ΠΑΡΑΙΤΗΣΗ – “ΒΟΜΒΑ” ΣΤΟΝ ΟΛΠΑ: Τι αναφέρει στην επιστολή του ο Παναγιώτης Τσώνης

    Ημερομηνία:

    DIVICO

    Την παραίτησή του από τη θέση του Διευθύνοντος Συμβούλου του Οργανισμού Λιμένος της Πάτρας κατέθεσε χθες ο Παναγιώτης Τσώνης στο ΤΑΙΠΕΔ και την κοινοποίησε με επιστολή του προς τον νέο Υπουργό Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής Μιλτιάδη Βαρβιτσιώτη.

    DEAR SANTA – COFFEE ISLAND

    Η επιστολή παραίτησης η οποία απευθύνεται και στο ΤΑΙΠΕΔ που είναι μέτοχος του ΟΛΠΑ ΑΕ είναι η πρώτη που έφτασε στο γραφείο του νέου Υπουργού ο οποίος ανέλαβε καθήκοντα χθες.
    Ο κ. Τσώνης στην επιστολή του επικαλείται επαγγελματικούς λόγους και σύμφωνα με πληροφορίες φαίνεται ότι έχει αποδεχτεί θέση η οποία του προτάθηκε από τον ιδιωτικό τομέα παρεμφερή με τον τομέα και τα καθήκοντά του σήμερα.
    Aναμένεται μάλιστα να μετακινηθεί στον Πειραιά όπου είναι και η έδρα μεγάλης επιχείρησης ξένων συμφερόντων.
    ΑΠΟ ΤΟΝ ΟΚΤΩΒΡΙΟ ΤΟΥ 2019
    Ο Παναγιώτης Τσώνης τοποθετήθηκε στην θέση του διευθύνοντος του ΟΛΠΑ ΑΕ τον Οκτώβριο του 2019 και σε λίγο καιρό θα έκλεινε τέσσερα χρόνια παρουσίας στο δύσκολο και απαιτητικό αυτό πόστο στο λιμάνι της Πάτρας.
    Κλήθηκε να διαχειριστεί σοβαρά ζητήματα όπως η μεγάλη μείωση της κίνησης και των συναλλαγών κατά την περίοδο της πανδημικής κρίσης από την οποία έχει όμως ήδη εξέλθει ο ΟΛΠΑ καθώς τόσο σε επίπεδο επιβατικού κοινού όσο και σε επίπεδο εμπορευματικών μεταφορών η δραστηριότητα στο λιμάνι έχει επιστρέψει στα δεδομένα προ Covid.
    Βασικός στόχος της διοίκησης του ΟΛΠΑ κατά την τελευταία 4ετία, σε συνεργασία με το ΤΑΙΠΕΔ αλλά και το Υπουργείο, ήταν η αναθεώρηση του Αναπτυξιακού Προγράμματος και Μελέτης Διαχείρισης (Μaster Plan) του λιμανιού της Πάτρας η οποία συνδέεται με τις μελλοντικές επενδύσεις για την ανάπτυξη της λιμενικής ζώνης αλλά και την περαιτέρω αξιοποίησή της μέσα από συνεργασία με στρατηγικό επενδυτή (διάθεση πλειοψηφικού πακέτου) διαδικασία η οποία προωθείται από τη Διυπουργική Επιτροπή Αναδιαρθρώσεων και Αποκρατικοποιήσεων.
    Στα πλαίσια της αναθεώρησης του Μaster Plan του Οργανισμού Λιμένος Πάτρας ΑΕ τελευταία ολοκληρώθηκε η διαβούλευση της Στρατηγικής Μελέτης Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων (ΣΜΠΕ) η οποία μάλιστα αναθεωρήθηκε για τις ανάγκες σχεδιασμού της έλευσης του τρένου παράλληλα με τη λιμενική ζώνη της Ακτής Δυμαίων, με διακλάδωση και μέσα από το λιμάνι της Πάτρας.
    Το Μaster Plan αλλά και η έλευση του τρένου μέσα στο λιμάνι αποτελούν τη βάση για την τουριστική αξιοποίηση της λιμενικής ζώνης αλλά και της δημιουργίας ζώνης εμπορευματικών μεταφορών (εμπορικό τμήμα) του νέου λιμανιού της Πάτρας.

    «Δύο βήματα μπροστά το λιμάνι της Πάτρας»
    «Το λιμάνι της Πάτρας έκανε ένα και δύο βήματα μπροστά. Αυτή η νέα τετραετία που έρχεται θα είναι η περίοδος της υλοποίησης των πραγματικών έργων, έργων μακρόπνοων και μεγάλων για τα οποία έχουμε ήδη προετοιμαστεί σε επίπεδο μελετών. Ευχαριστώ την απερχόμενη ηγεσία του Υπουργείου, τον υπουργό κ. Πλακιωτάκη, το γενικό γραμματέα Λιμένων, Λιμενικής Πολιτικής και Ναυτιλιακών Επενδύσεων Ευάγγελο Κυριαζόπουλο, τον διευθυντή του Γραφείου του Υπουργού Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής Αντώνη Βιδάλη, τον διευθύνοντα σύμβουλο του ΤΑΙΠΕΔ Δημήτρη Πολίτη καθώς και την εκπρόσωπο του βασικού μετόχου στο Δ.Σ. του ΟΛΠΑ ΑΕ, Άννα-Μαρία Καλλιανού για την άψογη συνεργασία» τονίζει στη «Γ» ο κ. Τσώνης.

    ΑΝΔΡΙΚΟΠΟΥΛΟΣ

    Κοινοποίηση:

    Τελευταία Νέα

    Κοινοποίηση:

    Περισσότερα Άρθρα
    Σχετικα

    Ελεύθεροι επαγγελματίες – αγρότες: Οι ασφαλιστικές τους εισφορές αυξάνονται από το 2025

    Αυξάνονται από την 1η Ιανουαρίου 2025 οι ασφαλιστικές εισφορές...

    «Αποκεφάλισαν» άγαλμα της Παναγίας! Η Ευρώπη στο «έλεος» θρησκευτικών βανδάλων

    Ημέρες Χριστουγέννων και τα αντιχριστιανικά περιστατικά είναι πάντα έντονα. Η...

    «Φόροι λίπους»: ναι ή όχι – και γιατί;

    «Φόρος στη ζάχαρη», «φόρος λίπους», «φόροι αμαρτίας»… Οποια ονομασία...
    Best Shop