Μέχρι τέλη του μήνα αναμένεται να έχει δοθεί στην δημοτική αρχή η κυκλοφοριακή μελέτη για την διέλευση των λεωφορείων του αστικού ΚΤΕΛ , με βάση την αντιδρόμηση της Κορίνθου και της Κανακάρη που θα προχωρήσει.
Η μελέτη αυτή θα προτείνει την αντιδρόμηση της Αράτου και της Ζαϊμη έτσι ώστε να κατεβαίνουν και να ανεβαίνουν τα λεωφορεία, στρίβοντας από το αντιδρομημένο κομμάτι της Μαιζώνος και από εκεί από την επίσης αντιδρομημένη Κωνσταντινοπούλεως έτσι ώστε να βγαίνουν στην Αγίας Σοφίας που θα έχει διπλή κατεύθυνση.
Το αστικό ΚΤΕΛ έχει ξεκαθαρίσει ότι δεν θα αφήνει τα λεωφορεία του να διέρχονται από την Κανακάρη, θεωρώντας ότι υπάρχουν σημεία στην οδό που δεν θα διευκολύνουν τα οχήματα του, σε έναν δρόμο που πλέον θα είναι έξοδος και όχι είσοδος στην Πάτρα. Να θυμίζουμε ότι στην πρόταση που αναφέρει η μελέτη η πεζοδρόμηση της Μαιζώνος θα ξεκινάει από την Κολοκοτρώνη και όχι από την Αράτου, όπως ήταν το αρχικό σχέδιο.