Πώς θα επηρεάσετε τη συζήτηση – Οι τρεις τακτικές για να είστε πειστικοί

    Ημερομηνία:

    DIVICO

    Είτε διαπραγματεύεστε για αύξηση μισθού, είτε παρουσιάζετε ιδέες στους συναδέλφους σας είτε απλώς θέλετε να πείσετε τους φίλους σας να δοκιμάσουν ένα νέο εστιατόριο, η πειθώ αποτελεί αναπόσπαστο μέρος της επικοινωνίας στην καθημερινή σας ζωή.

    ΑΝΔΡΙΚΟΠΟΥΛΟΣ

    Οι πιο πειστικοί άνθρωποι είναι σε θέση να αποδείξουν την άποψή τους χωρίς να φαίνονται χειριστικοί ή κακοπροαίρετοι. Ξέρουν απλώς πώς θα συνυπολογιστεί η άποψή τους.

    Ακολουθούν τρεις τακτικές που χρησιμοποιούν οι άνθρωποι αυτοί για να διαμορφώσουν τις απόψεις των γύρω τους, σύμφωνα με ψυχολόγους και ειδικούς συμβούλους:

    1. Μιλούν με σιγουριά

    Μερικές φορές, για να είναι κανείς πειστικός έχει περισσότερη σημασία το πώς μιλάει παρά το τι λέει. Με μικρές αλλαγές στην επιλογή των λέξεων μπορεί κανείς να διαφοροποιήσει πολύ το ύφος του, σύμφωνα με την Melody Wilding, ειδική σύμβουλο, εκπαιδεύτρια του LinkedIn Learning και συγγραφέα.

    «Σκεφτείτε τη διαφορά μεταξύ του να λέτε “Νομίζω ότι πρέπει να …” σε σχέση με το “Κατά την εμπειρία μου ….”. Το ένα σηματοδοτεί την αβεβαιότητα, το άλλο την εμπειρογνωμοσύνη», είπε η Wilding στο CNBC. «Η “Προσπαθώ να …” έναντι του”’Εφαρμόζουμε ..”’; Το πρώτο υποδηλώνει δυσκολία, το δεύτερο υποδηλώνει στοχευμένη δράση», συμπλήρωσε η ίδια.

    Η αντικατάσταση των παθητικών, «αδύναμων» λέξεων με λέξεις που δείχνουν ενέργεια δείχνει αυτοπεποίθηση.

    DEAR SANTA – COFFEE ISLAND

    2. Δεν τσακώνονται, συζητούν

    Μπορεί να είναι δύσκολο να μεταδώσετε ένα μήνυμα, όταν ο συνομιλητής σας αισθάνεται ότι δέχεται επίθεση ή ότι τον κοροϊδεύετε. Μπορείτε να διορθώσετε αυτό το πρόβλημα διαμορφώνοντας αυτές τις συζητήσεις ως διαλόγους αντί για τσακωμούς, σύμφωνα με τον ψυχολόγο Adam Grant.

    Μια χαλαρή συζήτηση «στέλνει το μήνυμα ότι θέλετε να σκέφτεστε σαν επιστήμονας και όχι σαν ιεροκήρυκας ή εισαγγελέας – και ενθαρρύνει τον άλλο να σκέφτεται επίσης με αυτόν τον τρόπο», έγραψε ο Grant στο βιβλίο του «Think Again: The Power of Knowing What You Don’t Know».

    Οι ιδιαίτερα πειστικοί άνθρωποι είναι σε θέση να ακούνε τους άλλους και να βρίσκουν μια μέση λύση χωρίς να εγκαταλείπουν τις δικές τους απόψεις, πρόσθεσε ο Grant.

    3. Επαναλαμβάνονται – αλλά όχι κυριολεκτικά

    Όταν κάποιος εκφωνεί μια ομιλία ή έναν λόγο, μπορεί να παρατηρήσετε ότι μετά από κάθε επιχείρημα επανέρχεται στο κεντρικό μήνυμά του. Αυτό δεν είναι τυχαίο, αφού η ανάδειξη του βασικού μηνύματός, χωρίς στην πραγματικότητα να χρησιμοποιείτε τις ίδιες ακριβώς λέξεις, είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να τονίσετε αυτό που λέτε χωρίς πλεονασμούς.

    «Η επανάληψη του κύριου άξονα του επιχειρήματός σας και ορισμένων φράσεων-κλειδιών μπορεί να κάνει αυτό που λέτε πιο αξιομνημόνευτο και να δημιουργήσει μια αίσθηση πειστικής οικειότητας», έγραψαν πέρυσι οι ειδικοί σε θέματα επικοινωνίας Kathy και Ross Petras στο CNBC.

    Κοινοποίηση:

    Τελευταία Νέα

    Κοινοποίηση:

    Περισσότερα Άρθρα
    Σχετικα

    ΠΑΤΡΑ: Δώρα και γλυκίσματα στο Σκαγιοπούλειο

    Με μεγάλη χαρά και ενθουσιασμό οι φιλοξενούμενοι και φιλοξενούμενες...

    ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ ΡΙΟΥ: Δίπλα στους μικρούς ασθενείς

    Χριστουγεννιάτικες δράσεις, με κάλαντα, ευχές και Αϊ-Βασίλη που μοίρασε...

    ΠΑΤΡΑ: Χάρης Τσίτσικας: «Οι δεσμεύσεις να γίνουν πράξεις!»

    Επίσκεψη σε όλα τα τμήματα προκειμένου να ανταλλάξουν ευχές...

    Πάτρα: Με 6 ευρώ πήρε 100.000!

    Από 100 χιλιάδες ευρώ μοιράστηκαν σε επτά τυχερά δελτία...
    Best Shop