Πώς το TikTok εκτόξευσε τις διεθνείς πωλήσεις της φέτας

    Ημερομηνία:

    To TikTok έχει πλέον περισσότερους από 1 δισεκατομμύριο χρήστες σε όλο τον κόσμο. Είναι λοιπόν σαφές ότι εάν ένα προϊόν καταφέρει να γίνει viral σε αυτή την πλατφόρμα, οι πωλήσεις του μπορούν να εκτοξευτούν μέσα σε ένα βράδυ. Αυτό ακριβώς συμβαίνει αυτή την εποχή με την ελληνική φέτα.

    Τα «15 λεπτά δημοσιότητας» της φέτας στην πλατφόρμα που έχει γίνει η μανία της Generation Z και θεωρείται το next big thing στα social media, οφείλονται στην Tiiu Piret, μία ιππέα και blogger από τη Φινλανδία που «ανέβασε» μία συνταγή για ζυμαρικά με φέτα και ντοματίνια στο blog της, τον Φεβρουάριο του 2018.

    Η επίσης Φιλανδή blogger Jenni Hayrinen απλοποίησε τη συνταγή ένα χρόνο αργότερα και δημιούργησε αυτό που έγινε viral στη χώρα της ως «uunifetapasta» (δηλαδή ζυμαρικά με φέτα στο φούρνο). Το αποτέλεσμα ήταν, όπως έλεγε η ίδια η Hayrinen, τα σούπερ μάρκετ της Φινλανδίας να ξεμείνουν από φέτα.

    Κοινοποίηση:

    Τελευταία Νέα

    Κοινοποίηση:

    Περισσότερα Άρθρα
    Σχετικα

    Τουρισμός: Μείωση της μέσης δαπάνης 5,7% στο εννεάμηνο

    Αυξημένες ήταν οι ταξιδιωτικές εισπράξεις τον Σεπτέμβριο σε σχέση...

    ΗΠΑ: Οι αρχές του Τέξας προσφέρουν στον Τραμπ γη για «εγκαταστάσεις απέλασης» μεταναστών

    Οι αρχές του Τέξας πρόσφεραν στην επερχόμενη κυβέρνηση Τραμπ γη στα...

    ΗΠΑ: Η Ουάσινγκτον «απορρίπτει κατηγορηματικά» τα εντάλματα σύλληψης του ΔΠΔ κατά Νετανιάχου και Γκάλαντ

    Οι Ηνωμένες Πολιτείες απέρριψαν την απόφαση του Διεθνούς Ποινικού...

    Πέθανε ο επιχειρηματίας Δημήτρης Χαΐτογλου

    Έφυγε από τη ζωή την Πέμπτη 21 Νοεμβρίου ο...
    Best Shop