Η αποφάσισαν πως δεν έπρεπε να γίνει μάθημα στο σχολείο ή… τα κορίτσια τους ήταν μέσα και έβαλαν το σχέδιό τους σε εφαρμογή. Σύμφωνα με πληροφορίες δύο νεαροί μπήκαν στο αυτοκίνητό τους και κατευθύνθηκαν στο συγκρότημα των σχολείων της πλατείας Βουδ. Έβαλαν τραπ στη διαπασών μουσική από τα ηχεία του ΙΧ και …ξεσήκωσαν τους πάντες. Το μάθημα φυσικά δεν μπορούσε να γίνει μετά μουσικής και έτσι κλήθηκε άμεσα η Αστυνομια για να απομακρύνει τους …φιλόμουσους (ή ερωτευμένους) νεαρούς!
Πάτρα: Εκαναν “καντάδα” με… τραπ έξω από σχολείο και… εκλήθη η Αστυνομία
Ημερομηνία:



