ΠΑΤΡΑ: Το καλάθι της νοικοκυράς οδηγεί στα τυποποιημένα προϊόντα

    Ημερομηνία:

    Το καλάθι της νοικοκυράς τους και το γεγονός αυτό κάνει ακόμα πιο δύσκολο το μέλλον του επαγγέλματος τους.  Ο λόγος για τα καταστήματα τροφίμων που ασχολούνται με την παραγωγή και την πώληση συγκεκριμένων ειδών, χωρίς να βρίσκονται στον κλάδο των μίνι μάρκετ ή των σούπερ μάρκετ.

    Οι ιδιοκτήτες αρτοποιών, ζαχαροπλαστείων και κρεοπωλείων ουσιαστικά εξαιρούνται από το καλάθι της νοικοκυράς, καθώς η λίστα με τα τρόφιμα που συμπεριλαμβάνονται σε αυτό, είναι τέτοια που οδηγεί τους καταναλωτές στα σούπερ μάρκετ και μάλιστα στους μεγάλους ομίλους του κλάδου αυτού.

    Όπως λένε τα προϊόντα, μπορεί σύμφωνα με την κυβέρνηση να αλλάζουν ανά την εβδομάδα, όμως ο παρονομαστής θα είναι ίδιος:

    Όλα θα οδηγούν τον καταναλωτή στο να επιλέγει τυποποιημένα προϊόντα, μακριά από αυτά που παράγονται μέσα από την προσωπική εργασία των διαφόρων επαγγελματιών, όπως των αρτοποιών, των ζαχαροπλάστηδων ή ακόμα και των κρεοπώληδων.

    «Είναι σαν μην υπάρχουμε στoν χάρτη για αυτούς που παίρνουν τις αποφάσεις» έλεγε χαρακτηριστικά επαγγελματίας…

    Κοινοποίηση:

    Τελευταία Νέα

    Κοινοποίηση:

    Περισσότερα Άρθρα
    Σχετικα

    Στύση: Πέντε πράγματα που αλλάζουν μετά τα 50 – Τι να προσέξετε

    Το πέρασμα στη μέση ηλικία θα αφήσει το αποτύπωμά...

    Σχέση: 5 φράσεις που καταστρέφουν την επικοινωνία με το σύντροφό σας

    Η ανοιχτή και ειλικρινής επικοινωνία παίζει καθοριστικό ρόλο στo πόσο επιτυχημένη...

    Πέος: Το ιδανικό και το πραγματικό μέγεθος

    Είναι ένα από τα μεγαλύτερα ερωτήματα της ζωής για...