Πώς το TikTok εκτόξευσε τις διεθνείς πωλήσεις της φέτας

    Ημερομηνία:

    To TikTok έχει πλέον περισσότερους από 1 δισεκατομμύριο χρήστες σε όλο τον κόσμο. Είναι λοιπόν σαφές ότι εάν ένα προϊόν καταφέρει να γίνει viral σε αυτή την πλατφόρμα, οι πωλήσεις του μπορούν να εκτοξευτούν μέσα σε ένα βράδυ. Αυτό ακριβώς συμβαίνει αυτή την εποχή με την ελληνική φέτα.

    Τα «15 λεπτά δημοσιότητας» της φέτας στην πλατφόρμα που έχει γίνει η μανία της Generation Z και θεωρείται το next big thing στα social media, οφείλονται στην Tiiu Piret, μία ιππέα και blogger από τη Φινλανδία που «ανέβασε» μία συνταγή για ζυμαρικά με φέτα και ντοματίνια στο blog της, τον Φεβρουάριο του 2018.

    Φλίγκος

    Η επίσης Φιλανδή blogger Jenni Hayrinen απλοποίησε τη συνταγή ένα χρόνο αργότερα και δημιούργησε αυτό που έγινε viral στη χώρα της ως «uunifetapasta» (δηλαδή ζυμαρικά με φέτα στο φούρνο). Το αποτέλεσμα ήταν, όπως έλεγε η ίδια η Hayrinen, τα σούπερ μάρκετ της Φινλανδίας να ξεμείνουν από φέτα.

    Κοινοποίηση:

    Τελευταία Νέα

    Κοινοποίηση:

    Περισσότερα Άρθρα
    Σχετικα

    Η Αχαΐα μπροστά στο φάσμα της λειψυδρίας: Αντοχές, προκλήσεις και η ανάγκη για ένα νέο υδατικό παράδειγμα

    Του Νίκου Μαραχώρη Η Ελλάδα εισέρχεται πλέον σε μια φάση...

    Πανεπιστήμιο Πατρών: Πότε θα είναι έτοιμα τα πρώτα 102 δωμάτια στην Φοιτητική Εστία

    Ο πρύτανης του Πανεπιστημίου Πατρών Χρήστος Μπούρας ενημέρωσε  περιχαρής,...

    Μην λέτε συνεχώς «εμ» – Πώς να ακούγεστε πιο εύγλωττοι και αποφασιστικοί

    Οι άνθρωποι που μιλούν γρήγορα χρησιμοποιούν συχνά εμβόλιμους ήχους...

    AΛΛΑΓΗ ΣΤΑ ΣΧΕΔΙΑ ΤΗΣ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΑΡΧΗΣ: Δείτε πότε θα γίνουν οι αντιδρομήσεις στην Πάτρα

    Από το καλοκαίρι του 2026 θα εφαρμοστούν εντέλει στην...