Συγκέντρωση και πορεία πραγματοποιούν αύριο ομάδες αναρχικών και μέλη της κοινότητας ΛΟΑΤΚΙ στην Πάτρα ως απάντηση στην συγκέντρωση που διοργανώνει η Μητρόπολη Πατρών ενάντια στο νομοσχέδιο για τους γάμους των ομόφυλων ζευγαριών. Οπως είναι αναμενόμενο τα μέτρα της ΕΛ.ΑΣ. θα είναι δρακόντεια. Η ανακοίνωση αναφέρει:
“Την Κυριακή 11 Φεβρουαρίου η Μητρόπολη Πατρών οργανώνει συγκέντρωση ενάντια στο νομοσχέδιο για το ομόφυλα ζευγάρια, για να προπαγανδίσει τις θέσεις της εκκλησίας για το γάμο και την οικογένεια.
Η συγκέντρωση αυτή έχει ανοιχτά ομοφοβικά και μισαλλόδοξα χαρακτηριστικά, συνεπής με τις βαθιά συντηριτικές, σεξιστικές και πατριαρχικές θέσεις της εκκλησίας.
Καλούμε σε συγκέντρωση – πορεία, στις 17:30, στο πάνω μέρος της Τριών Ναυάρχων, στα σκαλιά.
ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΕ ΚΡΑΤΟΣ ΚΑΙ ΠΑΤΡΙΑΡΧΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΧΕΙΡΑΦΕΤΗΣΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ
Στη επικαιρότητα, το τελευταίο διάστημα, επικρατεί μεγάλη πόλωση γύρω από το νομοσχέδιο για τα ομόφυλα ζευγάρια και τη δυνατότητά τους ή μη να αποκτήσουν οικογένεια. Το ελληνικό κράτος, όντας ένα κράτος – μέλος της Ε.Ε., σπεύδει να ρυθμίσει το ανοιχτό αυτό ζήτημα, σε σύγκλιση με το ευρωπαϊκό περιβάλλον, προβάλλοντας έτσι για τον εαυτό του το προσωπείο του δήθεν δίκαιου και φιλελεύθερου θεσμού.
Από την άλλη μεριά, βλέπουμε τις σφοδρές αντιδράσεις από το σύνολο του συντηρητικού και σκοταδιστικού τμήματος της ελληνικής κοινωνίας, που φέρνει στην επιφάνεια τα βαθιά ζητήματα ομοφοβίας, σεξισμού και πατριαρχίας που διαπερνούν ένα μεγάλο μέρος της καθημερινότητας και του δημόσιου λόγου σε αυτήν τη μεριά της γης που κατοικούμε. Το ελληνικό κράτος παρουσιάζεται ως υπέρμαχος της ισότητας και των δικαιωμάτων, την ίδια ώρα που οι επιταγές της Δύσης επιτάσσουν τη συμμετοχή του στο σφαγιασμό των παλαιστίνιων, διαχρονικά τη φτωχοποίηση και την καταστολή τεράστιων κοινωνικών κομματιών, το δομικό και θεσμικό ρατσισμό της δολοφονικής αστυνομικής βίας και των επιχειρήσεων στα σύνορα, του δομικού σεξισμού και της πατριαρχίας που με τόσους διαφορετικούς τρόπους βλέπουμε τα τελευταία χρόνια. Τη συγκάλυψη σε πλείστα περιστατικά βιασμών και κακοποιήσεων από μπάτσους, λεφτάδες, επιφανή και δικτυωμένα μέλη του πολιτικού συστήματος ή της επιφανειακής και για επικοινωνιακούς λόγους αντιμετώπισής τους, της σεξιστικής και πατριαρχικής αστυνομικής βίας με αναρίθμητα περιστατικά.
Το ελληνικό κράτος που μπορεί να κρατά έγκλειστες τόσες μετανάστριες στην Πέτρου Ράλλη με μηδαμινές συνθήκες φροντίδας, που έχει τον κάθε Μπαλάσκα να δίνει συμβουλές σε γυναικοκτόνους, το ελληνικό κράτος και το πολιτικό του προσωπικό που γνωρίζει αν δε συμμετέχει στους βιασμούς και τόσα άλλα που πράττουν κάθε είδους υποκείμενα με την εξουσία και τη δύναμη του Λιγνάδη, αυτό το κράτος έρχεται δήθεν να μιλήσει για τα δικαιώματα ανεξαρτήτως σεξουαλικού προσανατολισμού. Προσπαθεί να μας πείσει ότι δεν επιθυμεί οι γυναίκες να γίνουν αναπαραγωγικές μηχανές ενώ ταυτόχρονα δίνει την δυνατότητα στα ετερόφυλά ζευγάρια να αξιοποιήσουν την παρένθετη μητέρα αν έχουν αδυναμία, παροτρύνουν κυρίως μετανάστριες και μη να γίνουν δότριες ωαρίων για να ικανοποιήσουν τις ανάγκες των πλούσιων πελατών, κάνουν συνέχεια συνέδρια γονιμότητας, μιλάνε για δημογραφικό πρόβλημα και αλλοίωση του ελληνικού έθνους, συγκαλύπτουν τα κυκλώματα trafficking (όπως φάνηκε και αποσιωπήθηκε στην δίκη της Greek Mafia και του Κολωνού). Δηλαδή, η αυτοδιάθεση του γυναικείου σώματος σε όλα αυτά δεν μετράει παρά μόνο όταν εμπλέκονται ομόφυλα ζευγάρια. Προφανώς το νομοσχέδιο αυτό ενισχύει ακόμη περισσότερο και τους ταξικούς φραγμούς καθώς αν έχεις την οικονομική δυνατότητα όντας ομόφυλο ζευγάρι, μπορείς να ακολουθήσεις τις αναπαραγωγικές οδούς που επιθυμείς σε κάποιο άλλο κράτος και να αναγνωριστούν έπειτα από τον ελλαδικό χώρο. Τέλος, εννοείται πώς δεν γίνεται λόγος για τα μη δυαδικά, trans, intersex άτομα τα όποια αντιμετωπίζονται σαν είναι πολίτες δεύτερης κατηγορίας και δεν θα ασχοληθεί κανείς με τα δικά τους δικαιώματα.
Η εκκλησία, αποτελεί πυλώνα του πατριαρχικού οικοδομήματος και του συντηρητισμού διαχρονικά στην ελληνική πραγματικότητα. Οι ομοφοβικές και ρατσιστικές δηλώσεις, οι δηλώσεις – προτροπές μέχρι και για θανάτωση ατόμων ΛΟΑΤΚΙ (όπως πριν λίγα χρόνια έκανε ο μητροπολίτης Αιγιαλείας Αμβρόσιος) αλλά κυρίαρχα η συνεχής προσπάθεια καθορισμού και περιχαράκωσης του τι αποτελεί ηθικό, σωστό και φυσικό (ζητήματα που η ιστορία των κοινωνιών και των ανθρώπων καταδεικνύει το ακριβώς αντίθετο από τα κηρύγματά της), η ποινικοποίηση του γυναικείου σώματος, η εξύμνηση της υποτακτικότητας με έμφυλους όρους, η αναπαραγωγή των πιο βλαβερών σεξιστικών στερεότυπων, η περιγραφή της σεξουαλικής απελευθέρωσης και πειραματισμού, της απόπειρας αυτοκαθορισμού και τόσα άλλα που η εκκλησία ταυτίζει ως ανωμαλία και παρέκκλιση, παράγουν σκοταδισμό, οπισδοδρόμηση, μίσαλλοδοξία και φανατισμό. Στο βάθος βέβαια, βρίσκεται η συνεχής απόπειρα της εκκλησίας να διατηρήσει τη σημαίνουσα θέση ισχύος της στην ελληνική κοινωνία, την εξουσίας της, ιδεολογική και οικονομική, να συνεχίσει να αποτελεί έναν πυλώνα της καπιταλιστικής / κρατικής / πατριαρχικής κανονικότητας.
Από τη μεριά μας, αναγνωρίζουμε πως μόνο ο συνολικός αγώνας για έναν κόσμος ισότητας, αλληλεγγύης και ελευθερίας θα μπορέσει να φέρει την πραγματική απελευθέρωση της ζωής από την εκμετάλλευση, τη βαρβαρότητα, την αδικία, τη φτώχεια, τις κάθε είδους διακρίσεις που φέρνουν μίσος, διαχωρισμούς, ρατσισμό, που αναπαράγουν τα στερεότυπα και τη βία. Μόνο σε έναν κόσμο που κάθε άνθρωπος θα έχει ισότιμα τις ίδιες ευκαιρίες, σε έναν κόσμο που θα υπάρχει ισονομία, θα υπάρχει και το ξεπέρασμα του συντηρητισμού, του σκοταδισμού, του σεξισμού και της πατριαρχίας, με πραγματικούς όρους για τη ζωή μας, και όχι από πετσοκομμένα πολιτικά παιχνίδια του κράτους και σίγουρα όχι από την οπισθοδρόμηση της εκκλησίας.
Η ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΣΗ ΔΕΝ ΘΑ ΕΡΘΕΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΝΟΜΟΥΣ
ΓΚΕΙ – ΤΡΑΝΣ – ΛΕΣΒΙΕΣ ΒΓΑΙΝΟΥΜΕ ΣΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ