Η Afeela, η νεοσύστατη εταιρεία που ίδρυσαν οι Honda και Sony, συνεχίζει τη διαδικασία εξέλιξης και παραγωγής του πρώτου αμιγώς ηλεκτρικού μοντέλου της.
Σύμφωνα με όσα ανακοίνωσε ο Γιασούχιντε Μίζουνο, Διευθύνων Σύμβουλος της Sony Honda Mobility, για να προπαραγγείλει κάποιος το αυτοκίνητο πρέπει να καταθέσει ένα ελάχιστο ποσό 200 δολάρια (περίπου 192 ευρώ, τρέχουσα συναλλαγματική ισοτιμία).
Η τιμή πώλησής του Afeela 1 θα ξεκινά από τις 89.900 δολάρια (περίπου 86.200 ευρώ) και θα φτάνει ως τις 102.900 δολάρια (περίπου 98.650 ευρώ).
Το Afeela 1 βασίζεται στην ίδια πλατφόρμα που θα χρησιμοποιηθεί και στα καινούργια αμιγώς ηλεκτροκίνητα μοντέλα της Honda που θα ανήκουν στη λεγόμενη «Σειρά 0». Κατά τη διάρκεια της παρουσίασης στο Λας Βέγκας, ο Μίζουνο επέδειξε την ικανότητα ανταπόκρισης του αυτοκινήτου στις φωνητικές εντολές του οδηγού.
Εμφανίστηκε στον χώρο του περιπτέρου της εταιρείας μόνος του και χρησιμοποιώντας το κινητό τηλέφωνό του «προσκάλεσε» το αυτοκίνητο να έρθει κοντά του. Ωστόσο, δεν διευκρίνισε εάν αυτή η δυνατότητα θα είναι διαθέσιμη και στο μοντέλο παραγωγής.
Το αμάξωμα του Afeela 1 θα έχει μήκος 4.915 χλστμ., ύψος 1.460 χλστμ και το μεταξόνιό του θα φτάνει τα 3.018 χλστμ. Η εμπρός ανάρτησή του θα αποτελείται από διπλά ψαλίδια εμπρός και πίσω θα υπάρχει διάταξη πολλαπλών συνδέσμων.
Η μπαταρία θα έχει ενεργειακή χωρητικότητα 91 kWh, θα παρέχει μέγιστη τυποποιημένη αυτονομία 483 χλμ. και θα μπορεί να φορτίσει σε ταχυφορτιστή ισχύος έως 150 kW.
Στον εξοπλισμό του περιλαμβάνονται συστήματα όπως αυτόνομη οδήγηση Επιπέδου 2 Plus με τη χρήση περισσότερων από 40 αισθητήρων και LiDAR στην οροφή, Το εσωτερικό περιλαμβάνει τιμόνι τύπου «yoke», πανοραμική οθόνη και σύστημα ενεργής ακύρωσης θορύβου.
Τέλος, το σύστημα infotainment υποστηρίζει εφαρμογές όπως Spotify, TikTok και Zoom, ενώ το 70% των υλικών που έχουν χρησιμοποιηθεί εντός του οχήματος είναι ανακυκλωμένα ή φυτικής προέλευσης.