Βανδάλισαν το μνημείο που είχε τοποθετηθεί στην άκρη του πεζοδρομίου ΝΕΟ Πατρών Αθηνών και Αρέθα στη μνήμη του Γιάννη και του Γιώργου που έχασαν την ζωή τους σε τροχαίο δυστύχημα πριν από 2,5 χρόνια. Το γεγονός κατήγγειλε στο flamis.gr η μητέρα του Γιάννη, Σόνια Διονυσοπούλου. Προφανώς η καταστροφή του μνημείου έγινε με κάποιο σφυρί ή άλλο όργανο. Η κυρία Διονυσοπούλου μαζί με φίλους των δύο παιδιών έσπευσαν στο σημείο ενώ εκλήθη και η Αστυνομία ώστε να υποβληθεί μήνυση κατά παντός υπευθύνου. Φυσικά οι οικογένειες θα κατασκευάσουν εκ νέου το μνημείο.




