flamis.gr
Ενημερωτικό Portal, Πάτρα, Αχαΐα

ΠΑΤΡΑ: Από ένα τάμπλετ για να κάνουν μάθημα τα 22 παιδιά του Ριγανόκαμπου

Στους επιχειρηματίες της Πάτρας απευθύνουν έκκληση οι επικεφαλής του Προγράμματος «Υγεία για Ολους», προκειμένου να εξασφαλίσουν 22 τάμπλετ ώστε  να κάνουν μάθημα 22 μαθητές που διαμένουν στον καταυλισμό των Ρομά στον Ριγανόκαμπο.

Ειδικότερα ο ομότιμος καθηγητής Παιδιατρικής και Ενδοκρινολογίας, Γιώργος Χρούσος και η συντονίστρια του Προγράμματος «Υγεία για όλους» Ελένη Σωτηροπούλου, που έχουν κάνει σειρά παρεμβάσεων στον καταυλισμό του Ριγανοκάμπου τόσο σε επίπεδο υγείας όσο και εκπαίδευσης, έχοντας διαπιστώσει την αδυναμία των παιδιών του καταυλισμού να παρακολουθήσουν εξ αποστάσεως τα μαθήματά τους, προσπαθούν να τους εξασφαλίσουν τα απαιτούμενα μέσα.

 

ΤΟ ΑΙΤΗΜΑ

Η προσφορά εκ μέρους των Εταιρειών που δραστηριοποιούνται στην Πάτρα τάμπλετ σε πρώτη φάση για τα 22 παιδιά από το καταυλισμό του «Ριγανόκαμπου  που πηγαίνουν σχολείο, θα είναι πολύ σημαντικό» επισημαίνουν μέσω της «Πελοποννησου» υποστηρίζοντας ότι με τη βοήθεια των δασκάλων τους θα μπορέσουν και τα παιδιά αυτά που είχαν ενταχθεί στις σχολικές αίθουσες να μην αποκοπούν από το σχολικό περιβάλλον.

«Ενώ όλοι θεωρούμε ότι τα παιδιά είναι το μέλλον, διαπιστώνεται ότι δεν έχουν όλα ίσες ευκαιρίες για το μέλλον τους, μερικά δεν έχουν καθόλου, όπως τα παιδιά Ρομά. Εχουν υπάρξει πολλά προγράμματα τα οποία προσπαθούν να φέρουν τα παιδιά Ρομά από τους δρόμους στα σχολεία και από την παιδική εργασία στην εκπαίδευση. Η διδασκαλία εξ αποστάσεως για τα παιδιά αυτά είναι ανύπαρκτη, διότι δεν διαθέτουν πρόσβαση στο διαδίκτυο, τάμπλετ, υπολογιστές κ.λπ. ενώ πολλές φορές δεν υπάρχει ηλεκτρικό ρεύμα, θέρμανση αλλά και είδη πρώτης ανάγκης» υπογραμμίζουν ο κ. Χρούσος και η κ. Σωτηροπούλου προσθέτοντας ότι:

«Για αυτό τον λόγο και τα ξεχασμένα παιδιά των καταυλισμών δεν έχουν καμία πρόσβαση στη λεγόμενη περίφημη και πολυδιαφημισμένη τηλεκπαίδευση. Οι διαδικτυακές πλατφόρμες, σαν το webex, όταν για παράδειγμα είσαι κάτοικος Νέας Ζωής Ασπροπύργου και μένεις κάτω από μουσαμάδες, δίπλα στη χωματερή, εκεί που εναποθέτουμε τα απορρίμματά μας, φαντάζει ως κακόγουστο αστείο. Αν καμιά φορά ο κανόνας ανατρέπεται, αν συμβαίνει κάτι διαφορετικό, κάτι αναπάντεχο και συνάμα δύσκολο, οφείλεται αποκλειστικά και μόνο στο φιλότιμο κάποιων εκπαιδευτικών. Εκείνων που δεν πτοούνται μπροστά στα εμπόδια και στις δυσκολίες».

 

Πελοποννησος