του Αχιλλέα Ροδίτη
Από την ημέρα που η Μαιζώνος έκλεισε και στο κομμάτι από Ερμού μέχρι και Πατρέως, διαπερνώντας και την πλατεία Γεωργίου, προέκυψε μια μεγάλη «σπαζοκεφαλιλά» για τον Δήμο και την Τροχαία Πατρών. Παρότι αυτονόητα θα μπορούσε να υποθέσει κανείς, ότι αυτά θα είχαν λυθεί από πριν, άρα θα υπήρχε έτοιμο σχέδιο, εν τούτοις μετά κλήθηκαν να βρουν τον τρόπο με τον οποίο θα γινόταν η διαδικασία της φορτοεκφόρτωσης των εμπορευμάτων για τα καταστήματα που εδρεύουν κατά μήκος αυτής της διαδρομής. Καταστήματα που βρίσκονται, δηλαδή, στην Μαιζώνος, μετά την Ερμού, στο κάτω μέρος της πλατείας Γεωργίου, αλλά κι εκείνα που λειτουργούν στο τμήμα της Μαιζώνος από πλατεία Γεωργίου έως Πατρέως. Το πρόβλημα ανακαλύφθηκε μετά και εξετάστηκαν πιθανές λύσεις που δεν θα επιβάρυναν την υπόλοιπη κίνηση.
ΘΑ ΜΠΑΙΝΟΥΝ ΑΝΑΠΟΔΑ ΣΤΗ ΜΑΙΖΩΝΟΣ
Τελικά η λύση βρέθηκε. Κι αυτή είναι, ότι τα φορτηγά που θα εφοδιάζουν τα καταστήματα θα έχουν την δυνατότητα να εισέρχονται από την οδό Πατρέως στην Μαιζώνος, πηγαίνοντας, δηλαδή, ανάποδα στον δρόμνο που πεζοδρομείται. Θα μπορούν να φθάνουν μέχρι και προς την Ερμού και θα ξαναγυρίζουν προς Πατρέως. Η άδεια για να γίνεται κάτι τέτοιο προφανώς θα ισχύει και μετά την ολοκλήρωση του έργου πεζοδρόμησης, κάτι που έτσι κι αλλιώς γίνεται και σε άλλες πόλεις που πεζοδρομήθηκαν, σε Ελλάδα και εξωτερικό. Με άλλα λόγια, λοιπόν, ο ανεφοαδιασμός των εμπορικών επιχειρήσεων και των καταστημάτων υγειονομικού ενδιαφέροντος θα πραγματοποιείται με αυτόν τον τρόπο, με είσοδο φορτηγών επί του πεζοδρόμου, από την Πατρέως.
ΚΑΙ Η ΑΠΟΡΙΑ…
Βέβαια η απορία είναι προφανής. Τι θα συμβαίνει την περίοδο που οι εργασίες θα είναι σε εξέλιξη και όλο αυτό το κομμάτι θα είναι γεμάτο με εργάτες και μηχανήματα. Θα κάνουν ζιγκ ζαγκ τα φορτηγά ανάμεσά τους, για να περάσουν και να φθάσουν στον προορισμό;