Πάτρα: Πέντε συλλήψεις μαθητών για τον τραυματισμό του 14χρονου σε challenge – Δικογραφία και σε βάρος καθηγητών

    Ημερομηνία:

    Ραγδαίες είναι οι εξελίξεις στην υπόθεση του τραυματισμού του 14χρονου μαθητή, κατά τη διάρκεια challenge, σε Γυμνάσιο της Πάτρας.

    Η Ασφάλεια Πατρών προχώρησε στη σύλληψη πέντε 15χρονων μαθητών και στην ταυτοποίηση ενός ακόμη, για τον τραυματισμό του συμμαθητή τους.

    Η εισαγγελία έχει αναλάβει την εποπτεία της έρευνας και απέδωσε την κατηγορία της πρόκλησης σωματικής βλάβης σε ανήμπορο να αντιδράσει άτομο.

    Παράλληλα, από “κόσκινο” θα περάσουν και οι καθηγητές που όφειλαν να επιτηρούν τους μαθητές στο προαύλιο κατά τη διάρκεια του διαλείμματος καθώς δόθηκε εντολή για σχετική έρευνα, με σχηματισμό δικογραφίας στην περίπτωση αυτή για σωματική βλάβη από αμέλεια.

    Τι υποστηρίζουν οι συλληφθέντες μαθητές

    Οι πέντε μαθητές αφέθηκαν ελεύθεροι μιας και πρόκειται για ανήλικους, ενώ σύμφωνα με πληροφορίες αρνούνται κατηγορηματικά στην κατάθεσή τους ότι είχαν σκοπό να τραυματίσουν τον 14χρονο, προσθέτοντας πως συμμετείχε στο παιχνίδι – πρόκληση με την θέλησή του.

    Την υπόθεση χειρίζεται με ιδιαίτερη προσοχή το έμπειρο Γραφείο Ανηλίκων της Ασφάλειας Πατρών, σε συνεργασία με τον αρμόδιο εισαγγελέα.

    Κοινοποίηση:

    Τελευταία Νέα

    Κοινοποίηση:

    Περισσότερα Άρθρα
    Σχετικα

    Η Apple λανσάρει μια… τσέπη για το κινητό, που κοστίζει 230 δολάρια – Δείτε φωτογραφίες

    Αν κάποιος χρειαζόταν μια μοδάτη τσέπη για το κινητό του,...

    Δάνεια σε ελβετικό φράγκο: Τι προβλέπει η νέα ρύθμιση, πώς θα γίνεται το «κούρεμα» – Πίνακες και παραδείγματα

    Στη βάση τεσσάρων κατηγοριών που επιδοτούν την ισοτιμία στο ελβετικό φράγκο διαμορφώθηκε η νέα...

    Ρόγια Καρίμι: Από «νύφη-παιδί» στο Αφγανιστάν, σε μία από τις κορυφαίες μπόντι μπίλντερ της Ευρώπης

    Φορώντας ένα μπικίνι στολισμένο με κρυστάλλους και με το...

    ΤΡΑΓΩΔΙΑ ΣΤΗΝ ΑΧΑΪΑ: Τι λέει ο 25χρονος που κρατούσε το παιδί αγκαλιά και έπεσαν από τη μάντρα

    Ο 25χρονος που συνελήφθη για την τραγωδία με τον...