Ένα ακόμη τροχαίο μέσα σε λιγότερο από ένα 24ωρο, στην Πάτρα.
Σύμφωνα με πληροφορίες συνέβη το πρωί της Τετάρτης στην οδό Αμερικής, όταν ΙΧ συγκρούστηκε με δίκυκλο, με αποτέλεσμα ο οδηγός του να βρεθεί στο οδόστρωμα και να τραυματιστεί. Άμεσα στο σημείο έφθασε ασθενοφόρο που τον μετέφερε στο νοσοκομείο.



