Πάτρα: Η Αράτου «φρενάρει» για λίγο την πεζοδρόμηση της Μαιζώνος

    Ημερομηνία:

    Για τη Δευτέρα 13 Μαΐου ήταν αρχικά προγραμματισμένο να ξεκινήσουν οι εργασίες πεζοδρόμησης της οδού Μαιζώνος στο κέντρο της  Πάτρας, αλλά τελικά η εκκίνηση των εργασιών θα πάρει αναβολή λίγων ημερών ή εβδομάδων.

    Ο Δήμος είχε ενημερώσει με έγγραφο προ εβδομάδων τους εμπλεκόμενους φορείς για την εξέλιξη των έργων και την πρόθεση να ξεκινήσουν στις 13 Μαΐου οι εργασίες πεζοδρόμησης, αλλά αυτό δεν θα συμβεί.

    Πρόκειται για τη σημαντικότερη παρέμβαση που περιλαμβάνει η μελέτη για την ανάπλαση του ιστορικού κέντρου της Κάτω Πόλης.
    Σε γενικές γραμμές η ανάπλαση της Κάτω Πόλης προχωρά με ικανοποιητικούς ρυθμούς και τα εμπόδια που προκύπτουν έχουν να κάνουν κυρίως με την υπογειοποίηση καλωδίων, τουλάχιστον όμως στη Μαιζώνος αυτού του είδους η υπογειοποίηση δικτύων έχουν γίνει στο παρελθόν. Αυτό σημαίνει ότι μόλις ξεκινήσει η τοποθέτηση κυβόλιθων για την πεζοδρόμηση, δεν θα υπάρξουν μεγάλες καθυστερήσεις.

    Από τη μέρα που θα ξεκινήσει η πεζοδρόμηση στην οδό Μαιζώνος θα αρχίσουν και οι μεγάλες κυκλοφοριακές αλλαγές στην πόλη. Προσπαθώντας να πλοηγηθούμε νοητά στο κέντρο, αν κάποιος επιλέξει τις επόμενες εβδομάδες να ακολουθήσει την κάθοδο της Αγίας Σοφίας, την Κωνσταντινουπόλεως και να εισέλθει στη Μαιζώνος, τότε από το ύψος της Αράτου κι έπειτα δεν θα μπορεί να κινηθεί. Θα πρέπει να στρίβει στην άνοδο της Αράτου κι από εκεί να συνεχίζει την πορεία του προς την Κανακάρη. Επιπλέον, λόγω των πολλών έργων που εκτελούνται στην πόλη, κυκλοφοριακά ζητήματα υπάρχουν στην Ανω Πόλη, στην πλατεία Αγίου Γεωργίου, στα Προσφυγικά και αλλού.

    Οπως είναι προφανές, λόγω αυτών των αλλαγών στη Μαιζώνος και μέχρι να ισχύσει η αντιδρόμηση της Κορίνθου που θα λειτουργεί ως είσοδος περίπου από τις αρχές του 2026, η είσοδος στο κέντρο της  Πάτρας για όσους έρχονται από τις βόρειες περιοχές θα είναι επιβαρυμένη.

    Με την έναρξη της πεζοδρόμησης, θα πέσει βάρος στην παραλιακή Οθωνος-Αμαλίας, της οποίας ήδη έχει μειωθεί το πλάτος από τον ποδηλατόδρομο, αλλά και στην Κανακάρη που για την ώρα θα συνεχίσει να λειτουργεί ως είσοδος και καθημερινά παρατηρείται έντονος φόρτος οχημάτων εξαιτίας της διπλοστάθμευσης.

    Οι κυκλοφοριακές συνθήκες που περιγράφονται ανωτέρω θα είναι προσωρινές, μέχρι να τεθούν σε εφαρμογή οι σαρωτικές αλλαγές των αντιδρομήσεων στην κίνηση των οχημάτων από το 2026.

    Κοινοποίηση:

    Τελευταία Νέα

    Κοινοποίηση:

    Περισσότερα Άρθρα
    Σχετικα

    Πώς θα κλείσει το χάσμα εκπαίδευσης και αγοράς εργασίας – Μόνο 1 στα 2 τμήματα οδηγεί στην ιδιωτική οικονομία

    Πληροφορική (32,5%), ξενοδοχειακός τομέας και εστίαση (12,2%), και επαγγελματικές...

    Πού πήγαν οι Κινέζοι τουρίστες; Άλλαξαν οι προτιμήσεις στα ταξίδια

    Φθηνότερους και εγχώριους προορισμούς τείνουν να επιλέγουν πλέον οι...

    Τι θα τρώμε στη Σελήνη; – Φαγητό από άλλο πλανήτη

    Ποιος να φανταζόταν όταν η ανθρωπότητα κατακτούσε το διάστημα...