ΠΑΤΡΑ: Η «μάχη» των αντιδρομήσεων-Τι λένε η αντιδήμαρχος και οι παρατάξεις για την Κανακάρη

    Ημερομηνία:

    DIVICO

    Του Κωνσταντίνου Φλαμή

    ΑΝΔΡΙΚΟΠΟΥΛΟΣ
    DEAR SANTA – COFFEE ISLAND

    Οι αντιδρομήσεις της Πάτρας εξακολουθούν να προκαλούν «πονοκέφαλο» για την Δημοτική Αρχή, με την αντιδήμαρχο Αναστασία Τογιοπούλου να αναγκάζεται να ξαναφέρνει το θέμα στο Δημοτικό Συμβούλιο, σε μία προσπάθεια να ξεπεραστούν τα εμπόδια που έχουν προκύψει από την Αποκεντρωμένη Περιφέρεια.

    «Θα πρέπει να το ξαναφέρουμε για να εκδώσουμε τυπική απόφαση αντιδρόμησης με βάση τις όποιες, τυπικού χαρακτήρα επισημάνσεις θέτει η Αποκεντρωμένη Περιφέρεια ώστε να ανάψει το πράσινο φως και να προχωρήσουμε άμεσα. Ας μην ξεχνάμε ότι έχουν δοθεί χρήματα για φωτεινούς σηματοδότες κ.λπ.», τονίζει η αντιδήμαρχος.
    OI EΠΙΦΥΛΑΞΕΙΣ ΣΒΟΛΗ
    Ο επικεφαλής της μείζονος μειοψηφίας, Κώστας Σβόλης θέτει μία σειρά επιφυλάξεων για το θέμα, τονίζοντας παράλληλα την καθυστέρηση που υπάρχει. «Είμαστε υπέρ της αντιδρόμησης, αλλά ρωτάμε: Είναι δυνατόν να ξεκίνησε το έργο της Μαιζώνος χωρίς να έχει γίνει η αντιδρόμηση; Βλέπετε τι γίνεται στην Πάτρα. Μπάχαλο επικρατεί. Τώρα ξανάρχεται το θέμα στο Δημοτικό Συμβούλιο. Η Δημοτική Αρχή προφανώς φέρει σοβαρή ευθύνη για όσα συμβαίνουν στην πόλη με το κυκλοφοριακό. Δείτε τι έγινε στη Μαιζώνος. Η πεζοδρόμηση έπρεπε να ξεκινήσει από την Γούναρη προς την Αράτου, ώστε να διευκολύνεται η κυκλοφορία κατά τη διάρκεια των εργασιών».
    ΟΙ ΘΕΣΕΙΣ ΑΪΒΑΛΗ-ΨΩΜΑ
    «Και αυτό… ανάποδα το έκαναν», τόνισε ο Βασίλης Αϊβαλής. Από την πλευρά του, ο Πέτρος Ψωμάς θύμισε ότι το έργο της αντιδρόμησης «κυοφορείται» από την πρώτη θητεία Πελετίδη. Επισημαίνοντας πως οι καθυστερήσεις δείχνουν την προχειρότητα με την οποία αντιμετωπίζει η Δημοτική Αρχή το θέμα.

    Κατά την κυρία Τογιοπούλου, πάντως, η συγκεκριμένη συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου θα γίνει μέχρι το τέλος του μήνα. Στη συνέχεια, η απόφαση θα σταλεί εκ νέου στην Αποκεντρωμένη ώστε να εγκριθεί.

    Να θυμίσουμε ότι η Αποκεντρωμένη υποστήριζε πώς η οδός Κορίνθου, η οποία θα αντιδρομείτο μαζί με την Κανακάρη, αποτελεί συνέχεια της Εθνικής Οδού Πατρών-Αθηνών, οπότε δεν ήταν στην αρμοδιότητα του Δήμου να ξεκινήσει διαδικασία αντιδρόμησης. Ωστόσο, σε παλαιότερη τριμερή συνάντηση που είχε γίνει (Δήμος, Περιφέρεια, Αποκεντρωμένη), και η αιρετή Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδος είχε συμφωνήσει στην αντιδρόμηση, ξεκαθαρίζοντας πως η οδός Κορίνθου που περνά από τον αστικό ιστό της Πάτρας δεν ανήκει σε δική της αρμοδιότητα. Όμως, προφανώς η «Αποκεντρωμένη» δεν είχε πειστεί.

    Τον Ιούνιο η ολοκλήρωση του έργου

    Σύμφωνα με την κυρία Τογιοπούλου, αν όλα πάνε καλά μέχρι τον Ιούνιο θα έχει ολοκληρωθεί πλήρως το έργο. Αυτό σημαίνει ότι:
    -Η Κανακάρη θα είναι έξοδος, θα καταλήγει στο τέλος της μίνι περιμετρικής και από εκεί θα συνδέεται με την Πατρών-Αθηνών στον Νέο Δρόμο.
    -Η Κορίνθου θα αποτελεί είσοδο και τα οχήματα που θα φθάνουν στον κόμβο Κουρτέση θα εισέρχονται απευθείας στην κεντρική λεωφόρο της Πάτρας.
    -Η Μαιζώνος, από την Αράτου μέχρι την Καρόλου, και η Κωνσταντινουπόλεως θα αντιδρομηθούν. Η Μαιζώνος θα χρησιμοποιείται και από αστικά λεωφορεία.
    -Η οδός Αγίας Σοφίας θα γίνει διπλής κατεύθυνσης και θα απαγορευθεί η στάθμευση και στις δύο πλευρές.

    Προηγούμενο άρθρο

    Κοινοποίηση:

    Τελευταία Νέα

    Κοινοποίηση:

    Περισσότερα Άρθρα
    Σχετικα

    Νίκησε και στην Πάτρα ο ΟΦΗ

    Σε ένα ζευγάρι που η πρόκριση είχε ήδη κριθεί...

    Ρόδος: 15χρονη κατήγγειλε 17χρονο για παιδική πορνογραφία – Διέρρευσε γυμνές φωτογραφίες της

    Αύριο απολογείται στον ανακριτή Ρόδου ένας 17χρονος, μαθητής της Γ’ Λυκείου,...

    Ρωσία: Το Κρεμλίνο αρνείται να παραδεχθεί ότι έχει ευθύνη για την πτώση του αεροσκάφους στο Καζακστάν

    Το Κρεμλίνο αρνήθηκε και πάλι σήμερα να παραδεχθεί ότι ευθύνεται για...
    Best Shop