξιοθαύμαστο! Σίγουρα είναι μια από τις ταινίες που θέλει κανείς να βλέπει ξανά και ξανά! Συγχαρητήρια!

    Η επιλογή της ταινίας Sophie and Jacob, βασίστηκε στο συναίσθημα που αφύπνισε και στην έντονη συγκίνηση που μας προκάλεσε. Πρόκειται για μία ταινία απόλυτα ολοκληρωμένη, με άρτιο σενάριο, σωστά δομημένη αφήγηση και ένα εντυπωσιακό animation.

    Βραβείο Aντι-COVID

    • Ο Μαραθωνοδρόμος της καραντίνας / Quarantine Marathoner, Eduardo Costa, Karol Azevedo, Βραζιλία

    Ο λόγος αυτής της επιλογής ήταν η πρωτότυπη και ιδιαίτερα οπτιμιστική και ενθαρρυντική οπτική γωνία με την οποία περιγράφει την καραντίνα. Η χιουμοριστική αλλά και εύστοχη αναλογία της καραντίνας με μαραθώνιο κάνει την κοινωνική αυτή απομάκρυνση λίγο πιο εύκολη να υποστεί.

    Οι εργάτες γης τηρούν τα μέτρα προφύλαξης- Συνεργασία Δήμου Ανδραβίδας-Κυλλήνης με Πρεσβεία

    Οι χιλιάδες αλλοδαποί εργάτες γης που διαμένουν και εργάζονται στη Βουπρασία από νωρίς αντιλήφθηκαν το μέγεθος των συνεπειών της πανδημίας και έτσι λαμβάνουν μέτρα προφύλαξης τόσο για την προστασία τους όσο και του κοινωνικού συνόλου.

    Σε αυτό συνέβαλε ο Δήμος Ανδραβίδας Κυλλήνης που ήρθε άμεσα σε επαφή με την Πρεσβεία του Μπαγκλαντές και εξεδόθη ειδικό έντυπο στη γλώσσα των εργατών για τα μέτρα προφύλαξης που πρέπει να ακολουθούν και η ανταπόκρισή τους ήταν άμεση. Επιπλέον υπάρχει συνεργασία του Δήμου με τις Υγειονομικές Αρχές και την Αστυνομία. Ακόμη εργοδότες, με δική τους πρωτοβουλία, υποβάλλουν για προληπτικούς λόγους, ένα μεγάλο ποσοστό εργατών γης σε rapidtest.

    ΔΕΙΤΕ ΠΙΝΑΚΑ: Υψηλά παραμένουν τα έξοδα για τις κλειστές επιχειρήσεις

    Ο κώδωνας του κινδύνου για τις εμπορικές επιχειρήσεις –ειδικά τις μικρές– έχει ηχήσει προ πολλού. Κάθε ημέρα απαγόρευσης λειτουργίας σημαίνει συσσώρευση περισσότερων οφειλών και συρρίκνωση των διαθεσίμων, εφόσον υπάρχουν. Η πράξη τόσο κατά την 1η καραντίνα όσο και κατά την 2η αποδεικνύει το αυτονόητο: το υποχρεωτικό «κλείσιμο» μιας επιχείρησης δεν μηδενίζει και τα έξοδά της. Και τα μέτρα στήριξης –το «κούρεμα» των ενοικίων, η αναστολή των συμβάσεων εργασίας, η μετάθεση της προθεσμίας πληρωμών φόρων και εισφορών αλλά και η επιστρεπτέα προκαταβολή– περιορίζουν τις καταστροφικές συνέπειες του lockdown αλλά δεν τις μηδενίζουν. Η έρευνα επί των «πραγματικών  συνθηκών» που πραγματοποιεί το Ινστιτούτο Εμπορίου και Υπηρεσιών της ΕΣΕΕ (INEMY –  ΕΣΕΕ) αποτυπώνει ξεκάθαρα αυτό το συμπέρασμα: ένα πολύ μικρό κατάστημα με λίγες υποχρεώσεις (ατομική επιχείρηση), φορτώθηκε δαπάνες τουλάχιστον 1.575 ευρώ μέσα στον Νοέμβριο, παρά το γεγονός ότι τα ρολά ήταν κατεβασμένα για το μεγαλύτερο διάστημα του προηγούμενου μήνα. Για μια λίγο μεγαλύτερη επιχείρηση, με μόλις έναν εργαζόμενο, το αντίστοιχο ποσό έφτασε τις 2.670 ευρώ, ενώ μια τρίτη ατομική επιχείρηση με δύο εργαζομένους πλήρους απασχόλησης και έναν μερικής, είδε το κοστολόγιο του Νοεμβρίου να φτάνει τις 4.856 ευρώ. Και για τις τρεις περιπτώσεις δεν έγινε καμία πρόβλεψη για το κόστος που επιφέρει η απόκτηση των προμηθειών, ένα διόλου ευκαταφρόνητο ποσό για μια εμπορική επιχείρηση η οποία στην πραγματικότητα δεν υφίσταται αν δεν πληρωθούν οι προμηθευτές της. Ούτε ελήφθη υπόψη το γεγονός ότι μια ατομική επιχείρηση στην πραγματικότητα είναι ένα φυσικό πρόσωπο που πρέπει να καλύψει ατομικές και οικογενειακές ανάγκες.

    Τα παραδείγματα που επεξεργάστηκε το ΙΝΕΜΥ αποδεικνύουν ότι χωρίς τα μέτρα στήριξης ο «ξαφνικός εμπορικός θάνατος» θα ήταν σχεδόν αναπόφευκτος, καθώς η συσσώρευση υποχρεώσεων θα ήταν πολύ μεγάλη για να μπορέσει να αντεπεξέλθει σε αυτήν ένα μαγαζί έστω και σε βάθος χρόνου. Αποδεικνύουν ταυτόχρονα, ότι παρά τα μέτρα στήριξης, δεν εξαφανίζονται οι ζημίες ούτε διασφαλίζεται η  επιβίωση του ίδιου του εμπόρου ο οποίος μένει πρακτικά χωρίς εισόδημα.

    ypsila-paramenoyn-ta-exoda-gia-tis-kleistes-epicheiriseis0

    Το μικρό εμπορικό κατάστημα (στο οποίο απασχολείται μόνο ο ιδιοκτήτης του), με το ενοίκιο των 1.000 ευρώ, θα πρέπει να πληρώσει τα 600 ευρώ, καθώς «κούρεμα» γίνεται αλλά αυτό ανέρχεται στο 40%. Επίσης, το ρεύμα, το νερό, το Ιnternet και τα κοινόχρηστα δεν «παγώνουν». Προστίθεται έτσι ένα ποσό της τάξεως των 120 ευρώ. Οι δόσεις για τον φόρο εισοδήματος της περυσινής χρονιάς δεν έχουν «παγώσει». Ετσι, ακόμη και για κέρδη μόλις 7.000 ευρώ, θα έπρεπε να πληρωθεί μέσα στον Νοέμβριο μια δόση 274 ευρώ αν συνυπολογιστεί και το τέλος επιτηδεύματος που βεβαιώνεται μαζί με τον φόρο εισοδήματος. Επίσης, ο έμπορος πληρώνει ΕΝΦΙΑ για το σπίτι του το οποίο είναι πολύ πιθανό να ανέρχεται στα 130 ευρώ τον μήνα. Ακόμη και αν ο ενδιαφερόμενος έχει επιλέξει την κατώτατη ασφαλιστική κλάση, οι ασφαλιστικές εισφορές του Νοεμβρίου πρέπει να πληρωθούν μέχρι τις 7/12. Αρα, επιπλέον 220 ευρώ. Και αν υπάρχουν και δύο ρυθμίσεις για οφειλές σε εφορίες και ασφαλιστικά ταμεία από το παρελθόν, «τρέχουν» και αυτές. Ετσι, προκύπτει ένας λογαριασμός 1.424 ευρώ χωρίς να περιλαμβάνεται το κόστος των προμηθειών. Ακόμη και αν αυτή η εμπορική επιχείρηση έχει λάβει 2.000 ευρώ μέσω της επιστρεπτέας προκαταβολής (εκ των οποίων τα 1.000 ευρώ είναι δάνειο), στην πραγματικότητα τη χρησιμοποιεί μόνο και μόνο για να καλύψει τις τρέχουσες υποχρεώσεις. Δεν μένει τίποτα για τις ατομικές ανάγκες και συσσωρεύονται και οφειλές για το μέλλον.

    Τι έχει συμβεί στα οικονομικά μιας λίγο μεγαλύτερης επιχείρησης μέσα στον Νοέμβριο; Είναι μια ατομική επιχείρηση που απασχολεί δύο εργαζομένους με πλήρη απασχόληση και έναν με μερική απασχόληση. Με μηνιαίο ενοίκιο 3.500 ευρώ, η επιχείρηση καλείται να πληρώσει τις 2.100 ευρώ. Οι εργαζόμενοι, για τις λίγες ημέρες που απασχολήθηκαν από την 1η έως τις 6 Νοεμβρίου, έχουν κόστος 671 ευρώ για τα μεροκάματα και τις εισφορές, ενώ η δόση της εφορίας φτάνει στα 781 ευρώ μαζί με την εισφορά αλληλεγγύης αν υποτεθεί ότι η εμπορική επιχείρηση εμφάνισε κέρδη 23,000 ευρώ στη χρήση του 2019. Αν ο ιδιοκτήτης του καταστήματος έχει επιλέξει (πριν ξεσπάσει η πανδημία) την 3η ασφαλιστική κλάση, πρέπει να πληρώσει εισφορές 312 ευρώ, ενώ στα 220 ευρώ ανέρχονται τα πάγια έξοδα για φως, νερό τηλέφωνο. Σύνολο επιβάρυνσης: 4.224 ευρώ, ποσό που επίσης έχει καλυφθεί εν μέρει από την επιστρεπτέα προκαταβολή.

    Εξάλλου και οι δύο επαγγελματίες είναι πιθανό να έχουν εκδώσει κάποιες επιταγές. Αυτή τη στιγμή, έχουν τη δυνατότητα να μην τις πληρώσουν μετά και τη σχετική ρύθμιση που ψηφίστηκε στη Βουλή. Ομως, θα έρθει η στιγμή που η επιταγή θα πρέπει να καλυφθεί.

    Η επανάληψη της ίδιας έρευνας για τον Δεκέμβριο, θα δείξει επιδείνωση της κατάστασης. Εκτός από τα κόστη που προαναφέρθηκαν, ο Δεκέμβριος έχει και τα τέλη κυκλοφορίας αλλά και το Δώρο Χριστουγέννων των εργαζομένων. Η κυβέρνηση προφανώς θα καλύψει μέρος της «χασούρας» και του Δεκεμβρίου μέσω της επόμενης φάσης της επιστρεπτέας προκαταβολής, ωστόσο αργά ή γρήγορα θα τεθεί το θέμα της διευθέτησης των οφειλών που θα έχουν συσσωρευθεί από επιταγές, φόρους, ασφαλιστικές εισφορές και δάνεια που θα έχουν μείνει σε εκκρεμότητα.

    Κορωνοϊός: 1.110 θάνατοι μέσα σε 24 ώρες στις ΗΠΑ

    Οι ΗΠΑ συνεχίζουν να καταγράφουν υπερβολικά μεγάλο αριθμό μολύνσεων από τον νέο κορωνοϊό, εν αναμονή των πρώτων μαζικών εμβολιασμών, που έχουν ήδη αρχίσει στη Ρωσία και προβλέπεται να ξεκινήσουν αύριο στο Ηνωμένο Βασίλειο.

    Οι ΗΠΑ, η χώρα που υφίσταται μακράν το βαρύτερο πλήγμα παγκοσμίως από την πανδημία σε απόλυτους αριθμούς (πάνω από 282.000 νεκροί), κατέγραψαν χθες Κυριακή κάπου 181.000 νέες μολύνσεις από τον SARS-CoV-2 και 1.110 θανάτους ασθενών με την COVID-19, σύμφωνα με τα δεδομένα που συγκεντρώνει το πανεπιστήμιο Τζονς Χόπκινς.

    Εδώ και δύο εβδομάδες, ο ημερήσιος αριθμός θανάτων εξαιτίας της COVID-19 στη χώρα ξεπερνά συχνά τους 2.000, όπως την άνοιξη, όταν η πανδημία βρισκόταν στο απόγειό της, και ξεπέρασαν πριν από πέντε ημέρες τους 2.900.

    Ο αμερικανός πρόεδρος Ντόναλντ Τραμπ, ο οποίος είχε προσβληθεί και ο ίδιος από τον νέο κορωνοϊό, γνωστοποίησε μέσω Twitter ότι ο προσωπικός του δικηγόρος Ρούντι Τζουλιάνι έχει μολυνθεί.

    «Ο Ρούντι Τζουλιάνι, μακράν ο καλύτερος δήμαρχος στην ιστορία της Νέας Υόρκης, και ο οποίος εργάστηκε ακατάπαυστα για να ξεσκεπάσει τις πιο διεφθαρμένες (μακράν!) εκλογές στην ιστορία των ΗΠΑ, βρέθηκε θετικός στο τεστ για τον κινεζικό ιό», ανέφερε ο μεγιστάνας, χρησιμοποιώντας για νιοστή φορά έναν όρο που έχει προκαλεί οργή στο Πεκίνο.

    Ο Τζουλιάνι οργώνει εδώ κι ένα μήνα τη χώρα για να αμφισβητήσει τα αποτελέσματα των προεδρικών εκλογών, παίρνοντας μέρος σε διάφορες συγκεντρώσεις, χωρίς να φοράει μάσκα.

    Ο γιος του δικηγόρου, ο Άντριου Τζουλιάνι, που εργάζεται στον Λευκό Οίκο και είχε προσβληθεί και ο ίδιος από τον νέο κορωνοϊό, διαβεβαίωσε επίσης μέσω Twitter ότι ο πατέρας του «ξεκουράζεται, δέχεται εξαίρετες φροντίδες και αισθάνεται καλά».

    Οι αμερικανικές υγειονομικές αρχές επανέλαβαν χθες Κυριακή ότι είναι ανάγκη να τηρούνται οι κανόνες της λεγόμενης κοινωνικής απόστασης και να «χρησιμοποιείται από τους πάντες» μάσκα, καθώς η χώρα «έχει μπει σε φάση μετάδοσης υψηλού επιπέδου».

    Σύμφωνα με το τηλεοπτικό δίκτυο CBS, ο Σκοτ Γκότλιμπ, πρώην επικεφαλής του ομοσπονδιακού οργανισμού φαρμάκων, προβλέπει ότι περί τα τέλη του Ιανουαρίου, οι νεκροί εξαιτίας της πανδημίας θα έχουν φθάσει τους 400.000.

    Ο νέος κορωνοϊός έχει στοιχίσει τη ζωή σε τουλάχιστον 1.529.324 ανθρώπους κι έχει μολύνει πάνω από 66.498.750 σε όλο τον κόσμο αφότου έκανε την εμφάνισή του στην Κίνα πριν από έναν χρόνο, σύμφωνα με την καταμέτρηση του Γαλλικού Πρακτορείου ως χθες Κυριακή.

    Από την 24η Νοεμβρίου, καταγράφονται πάνω από 10.000 θάνατοι ημερησίως, επίπεδο που είναι το υψηλότερο που έχει καταγραφεί ως εδώ.

    Μια αχτίδα ελπίδας: εκστρατεία εμβολιασμού άρχισε το Σάββατο στη Ρωσία, με το Sputnik V να χρησιμοποιείται στη Μόσχα για να ανοσοποιηθούν εργαζόμενοι των κοινωνικών υπηρεσιών, το ιατρικό και νοσηλευτικό προσωπικό και εκπαιδευτικοί σε 70 κέντρα που άνοιξαν στην πρωτεύουσα.

    Το Ηνωμένο Βασίλειο, η χώρα που θρηνεί τα περισσότερα θύματα στην Ευρώπη (61.014 νεκροί), θα κάνει επίσης το πρώτο βήμα αύριο. Θα ακολουθήσουν σύντομα άλλες ευρωπαϊκές χώρες.

    Ο μετεωρολόγος Νικόλας Σερέτης φωτογραφίζει το “πύρινο” ηλιοβασίλεμα της Πάτρας

    Μοναδικές εικόνες από τον πατραϊκό ουρανό το απόγευμα της Κυριακής. Το ηλιοβασίλεμα χάρισε τα πιο πορφυρά του χρώματα στους πατρινούς που αγνάντεψαν γι άλλη μια φορά τον ορίζοντα. Οι εντυπωσιακές φωτογραφίες ανήκουν στον Νικόλα Σερέτη.

    Ο μετεωρολόγος Νικόλας Σερέτης φωτογραφίζει το "πύρινο" ηλιοβασίλεμα της Πάτρας
    Ο μετεωρολόγος Νικόλας Σερέτης φωτογραφίζει το "πύρινο" ηλιοβασίλεμα της Πάτρας
    Ο μετεωρολόγος Νικόλας Σερέτης φωτογραφίζει το "πύρινο" ηλιοβασίλεμα της Πάτρας

    Σμαράγδα Καρύδη: Δεν είμαι γιαγιά για το εγγόνι του Θοδωρή, είμαι γιατρειά

    Σμαράγδα Καρύδη βρέθηκε καλεσμένη στην εκπομπή της Ναταλίας Γερμανού και μεταξύ άλλων αναφέρθηκε και στο εγγόνι του συντρόφου της Θοδωρή Αθερίδη.

    «Οι άνθρωποι που περνάνε πολλά χρόνια από την ζωή τους μαζί μου έχουν πει ότι μπορεί να μιλάνε και να λένε το ίδιο πράγμα, το οποίο λες οκ είμαι μόνη μου στο σπίτι. Δεν είμαι γιαγιά για να μην με πει το εγγόνι του Θοδωρή, Σμαράγδα γιατί δεν έχω γίνει μάνα πρώτα. Θα έπρεπε να έχει γίνει αυτή η σειρά που δεν έχει γίνει. Είμαι η γιατρειά.

    Άμα λίγο ξεκολλήσεις και δεις ότι δεν είναι ο εαυτός σου το κέντρο του κόσμου, είσαι οκ. Εγώ κουράζομαι με αυτόν τον ναρκισσισμό, ότι πρέπει διαρκώς να αποδεικνύεις κάτι και να είσαι στην τρίχα και ωραίος. Θέλω και λίγο να είμαι όπως νιώθω».

     

     

    https://www.youtube.com/watch?v=ElQn74UMFEQ

     

     

     

     

    Στις 15 Δεκεμβρίου ο τελικός του GNTM 3 -Τι λένε τα spoiler για την Παρασκευή από την Πάτρα

    Ο χρόνος μετράει αντίστροφά για να μάθουμε ποιο θα είναι το επόμενο top model της Ελλάδας και τα spoilers έχουν πάρει “φωτιά” για άλλη μια φορά.
    Το GNTM ολοκληρώνει τον 3ο κύκλο του στο star στις 15/12 και το φανατικό κοινό του ριάλιτι μόδας ανυπομονεί.
    Όσο κυλούν οι ημέρες οι δοκιμασίες γίνονται ακόμη πιο απαιτητικές και τα επίδοξα μοντέλα δίνουν τον καλύτερο τους εαυτό για να κατακτήσουν την κορυφή και βεβαίως τα έπαθλα.

    Τα μοντέλα που έχουν μείνει στον διαγωνισμό μετά την αποχώρηση της Λίας και του Δημοσθένη είναι ο Αντρέας, ο Αιμιλιάνο, ο Ηρακλής, ο Έντουαρτ, η Μαρία-Αγάπη, η Ξένια και η Παρασκευή.

    Ένα ακόμη Spoiler “φωτιά” για το Final 3:

    Πολλά έχουν ακουστεί το τελευταίο διάστημα για τον μεγάλο νικητή του GNTM 3. Πριν από μερικές εβδομάδες η Βίκυ Καγιά μιλώντας στην πρωινή εκπομπή του Open αποκάλυψε πως ο τελικός δεν θα είναι καθαρά ανδρική υπόθεση.  Κάπως έτσι ένα ακόμη spoiler έρχεται να βάλει φωτιά σε όλα τα προγνωστικά.

    Σύμφωνα με το tvnea.com, στον μεγάλο τελικό του φετινού διαγωνισμού θα βρίσκονται ο Αντρέας, ο Ηρακλής και η Παρασκευή.

    Ηρακλής

    Ηρακλής

    Ανδρέας

    Ανδρέας

    Παρασκευή

    Παρασκευή

    O Αντρέας από την Ηλεία, είναι από την πρώτη στιγμή φαβορί. Ο Ηρακλής και η Παρασκευή από την Πάτρα μπήκαν ξανά στο σπίτι και σύμφωνα με το συγκεκριμένο spoiler θα παραμείνουν ως το τελευταίο επεισόδιο.

    Λέτε να έχουμε μία τόσο μεγάλη ανατροπή; Έν αναμονή ως τις 15 Δεκεμβρίου.

    ΠΑΤΡΑ: Επεισόδιο με αστυνομικό έξω από τον Ι.Ν. Αγίου Νικολάου

    Επεισόδιο την παραμονή του Αγίου Νικολάου έξω από τον Ιερό Ναό μεταξύ αστυνομικών και του ιερέα π. Αναστασίου Γκοτσόπουλου. Οπως μας περιγράφει αναγνώστης στις 11.30 το πρωι  εμφανίστηκε περιπολικο της ΕΛ.ΑΣ, και ο αστυνομικός έκανε επισήμανση στον ιερέα πως η πόρτα της εκκλησίας ήταν ανοιχτή! Ο π. Αναστάσιος αντέδρασε έντονα και σύμφωνα με τον αναγνώστη μας υπήρξε έντονος διαπληκτισμός μπροστά στα μάτια πιστών! Τελικά επικράτησε ηρεμία. Θα πρέπει να τονιστεί ότι αποφασίστηκε ότι ο κόσμος μπορεί να ανάβει το κερί του στο προσκυνητάρι της εκκλησίας, παρουσία της αστυνομίας ώστε να τηρούνται τα μέτρα. Κάτι που συνέβη και ανήμερα της εορτής, αλλά και την παραμονή, μετά το επεισόδιο.

     

     

     

    Δείτε βίντεο: Η Παρί… τελείωσε τον Χεσέ μετά από ερωτικό σκάνδαλο – Τον έπιασε στα «πράσα» η σύζυγός του

    Δεν φτάνει που δεν κατάφερε να στεριώσει σε ομάδα και να παίξει καλό ποδόσφαιρο, δεν φτάνει που η Παρι Σεν Ζερμέν τον…τελείωσε, ο Χεσέ Ροντρίγκεθ έχει να αντιμετωπίσει και την οργή της πρώην συζύγου του η οποία τον έπιασε στα «πράσα» με τη γυναίκα πρώην συμπαίκτη του στη Ρεάλ Μαδρίτης.

    Όταν το 2016 η Παρί Σεν Ζερμέν έβγαζε απο τα ταμεία της 25 εκατ. ευρώ για να τον αγοράσει απο τη Ρεάλ Μαδρίτης, σίγουρα δεν περίμενε οτι τέσσερα χρόνια αργότερα θα…έκλαιγε τα λεφτά της. Τότε ο Χεσέ Ροντρίγκεθ είχε φέρει στο Παρίσι και την όμορφή συζυγό του Άουρα Ρουίθ με την οποία έχει αποκτήσει τέσσερα παιδιά και μάλιστα κατά την παρουσιασή του απο τους «Παριζιάνους» η τότε 27χρονη Ισπανίδα είχε κλέψει τις εντυπωσεις.

    jese1

     

    Ο Ισπανός επιθετικός όμως δεν μπόρεσε να σταθεί ισάξιος των προσδοκιών των Γάλλων. Παρότι οι «Παριζιάνοι» τον έστειλαν δανεικό σε Λας Πάλμας, Στόουκ Σίτι, Ρεάλ Μπέτις και Σπόρτινγκ Λισαβόνας, μήπως και βρει τον καλό του εαυτό, ο Χεσέ δεν μπόρεσε να αποδείξει ότι αξίζει θέση ανάμεσα σε Νεϊμάρ και Εμπαπέ, με αποτέλεσμα να λυθεί το συμβόλαιο του και να μείνει ελεύθερος, χθες, Κυριακή.

    Για την κακή εικόνα του 27χρονου Ισπανού επιθετικού στους αγωνιστικούς χώρους και την απόφαση της Παρί να τον αφήσει ελεύθερο στις 6 Δεκεμβρίου, φαίνεται πως έπαιξε ρόλο η εξω-γηπεδική του ζωή. Τα ερωτικά σκάνδαλα, αλλά και το ότι έσπασε την καραντίνα για να κάνει διακοπές στα Κανάρια Νησιά,  γενέτειρα της γυναίκας των παιδιών του.

    Ο Χεσέ και η σύζυγός του Άουρα ξεκίνησαν να έχουν προβλήματα στην σχέση τους το 2018, δυο χρόνια μετά τη μεταγραφή του στην Παρί, με την πρώην διαγωνιζόμενη σε reality show, να κατηγορεί τον ποδοσφαιριστή ότι ήταν κακός μπαμπάς και δεν ενδιαφερόταν για τον πρόωρα γεννημένο γιο τους με αποτέλεσμα να τον… τρέχει στα δικαστήρια.

    αουρα1

    Οι δυο τους φαίνεται πως τα βρήκαν όταν η Άουρα πήρε μέρος στο τηλεπαιχνίδι “La Casa Fuerte” , κάτι σαν το Big Brother, όμως αυτό κράτησε για λίγο και συγκεκριμένα μέχρι να μπλεχτεί το όνομα του Χεσέ σε ερωτικό σκάνδαλο με την Ρόσιο Αμάρ.

    Ένα μοντέλο που γνώρισε από τον πρώην συμπαίκτη του στην ομάδα νέων της Ρεαλ, Κρίστιαν Σεντρές με τον οποίο η Αμάρ έχει ένα παιδί.

    ροσιο2

    Μάλιστα μέσα στην εβδομάδα που μας πέρασε διέρρευσε ένα βίντεο στο οποίο η Άουρα βρίσκεται έξω από το σπίτι του Χεσέ και σε έξαλλη κατάσταση χτυπάει με μανία την μπαλκονόπορτα για να της ανοίξει ο σύντροφός της, καθώς έχει υποψίες (όχι αδίκως)  πως μέσα στο σπίτι βρίσκεται η Αμάρ.

    «Τη νύχτα που τραβήχτηκε αυτό το βίντεο, ήμουν μαζί του και η Άουρα καλούσε στο τηλέφωνο κάθε πέντε λεπτά» παραδέχθηκε η Αμάρ στην Καταλανική εφημερίδα La Vanguardia, εξηγώντας πως ο Χεσέ την κάλεσε γιατί ήταν αναστατωμένος για κάτι που έγινε στο τηλεπαιχνίδι. «Μας πήρε ο ύπνος στον καναπέ και ξαφνικά ακούσαμε το κουδούνι. Ήταν αυτή και ο Χεσέ μου ζήτησε να κρυφτώ στο μπάνιο, γιατί ήταν σε έξαλλη κατάσταση και με έβριζε» υποστήριξε η Αμάρ.

    ροσιο4