ΠΑΤΡΩΝ – ΠΥΡΓΟΥ: Ξεκίνησαν οι ασφαλτοστρώσεις – ΦΩΤΟ

    Ημερομηνία:

    DIVICO

    Με… γοργούς ρυθμούς συνεχίζονται οι εργασίες κατασκευής του νέου αυτοκινητόδρομου Πάτρα-Πύργος της Ολυμπίας Οδού. Ως γνωστό το έργο έχει «σπάσει» σε τρεις εργολαβίες με το τρίτο τμήμα του -από τη Γαστούνη μέχρι και τον Πύργο- που εκτελεί η ΤΕΡΝΑ τα έργα να είναι αρκετά προχωρημένα και να περιλαμβάνουν, κυρίως, τα ασφαλτικά.

    Μάλιστα τις τελευταίες ημέρες ολοκληρώθηκε η ασφαλτόστρωση ενός πολύ μεγάλου μέρους του «κομματιού» Χανάκια – Πύργος.

    Σημειώνεται πως το Γαστούνη-Πύργος είναι το πιο προχωρημένο από τα τρία τμήματα του Πάτρα – Πύργος (Μιντιλόγλι – Κάτω Αχαγιά και Καραϊικα-Γαστούνη τα άλλα δυο) και στόχος είναι το κατασκευαστικό αντικείμενο του να έχει ολοκληρωθεί μέχρι τις αρχές του 2025.

    Αξίζει επίσης να σημειωθεί ότι στο συγκεκριμένο τμήμα, στο τέλος του νέου αυτοκινητόδρομου, κοντά στον Πύργο κατασκευάζεται και το ΚΕΣ, το Κέντρο Ελέγχου και Συντήρησης του δρόμου από όπου η Ολυμπία Οδός θα επιτηρεί και θα εργάζεται σε καθημερινή βάση για την εύρυθμη λειτουργία του.

    Θυμίζουμε ότι μέσα στο καλοκαίρι ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Χρήστος Σταϊκούρας είχε αναφέρει πως η πρόοδος έχει πλέον ξεπεράσει το 50% και βρίσκεται στο 52% (Iούλιος), ενώ στόχος στο τέλος του 2024 είναι το 75% για το σύνολο του Πάτρα-Πύργος…

    Τεχνικά χαρακτηριστικά του δρόμου

    Το έργο Πάτρα-Πύργος είναι σήμερα το μεγαλύτερο σε μήκος οδικό έργο της χώρας. Είναι τμήμα της Ολυμπίας Οδού και σε όλη του την έκταση θα διαθέτει 2 λωρίδες και ΛΕΑ ανά κατεύθυνση.  Κατά μήκος του δρόμου ανά κάποια χιλιόμετρα θα υπάρχει και χώρος με τουαλέτες και στάθμευση.

    Τα βασικά του χαρακτηριστικά είναι:

    ● 74,8 χλμ.

    ● 2 λωρίδες και ΛΕΑ ανά κατεύθυνση, με ενδιάμεση κεντρική διαχωριστική νησίδα.

    ● 8 κόμβοι

    ● 15 γέφυρες

    ● 64 άνω και κάτω διαβάσεις (27 άνω & 37 κάτω διαβάσεις)

    ● 150 οχετοί

    ● Τοίχοι αντιστήριξης μήκους 7.250 μ.

    ● 4 Σταθμοί Εξυπηρέτησης Αυτοκινητιστών

    ● 2 Σημεία Εξυπηρέτησης Πελατών

    ● Τεχνική Βάση με εφεδρικό Κέντρο Διαχείρισης Κυκλοφορίας (που περιλαμβάνει και εγκατάσταση της Τροχαίας Αυτοκινητοδρόμων)

    Κοινοποίηση:

    Τελευταία Νέα

    Κοινοποίηση:

    Περισσότερα Άρθρα
    Σχετικα

    BRICS εναντίον Τραμπ: Η επόμενη μάχη για την παγκόσμια οικονομική κυριαρχία

    Ο νέος πρόεδρος Ντόναλντ Τραμπ υποσχέθηκε δασμούς 100% κατά των χωρών...

    25 τροφές πλούσιες σε φυτικές ίνες

    Σύμφωνα με πρόσφατη επιστημονική έρευνα, που πραγματοποιήθηκε για λογαριασμό του...

    Πάτρα: Φιλολογικό Βραδινό με καλεσμένο ομιλητή τον μηχανικό και πεζογράφο Βασίλη Χριστόπουλο

    Η Εταιρεία Λογοτεχνών Νοτιοδυτικής Ελλάδος και η Στέγη Γραμμάτων...

    Το ψωμί δεν μουχλιάζει ούτε μπαγιατεύει για 14 ημέρες αν διατηρηθεί στο σωστό σημείο

    Το ψωμί είναι ένα βασικό στοιχείο σε πολλά νοικοκυριά, αλλά τις...
    Best Shop