Οι 20.000 Αχαιοί μαθητές γυμνασίου και λυκείου και οι 2.600 καθηγητές τους, προήχθησαν με άριστα στο διαγώνισμα της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης.
Σύμφωνα με τα αποτελέσματα έρευνας, που διενήργησε η Διεύθυνση της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Αχαΐας οι καθηγητές συμμετείχαν στην εξ αποστάσεως εκπαίδευση σε ποσοστό 100% ανταποκρίθηκαν με πολύ καλά αποτελέσματα. Σε ό,τι αφορά τη συμμετοχή των μαθητών αυτή κυμάνθηκε σε ποσοστό 98%.
Οι διευθυντές των 119 σχολικών μονάδων (γυμνάσια και λύκεια ΓΕΛ – ΕΠΑΛ) του νομού μας, απάντησαν στο σχετικό ερωτηματολόγιο κι έτσι αποκτήθηκε μία πραγματική εικόνα για της εξ αποστάσεως εκπαίδευση.
Σύμφωνα με τα στοιχεία που έδωσε ο Διευθυντής δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης κ. Ζέρβας, η συμμετοχή των καθηγητών ήταν καθολική. Αντίστοιχα η γενική συμμετοχή των μαθητών ήταν υψηλή με τις απουσίες από την ψηφιακή αίθουσα να μην έχουν ξεπεράσει ανά σχολείο περιστασιακά το 6% .
Ωστόσο το νέο αυτό αναγκαστικό εκπαιδευτικό περιβάλλον χαρακτηρίστηκε από διάφορα προβλήματα τα οποία συνοψίζονται στα εξής:
⦁ Ενας αριθμός μαθητών δεν διέθετε τεχνολογικά μέσα.
⦁ Υπήρχαν μαθητές που δεν είχαν καν σύνδεση ίντερνετ στο σπίτι τους.
⦁ Αρκετοί εκπαιδευτικοί και μαθητές δεν είχαν καλή σύνδεση στο δίκτυο.
⦁ Σε οικογένειες που συνδέονταν πλέον των δύο και τριών ατόμων (παιδιά και γονείς που εργάζονταν εξ αποστάσεως) υπήρχε πρόβλημα σύνδεσης με ο δίκτυο. Αυτό το αντιμετώπισαν πολλοί εκπαιδευτικοί που είχαν και παιδιά μαθητές και φοιτητές.
⦁ Αρκετές φορές η ποιότητα του ήχου εμπόδιζε την επικοινωνία.
⦁ Δύσκολη η πρόσβαση των μαθητών Ρομά που την περίοδο αυτή σημείωσαν πολλές απουσίες από το ηλεκτρονικό σχολείο.
⦁ Εισβολή και παρενόχληση των μαθημάτων από τρίτα πρόσωπα.