Προσπάθειες σταδιακής προσαρμογής στις νέες συνθήκες της υβριδικής λύσης του click away, καταβάλλουν τα εμπορικά καταστήματα και οι καταναλωτές της Πάτρας, μετά το αρχικό μούδιασμα της Δευτέρας.
Οσο κι αν αυτός ο υβριδικός τρόπος αγορών είναι δύσκολος στην εφαρμογή του, οι έμποροι και οι καταναλωτές δεν έχουν εναλλακτική επιλογή εν όψει Χριστουγέννων.
Χθες, το υπουργείο Ανάπτυξης έδωσε νέες διευκρινήσεις προς τους καταναλωτές, για το τι μπορούν να κάνουν αν θέλουν να επιστρέψουν ένα προϊόν που αγόρασαν με την μέθοδο click away και δεν τους ταιριάζει, προκειμένου να αποτραπούν δοκιμές προϊόντων έξω από καταστήματα.
Οπως και στις αγορές μέσω οργανωμένου e-shop, ο καταναλωτής έχει το δικαίωμα αναιτιολόγητης υπαναχώρησης εντός 14 ημερών από την παραλαβή του προϊόντος, ανεξαρτήτως του τρόπου παραλαβής του (με courier ή αυτοπροσώπως) και χωρίς άλλη επιβάρυνση, εκτός εάν ο προμηθευτής έχει συμφωνήσει να επιβαρυνθεί ο ίδιος με το κόστος επιστροφής ή εάν ο προμηθευτής έχει παραλείψει να ενημερώσει τον καταναλωτή ότι ο καταναλωτής οφείλει να επιβαρυνθεί με αυτό.