H Πάτρα δεν είναι τουριστικός προορισμός για το Πάσχα και αυτό δεν είναι είδηση.
Όπως δεν ήταν προορισμός για τις μέρες των Χριστουγέννων. Ούτε και η Λιβαδειά ήταν. Όμως το πατροπαράδοτο που ταυτίζεται με τα έθιμα του Πάσχα, σε συνδυασμό με την παράδοση της Ρούμελης και το γεγονός ότι στην συνείδηση του Έλληνα η πασχαλινή περίοδος είναι εξόρμηση προς τις εξοχές έχει περιθώρια τουριστικής αξιοποίησης.
Τουλάχιστον για την περίπτωση της Λιβαδειάς. Περιθώρια που αναδεικνύονται μέσα από συλλογικές προσπάθειες από την κάθε τοπική κοινωνία. Έτσι, η Περιφέρεια Στερεάς Ελλάδος αποφάσισε και προχώρησε σε μία κινητή διαφήμιση για το Πάσχα της Λιβαδειάς και την αρχόντισσα – όπως την αποκαλεί – της Ρούμελης.
Στην κατεύθυνση της προώθησης της πόλης ως τουριστικού προορισμού για το Πάσχα. Η αρμόδια αντιπεριφερειάρχης Φανή Παπαθωμά γράφει ότι «Η ιδέα μας, έγινε πράξη! Το λεωφορείο μας, ο πρεσβευτής μας, η κινητή διαφήμιση μας για το Πάσχα της Λιβαδειάς!
Ταξιδεύει ήδη το ανοικτό κάλεσμα μας προς όλους! Επισκεφθείτε την Αρχοντοπούλα της Ρούμελης!!! #Περιφέρεια_Στερεάς_Ελλάδας #Πάσχα_της_Λιβαδειάς».
Έξυπνο έτσι; Ας συμφωνήσουμε ότι η Πάτρα δεν έχει τέτοια περιθώρια για την περίοδο του Πάσχα. Αν και αυτό θέλει συζήτηση. Δεν θα μπορούσε όμως να γίνει κάτι ανάλογο σε άλλες χρονικές περιόδους, όπως για παράδειγμα, αυτή του καλοκαιριού στην κατεύθυνση της ανάδειξης του city break;
Βλέπετε στο σύγχρονο τουριστικό marketing δεν υπάρχουν σώνει και καλά ταξιδιωτικοί προορισμοί και τοπ τουριστικά μέρη. Υπάρχουν καμπάνιες και ιδέες, έτσι ώστε αν δεν είσαι, να γίνεις μέσα από συστηματική και μεθοδική δουλειά.
Για αυτό και η κάθε πόλη τουριστική ή μη, φροντίζει να αξιοποιεί τα πλεονεκτήματα της ή έστω τα περιθώρια που έχει προς αυτή την κατεύθυνση. Η Πάτρα τι κάνει;
(Την φωτογραφία την βρήκαμε μέσα από την ανάρτηση της Tonia Pappas).