Επί της οδού Κύπρου και Κεφαλληνίας υπάρχει εδώ και χρόνια ετοιμόρροπο κτίσμα, από το οποίο, σύμφωνα με καταγγελίες, αποκολλώνται σχεδόν καθημερινά σοβάδες, πέτρες κ.ά. Πρέπει να σημειωθεί ότι από την περιοχή διέρχονται τροχοφόρα, αλλά κι εκατοντάδες πολίτες πεζοί. Στο Δήμο Πατρέων έχουν σταλεί πολλές αιτήσεις, χωρίς αποτέλεσμα. Κάτοικοι της περιοχής ζητούν επειγόντως να παρέμβει η δημοτική Αρχή, για ν’ αποφευχθούν πιθανά ατυχήματα.
Πάτρα: Κίνδυνος από ετοιμόρροπο κτίσμα
Ημερομηνία:



