Για τέσσερις μέρες, 6-9 Δεκεμβρίου, η «καρδιά» της τέχνης χτυπούσε δυνατά στην περίφημη έκθεση Art Basel Miami. Στο ιδιωτικό event, όπου απευθύνεται αποκλειστικά σε εύπορο κοινό, η Lamborghini αποφάσισε να παρουσιάσει κάτι πολύ ξεχωριστό, με την ελπίδα να προσεγγίσει πελάτες.
Πρόκειται για μία δουλειά που πήρε στο Ad Personam 230 ώρες να ολοκληρώσει, σύμφωνα με τη Lamborghini. Αμέσως ξεχωρίζει το γκρι στο αμάξωμα που συνδυάζεται με μεγάλες λωρίδες, μαύρες, λευκές και γαλάζιες ή Nero Noctis, Grigio Telestro και Blue Glauco, όπως ονομάζει η εταιρεία τα χρώματα.
«Πάντα είμαστε ενθουσιασμένοι όταν φέρνουμε κάτι καινοτόμο σχετικό με την τέχνη στο Μαϊάμι, ειδικά τώρα που η πόλη είναι γεμάτη με δημιουργούς, σχεδιαστές και καλλιτέχνες που εμπνέουν» τονίζει ο CEO της Lamborghini, Stephan Wnkelmann.
Αναφορικά με την Urus SE στην οποία βασίστηκε αυτή η δημιουργία, πρόκειται για την νεότερη και ισχυρότερη έκδοση του σπορ SUV που εξοπλίζεται με plug-in υβριδικό σύστημα.
Ο 4λιτρος twin-turbo V8 συνδυάζεται με έναν ισχυρό ηλεκτροκινητήρα, παράγοντας συνολικά 800 ίππους και 950 Nm, εξασφαλίζοντας 0-100 χλμ./ ώρα σε 3,4 δευτερόλεπτα.