Αρχική Blog Σελίδα 21674

    Τάκης Χατζής: “Δεν θεωρώ ότι είμαι στα χαρακώματα της σοβαροφάνειας”

    Στην κάμερα της εκπομπής «Έλα χαμογέλα» μίλησε ο Τάκης Χατζής το πρωί του Σαββάτου. Ο γνωστός δημοσιογράφος αναφέρθηκε, μέσα σε όλα, για τις αιχμηρές ερωτήσεις στη βραδινή του εκπομπή, Direct στον Alpha.

    Πιο συγκεκριμένα, ο Τάκης Χατζής σημείωσε χαρακτηριστικά στον δημοσιογράφο Γρηγόρη Μπάκα «εγώ κάνω ερωτήσεις για αυτά που θέλω να μάθω και φέρνω αυτούς που μου αρέσουν κιόλας. Έχει μια σημασία και αυτό».

    Όσον αφορά τη διάθεση του να μην δίνει συνεντεύξης, ο Τάκης Χατζής δήλωσε πως «δεν νομίζω ότι ένας δημοσιογράφος έχει αξία να λέει πολλά πράγματα. Αξία έχει ένας δημοσιογράφος να ρωτάει πολλά πράγματα. Αυτό είναι το θέμα».

     

    Φήμες για επιστροφή του Honda S2000

    Σύμφωνα με δημοσίευμα του αμερικανικού Forbes, το Honda S2000 είναι πιθανό να επιστρέψει με μια ολοκαίνουργια δεύτερη γενιά το 2024, με αφορμή τα 25 χρόνια από την παρουσίαση του μοντέλου πρώτης γενιάς (1999-2009). Η τελευταία φορά που ακούσαμε κάτι για το ιαπωνικό ρόουντσερ από επίσημα χείλη, ήταν η πρεμιέρα του πρωτοτύπου Honda S2000 20th Anniversary Prototype στην έκθεση του Τόκιο το 2019.

    Η ανώνυμη πηγή που επικαλείται το Forbes αναφέρει πως το τμήμα marketing της Honda εξετάζει σοβαρά το ενδεχόμενο επιστροφής του δημοφιλούς roadster. Κάτω από το καπό φημολογείται πως θα βρεθεί μια έκδοση του υπερτροφοδοτούμενου κινητήρα 2,0 λίτρων που γνωρίζουμε από το Civic Type R, με αυξημένη απόδοση που ίσως φτάσει τους 350 PS. Φυσικά, τιμώντας την παράδοση, η κίνηση θα μεταδίδεται παραδοσιακά στους πίσω τροχούς μέσω ενός χειροκίνητου κιβωτίου 6 σχέσεων.

    Σχεδιαστικά, το Honda S2000 δεύτερης γενιάς θα διατηρήσει τις αναλογίες του προκατόχου του, με εκτενή χρήση αλουμινίου και ανθρακονημάτων για διατήρηση του βάρους σε χαμηλά επίπεδα. Η καμπίνα θα είναι και πάλι διθέσια ενώ η οροφή θα είναι αναδιπλούμενη.

    Δε γνωρίζουμε αν οι φήμες θα επιβεβαιωθούν και κατά πόσο η πανδημία θα επηρεάσει τα σχέδια της Honda για επιστροφή του S2000, όμως είναι σίγουρο πως αυτό το ενδεχόμενο θα ενθουσίαζε τους φίλους της ιαπωνικής φίρμας και όλους τους petrolheads ανά τον κόσμο.

    Απαγόρευση συναθροίσεων την Κυριακή

    Την απαγόρευση των δημόσιων υπαίθριων συναθροίσεων, τεσσάρων ή περισσοτέρων ατόμων, αποφάσισε ο Αρχηγός της ΕΛ.ΑΣ. για αύριο, Κυριακή 6 Δεκεμβρίου, ανήμερα της επετείου για τη δολοφονία του Αλέξανδρου Γρηγορόπουλου.

    Όπως τονίζεται, η απόφαση ελήφθη λόγω των επιτακτικών αναγκών αντιμετώπισης σοβαρού κινδύνου δημόσιας υγείας και στο πλαίσιο των έκτακτων μέτρων για την αντιμετώπιση της διασποράς του κορωνοϊού.

    Κατά την ανακοίνωση, για τους παραβάτες, υπό την επιφύλαξη της εφαρμογής άλλων κυρώσεων που προκύπτουν από την κείμενη νομοθεσία, προβλέπονται οι ακόλουθες κυρώσεις:

    – διοικητικό πρόστιμο 5.000 ευρώ στα νομικά πρόσωπα και 3.000 ευρώ στα φυσικά πρόσωπα, που διοργανώνουν δημόσιες υπαίθριες συναθροίσεις και

    – διοικητικό πρόστιμο 300 ευρώ στα πρόσωπα που παραβιάζουν την απαγόρευση συμμετέχοντας σε δημόσιες υπαίθριες συναθροίσεις.

    Παράλληλα, κλειστοί θα παραμείνουν από τις 8 το πρωί οι σταθμοί του μετρό «Ομόνοια»,«Πανεπιστήμιο», «Σύνταγμα», «Ακρόπολη», «Μοναστηράκι» και «Βικτώρια».

    Την Πέμπτη, πάντως, δημοσιοποιήθηκε κάλεσμα για συμμετοχή σε συμβολική συγκέντρωση στη συμβολή των οδών Μεσολογγίου και Τζαβέλλα, το σημείο δηλαδή δολοφονίας του 15χρονου μαθητή. Το κείμενο υπογράφεται κυρίως από δικηγόρους, δημοσιογράφους και μουσικούς, που σπεύδουν να διευκρινίσουν ότι η εκδήλωση θα γίνει «φορώντας μάσκες και τηρώντας αποστάσεις».

    Αντίστοιχο κάλεσμα απηύθυνε μέσω του Athens Indymedia και η αναρχική ομάδα «Μέτωπο Αντίστασης», σε κείμενο υπό τον τίτλο «Οι εξεγέρσεις δεν μπαίνουν σε καραντίνα».

    Στελέχη του υπουργείου Προστασίας του Πολίτη που παρακολουθούν τις εξελίξεις στην υπόθεση, είχαν παρατηρήσει, μιλώντας την Πέμπτη στην «Κ» ότι δεν διαπιστώνεται κινητοποίηση αντίστοιχη εκείνης που καταγράφηκε τη 17η Νοεμβρίου.

    Κι αυτό διότι δεν παρατηρείται ενεργοποίηση οργανωμένων ομάδων (π.χ. ΠΑΜΕ), όπως συνέβη προ τριών εβδομάδων.

    Ο Προμηθέας το πάλεψε μέχρι τέλους αλλά έχασε εκτός από τον Αρη

    Με μοναδική αιχμή του δόρατος τον Μιλερ και απόντος του τραυματία Γιαννόπουλου, η ομάδα του Προμηθέα πάλεψε στα ίσα αλλά έχασε πριν λίγο με 94-83 από τον ΑΡη για την 6η αγωνιστική της basketleague και γνώρισε την πρώτη ήττα στο ελληνικό πρωτάθλημα έχοντας και σοβαρό πρόβλημα στην άμυνα.

    Ο Αμερικανός γκαρντ ξεχώρισε αφού  είχε 21 πόντους από 6/15 χωρίς όμως να βοηθήσει στα τελευτάια κρίσιμα λεπτά και από εκεί και πέρα στη Πατρινή ομάδα στοίχισαν τα χαμηλά ποσοστά στο τρίποντο στα 6/26 τρίποντα των Πατρινών, τα λιγότερα ριμπάουντ (14)  αλλά και τα 16 λάθη.

    Η ομάδα του Μάκη Γιατρά αφήνει, πλέον, πίσω της το Ελληνικό πρωτάθλημα και από αύριο στρέφει την προσοχή της στην Ευρώπη, όπου σ’ ένα διήμερο θα κριθεί η τύχη της στο 7DAYS EuroCup. Συγκεκριμένα, η Πατρινή ομάδα θα ταξιδέψει από την Θεσσαλονίκη στην Αθήνα και από εκεί για το Παρίσι, στα προάστια του οποίου θα παίξει την Τρίτη 8/12 (21:00) με τη Nanterre 92. Ακολουθεί, δυο μέρες αργότερα, την Πέμπτη 10/12 (19:30) το παιχνίδι στη Σλοβενία κόντρα στην Cedevita Olimpija Ljubljana. Ο Προμηθέας, χρειάζεται, τουλάχιστον μία νίκη στα 2 αυτά παιχνίδια, για να μείνει ζωντανός στο κυνήγι της πρόκρισης στο Top-16 της διοργάνωσης.

    ΤΑ ΔΕΚΑΛΕΠΤΑ: 29-17, 46-42, 72-68, 94-83

    ΑΡΗΣ (Καμπερίδης): Σούλερ 3 (1), Μιλόσεβιτς 15 (5/9 δίποντα, 5/6 βολές, 12 ριμπάουντ, 2 κλεψίματα), Χαριτόπουλος 5 (1), Τσάλμερς 4 (1/5 σουτ), Ντεκόζι 21 (7/8 δίποντα, 1/3 τρίποντα, 4/6 βολές, 7 ριμπάουντ), Σταμάτης 5 (1), Σλαφτσάκης 1, Φλιώνης 9 (1 τρίποντο, 6 ριμπάουντ, 2 ασίστ, 3 κλεψίματα), Κουζέλογλου 13 (1 τρίποντο, 10 ριμπάουντ), Ντραγκίσεβιτς 6, Λιτλ 12 (2)

    ΠΡΟΜΗΘΕΑΣ (Γιατράς): Λούντζης 4 (2/8 σουτ), Τζέιμς 8 (3/4 δίποντα, 2/3 βολές, 5 ριμπάουντ), Αγραβάνης 15 (4/7 δίποντα, 1/3 τρίποντα, 4/6 βολές, 6 ριμπάουντ), Μάντζαρης 3, Μίλερ 21 (2/7 δίποντα, 4/8 τρίποντα, 5/5 βολές, 2 ασίστ, 6 λάθη), Αγκμπελέσε 5 (10 ριμπάουντ, 3 μπλοκ), Γκάρετ 6 (3/8 σουτ), Φαγέ 2, Χριστοδούλου 9 (4/5 δίποντα), Ραντίτσεβιτς 10 (1/4 σουτ, 7/9 βολές), Τανούλης.

    Αναπτυξιακός ρυθμός πριν από την πανδημία

    Ανάπτυξη και όχι ύφεση, όπως ήταν η αρχική εκτίμηση, σημειώθηκε το πρώτο τρίμηνο του έτους, επισήμανε σε δήλωσή του χθες ο υπουργός Οικονομικών Χρήστος Σταϊκούρας (φωτ.), για να τονίσει ότι η ελληνική οικονομία είχε αναπτύξει δυναμική πριν από την υγειονομική κρίση. Παράλληλα, κατά τον κ. Σταϊκούρα, η οικονομία επιδεικνύει αντοχές το β΄ και γ΄ τρίμηνο του έτους, όπως δείχνουν τα χθεσινά στοιχεία της ΕΛΣΤΑΤ. Τα στοιχεία έδωσαν αφορμή και στον κυβερνητικό εκπρόσωπο να σχολιάσει τις δηλώσεις του Αλέξη Τσίπρα στο συνέδριο του Ελληνο-Αμερικανικού Επιμελητηρίου πως δήθεν «η Ελλάδα ήταν η μοναδική χώρα της Ε.Ε. που συνάντησε την ύφεση πριν τη συναντήσει η πανδημία». Τα στοιχεία της ΕΛΣΤΑΤ τον διαψεύδουν, τόνισε ο κ. Πέτσας. Ο ΣΥΡΙΖΑ, συνέχισε, φαίνεται να παρακαλάει, ακόμη και στην πανδημία, για κρίση και πόνο μήπως και αντλήσει κάποια μικροπολιτικά οφέλη. Ετσι και τώρα, παρακαλάει για πιο βαθιά ύφεση.

    Το ποσοστό του στη Lamda ενισχύει ο Σπύρος Λάτσης

    Κατά περίπου 1% αύξησε το ποσοστό της στο μετοχικό κεφάλαιο της Lamda Development η Consolidated Lamda Holdings, ενισχύοντας το ποσοστό της σε περίπου 43%, από 42,2%. Η μεγαλομέτοχος της εισηγμένης εταιρείας ανάπτυξης ακινήτων απέκτησε στις 3 Δεκεμβρίου 1.362.164 κοινές ονομαστικές μετοχές της Lamda, με μέση τιμή 6,45 ευρώ και συνολική αξία 8.785.957,80 ευρώ. Η κίνηση αυτή σηματοδοτεί, όπως αναφέρουν κύκλοι της αγοράς, τη στήριξη του επικεφαλής της Consolidated Lamda Holdings, Σπ. Λάτση, στην επένδυση του Ελληνικού.

    Το ηλεκτρονικό κατάστημα της Jumbo έπεσε εκ νέου

    Ενα από τα πιο δημοφιλή σλόγκαν της εταιρείας Jumbo ήταν πριν από αρκετά χρόνια το «Πάμε Jumbo». Λόγω του γενικού lockdown, ωστόσο, δεν είναι εφικτό να… πάμε όχι μόνο στα φυσικά καταστήματα Jumbo, αλλά ούτε και στο ηλεκτρονικό κατάστημα Jumbo. Το τελευταίο έκλεισε χθες για δεύτερη φορά μέσα σε λίγες εβδομάδες (η πρώτη ήταν στα μέσα Νοεμβρίου) λόγω του μεγάλου όγκου παραγγελιών. Μάλιστα, αυτή τη φορά ο όμιλος διέκοψε και τις ηλεκτρονικές παραγγελίες στην Κύπρο.

    Ισπανική πρόταση για στρατιωτικά τζιπ

    Μετά τους Ισραηλινούς αλλά και άλλους ενδιαφερομένους, την Παρασκευή ήταν η σειρά της κοινοπραξίας των Ισπανών της Urovesa με τον όμιλο Κουιμτζή να παρουσιάσουν την πρότασή τους για το εθνικό… όχημα. Πρόκειται για τη διαδικασία επιλογής νέου τζιπ για τις ένοπλες δυνάμεις, μετά την απόφαση για απόσυρση των Mercedes Benz GD, σε μια προμήθεια προϋπολογισμού 550 εκατ. Ιταλικοί, γαλλικοί, αμερικανικοί, γερμανικοί, ισραηλινοί όμιλοι «πολιορκούν» την Αθήνα για τον σκοπό αυτό. Ιδιαίτερο ενδιαφέρον, πάντως, λέγεται πως έδειξε η αρμόδια επιτροπή, που όρισε ο υφυπουργός Αμυνας Αλκ. Στεφανής, στην ισπανική πρόταση και στη δυνατότητα ηλεκτροκίνησης. Στην παρουσίαση παρόντες ήταν και εκπρόσωποι του υπουργείου Αμυνας της Ισπανίας και της ισπανικής πρεσβείας στην Αθήνα.

    Επένδυση 4,5 εκατ. στην κυβερνοασφάλεια

    Επένδυση ύψους 4,5 εκατ. ευρώ στην εταιρεία κυβερνοασφάλειας Obrela Security Industries πραγματοποίησε το EOS Hellenic Renaissance Fund, που διαχειρίζεται η EOS Capital Partners με επικεφαλής τον Απόστολο Ταμβακάκη (φωτ.). Η επένδυση αυτή πραγματοποιήθηκε μέσω αύξησης κεφαλαίου ενώ το fund κατέχει πλέον μειοψηφικό ποσοστό στον όμιλο της Obrela. Οπως σημειώνεται, η Obrela Security Industries ιδρύθηκε το 2009 στην Αθήνα από τους Γεώργιο Πατσή και Γεώργιο Δάγλα, διευθύνεται από τον πρώτο και δραστηριοποιείται στην παροχή υπηρεσιών κυβερνοασφάλειας (Cyber Security Services), με πελάτες από όλους τους κλάδους της οικονομίας σε περισσότερες από οκτώ χώρες. Το επιχειρησιακό κέντρο και το τμήμα έρευνας και ανάπτυξης (R&D) της εταιρείας βρίσκονται στην Αθήνα, απασχολώντας περισσότερα από 50 άτομα εξειδικευμένο προσωπικό, διατηρώντας επίσης παρουσία στο Λονδίνο και στο Ντουμπάι για την προώθηση των υπηρεσιών και εξυπηρέτηση των διεθνών πελατών της, οι οποίοι συνεισφέρουν πάνω από το 80% των πωλήσεων.

    Συλλογή σεληνιακής σκόνης με αντίτιμο ενός δολαρίου

    Μια πρωτόγνωρη αγορά δημιουργείται στη Σελήνη, καθώς η αμερικανική υπηρεσία Διαστήματος, ΝASA, διανέμει σε ιδιωτικές εταιρείες το έργο συλλογής και μεταφοράς σεληνιακών πετρωμάτων στη Γη. Η αμερικανική υπηρεσία θα καταβάλει σε μία από αυτές, την αμερικανική Lunar Outpost, το ευτελές ποσό του ενός δολαρίου, προκειμένου να συλλέξει ένα μικρό δείγμα σεληνιακής σκόνης και να της το επιστρέψει. Παρόμοιες συμφωνίες έχει συνάψει και με τις εταιρείες Masten Space Systems, iSpace Europe (με έδρα το Λουξεμβούργο) και iSpace Japan (με έδρα το Τόκιο). Το συνολικό κόστος του εγχειρήματος ανέρχεται σε  25.000 δολάρια.

    Μετά την παράδοση των δειγμάτων, η NASA θα τα χρησιμοποιήσει στο πρόγραμμα «Αρτεμις», στόχος του οποίου είναι η αποστολή δύο αστροναυτών στη Σελήνη, μεταξύ των οποίων η πρώτη γυναίκα που θα πατήσει τον φυσικό μας δορυφόρο, μέχρι το 2024. Την ίδια στιγμή, η αμερικανική υπηρεσία προσπαθεί να δημιουργήσει ένα επιχειρηματικό μοντέλο για την εξόρυξη, πώληση και χρήση «εξωγήινων» πόρων.

    Οι εταιρείες που συμμετέχουν στο πρόγραμμα πρέπει να συλλέξουν δείγματα βάρους 50 έως 500 γραμμαρίων. Υποχρεούνται, όμως, να παραχωρήσουν άμεσα την ιδιοκτησία των δειγμάτων στη NASA, ακόμη και όταν αυτά βρίσκονται στη Σελήνη. Σύμφωνα με τις διεθνείς συνθήκες για το Διάστημα, τα κράτη μπορούν να συλλέξουν σεληνιακά δείγματα, αλλά όχι να διεκδικήσουν την ιδιοκτησία κάποιας σεληνιακής περιοχής. Είναι βέβαιο ότι η δραστηριοποίηση ιδιωτών στη συγκέντρωση σεληνιακών δειγμάτων θα αναδείξει νομικά ζητήματα που θα πρέπει να επιλυθούν.

    Σε μια άλλη εξέλιξη, το ρομποτικό κινεζικό σκάφος «Chang’e 5» ολοκλήρωσε με επιτυχία την αποστολή του και μεταφέρει τα δείγματα που συγκέντρωσε από τη Σελήνη στη Γη. Επίσης, η ιαπωνική διαστημική βολίδα «Hayabusa2», που συνέλεξε δείγματα από τον αστεροειδή Ριούγκου, αναμένεται να απελευθερώσει την Κυριακή την κάψουλα με το πολύτιμο φορτίο του σε έρημη περιοχή της Αυστραλίας, από ύψος περίπου 220.000 χλμ. Ενα αλεξίπτωτο θα ανοίξει σε ύψος 10 χλμ. από τη Γη, ώστε το δείγμα να φθάσει σώο και ασφαλές. Κατόπιν, το «Hayabusa2» θα συνεχίσει το ταξίδι του προς τον αστεροειδή 1998ΚΥ26, αποστολή που θα διαρκέσει τουλάχιστον μία δεκαετία.

    Εκρηξη παραγγελιών βραχυκύκλωσε τις ταχυμεταφορές

    Οι… δυσοίωνες προβλέψεις για έκρηξη ηλεκτρονικών παραγγελιών σε βαθμό που να μην είναι διαχειρίσιμες, για τις οποίες έκαναν λόγο στελέχη των εταιρειών ταχυμεταφορών, πριν από το νέο «απαγορευτικό», επιβεβαιώνονται πλήρως τις τελευταίες ημέρες.

    Η παράταση του lockdown μέχρι τις 14 Δεκεμβρίου, η αυξημένη ζήτηση λόγω του εκπτωτικού θεσμού της Black Friday, αλλά και ενόψει των Χριστουγέννων έφερε βραχυκύκλωμα στα κούριερ, με αποτέλεσμα να καθίσταται δύσκολη η διαχείριση του αυξημένου όγκου. Είναι ενδεικτικό ότι εν μέσω καραντίνας ο ημερήσιος αριθμός παραγγελιών έχει αγγίξει τις 200.000, όταν, κατά μέσον όρο, δεν είχε ξεπεράσει τις 140.000 στο πρώτο «απαγορευτικό».

    Με άλλα λόγια, η ζήτηση, σε σχέση με την περασμένη άνοιξη, είναι αυξημένη έως και κατά 50%, καθιστώντας δυσκολότερη τη διαχείρισή της. Και αυτό διότι πριν από το «απαγορευτικό» καμία εταιρεία δεν ήταν σε θέση να προβλέψει με ακρίβεια το μέγεθος της ζήτησης, ενώ όταν οι παραγγελίες πέφτουν… βροχή, η άμεση εξυπηρέτησή τους είναι δύσκολη. Απαιτούνται περισσότεροι εργαζόμενοι, σε σχέση με τους αρχικούς υπολογισμούς, όπως αναφέρει χαρακτηριστικά στέλεχος των ταχυμεταφορών, οι οποίοι ακόμη κι αν βρεθούν, χρειάζεται να παρέλθει ένα σημαντικό χρονικό διάστημα ωσότου να εκπαιδευτούν.

    Ενδεικτικά, υπολογίζεται ότι απαιτείται ένας μήνας εκπαίδευσης ωσότου ένας νεοπροσληφθείς να εκπαιδευτεί και να είναι σε θέση να αναλάβει καθήκοντα, με την αύξηση κατά 50% των παραγγελιών να μεταφράζεται σε 4.500 περισσότερες προσλήψεις.

    Προτού εκδηλωθεί η μαζική στροφή στο ηλεκτρονικό εμπόριο, οι εταιρείες προσπάθησαν να δημιουργήσουν αναχώματα. Η ACS, που καταλαμβάνει το μεγαλύτερο μερίδιο αγοράς, ενίσχυσε τον στόλο των οχημάτων της, θέτοντας, αρχές του μήνα, τον νέο αυτόματο διαλογέα αποστολών που επιτρέπει τη διαχείριση αυξημένου ημερήσιου αριθμού αποστολών. Εχει ακόμη δημιουργήσει μία ηλεκτρονική εφαρμογή που επιτρέπει τη διαδικτυακή κλήση διανομέα (ACS e-shipping), ώστε να μην απαιτείται εκ μέρους του πελάτη η τηλεφωνική κλήση σε κάποιο κατάστημα.

    Η ΕΛΤΑ Courier έχει διπλασιάσει τη δυνατότητα διανομής σε 100.000 πακέτα από 50.000 πριν εκδηλωθεί η πανδημία, έχει ανοίξει τρία νέα κέντρα διαλογής, διανομής και αποθήκευσης μεγάλων αντικειμένων και έχει θέσει σε λειτουργία 11 νέα καταστήματα σε Αθήνα και περιφέρεια. Εχει προσλάβει νέο προσωπικό στη διανομή και στη διαλογή, απέκτησε 21 νέα οχήματα, ενώ προχώρησε στην ενοικίαση μέσω leasing 21 νέων αυτοκινήτων, με τον συνολικό αριθμό του στόλου της να ανέρχεται σε περίπου 500 οχήματα.

    «Αντίο» στον Βαλερί Ζισκάρ ντ’ Εστέν σε στενό οικογενειακό κύκλο

    Σε μια ιδιωτική κηδεία στο χωριό Οτόν, η οικογένεια του Βαλερί Ζισκάρ ντ’ Εστέν αποχαιρέτησε το Σάββατο τον εκλιπόντα πρώην πρόεδρο της Γαλλίας.

    Λόγω των περιορισμών για τον κορωνοϊό στη Γαλλία, περίπου 40 άνθρωποι, οικογένεια και στενός κύκλος, παρέστησαν στην κηδεία.

    antio-ston-valeri-ziskar-nt-esten-se-steno-oikogeneiako-kyklo0

    Το φέρετρο του Ζισκάρ ντ’ Εστέν, καλυμμένο με τις σημαίες της Γαλλίας και της Ευρωπαϊκής Ένωσης, μεταφέρθηκε στην εκκλησία του Οτόν, στην κεντρική Γαλλία, από τέσσερις συνοδούς.

    Η αυτοκινητοπομπή, συνοδεία δύο περιπολικών, έφθασε στις 10.30 το πρωί τοπική ώρα στη μικρή πλατεία, μεταξύ του δημαρχείου και του ναού του χωριού. Μπροστά από την εκκλησία, είχαν τοποθετηθεί στεφάνια από λουλούδια.

    antio-ston-valeri-ziskar-nt-esten-se-steno-oikogeneiako-kyklo1

    Ο Βαλερί Ζισκάρ ντ’ Εστέν απεβίωσε την Τετάρτη, έχοντας προσβληθεί από τη νόσο Covid-19, σε ηλικία 94 ετών.

    Θα ταφεί κοντά στον τάφο της κόρης του, που πέθανε το 2018, σε έναν ιδιωτικό χώρο δίπλα από το κοιμητήριο του χωριού.

    antio-ston-valeri-ziskar-nt-esten-se-steno-oikogeneiako-kyklo2