Πώς το TikTok εκτόξευσε τις διεθνείς πωλήσεις της φέτας

    Ημερομηνία:

    To TikTok έχει πλέον περισσότερους από 1 δισεκατομμύριο χρήστες σε όλο τον κόσμο. Είναι λοιπόν σαφές ότι εάν ένα προϊόν καταφέρει να γίνει viral σε αυτή την πλατφόρμα, οι πωλήσεις του μπορούν να εκτοξευτούν μέσα σε ένα βράδυ. Αυτό ακριβώς συμβαίνει αυτή την εποχή με την ελληνική φέτα.

    GLEARNET

    Τα «15 λεπτά δημοσιότητας» της φέτας στην πλατφόρμα που έχει γίνει η μανία της Generation Z και θεωρείται το next big thing στα social media, οφείλονται στην Tiiu Piret, μία ιππέα και blogger από τη Φινλανδία που «ανέβασε» μία συνταγή για ζυμαρικά με φέτα και ντοματίνια στο blog της, τον Φεβρουάριο του 2018.

    Η επίσης Φιλανδή blogger Jenni Hayrinen απλοποίησε τη συνταγή ένα χρόνο αργότερα και δημιούργησε αυτό που έγινε viral στη χώρα της ως «uunifetapasta» (δηλαδή ζυμαρικά με φέτα στο φούρνο). Το αποτέλεσμα ήταν, όπως έλεγε η ίδια η Hayrinen, τα σούπερ μάρκετ της Φινλανδίας να ξεμείνουν από φέτα.

    Κοινοποίηση:

    Τελευταία Νέα

    Κοινοποίηση:

    Περισσότερα Άρθρα
    Σχετικα

    O κήπος του «θανάτου» – Ενα από τα πιο επικίνδυνα μέρη του πλανήτη – Δείτε πού βρίσκεται

    Ένα από τα πιο επικίνδυνα μέρη του πλανήτη βρίσκεται...

    Ο σίγουρος τρόπος να βελτιώσετε τη λίμπιντο, τη στύση και τη συχνότητα των επαφών

    Όλο και περισσότερες είναι οι έρευνες που αναζητούν τους...

    Γιατί οι παχουλοί άντρες είναι καλύτεροι εραστές από τους γραμμωμένους;

    Γιατί οι παχουλοί άντρες είναι καλύτεροι εραστές; Τούρκοι επιστήμονες...