Στην εποχή μας, το όχημα παραγωγής με τον χαμηλότερο συντελεστή οπισθέλκουσας είναι η Mercedes-EQ EQS, η αμιγώς ηλεκτροκίνητη «ναυαρχίδα» της γερμανικής εταιρείας, με Cd: 0,20. To αμέσως επόμενο όχημα από αυτή, στην αντίστοιχη λίστα, είναι το Tesla Model 3 με συντελεστή Cd: 0,23.
Ωστόσο και τα δύο αυτά μοντέλα τα ξεπερνά το Lightyear 0, ένα επίσης αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο το οποίο κατασκεύασαν οι άνθρωποι της ολλανδικής νεοφυούς εταιρείας (σημ.: Lightyear). Το αυτοκίνητο, το οποίο βασίζεται στο πρωτότυπο One, σχεδιάστηκε σε συνεργασία με τον ιταλικό οίκο GranStudio και έχει αεροδυναμικό συντελεστή οπισθέλκουσας 0,175, όπως αυτός μετρήθηκε στην αεροδυναμική σήραγγα «FKFS» (Γερμανία), βάσει των αντίστοιχων κανόνων που προβλέπονται στο Πρωτόκολλο «WLTP».
Το Lightyear 0 έχει πλαίσιο από ανθρακονήματα και ζυγίζει 1.600 κιλά, σύμφωνα με την εταιρεία. Οι μπαταρίες του έχουν ενεργειακή χωρητικότητα 60 kWh, ενώ στην οροφή του υπάρχουν ενσωματωμένες ηλιακές κυψέλες οι οποίες μπορούν να παράγουν περίπου μία κιλοβατώρα, ποσότητα ενέργειας που δύναται να κινήσει το όχημα για μια θεωρητική απόσταση 70 χλμ.
Η τιμή πώλησης του Lightyear 0 έχει οριστεί στα 250.000 ευρώ, γεγονός που το κάνει ακριβό για ένα όχημα μιας εταιρείας σχετικά άγνωστης στο ευρύ κοινό.