Την περασμένη χρονιά οι κινεζικές εταιρείες που είχαν διαθέσει έστω και ένα αυτοκίνητο στην ελληνική αγορά ήταν 11. Σύμφωνα μάλιστα με τα επίσημα στατιστικά στοιχεία είχαν καταφέρει να αποσπάσουν μερίδιο αγοράς που άγγιξε το 3,6%.

Αυξήθηκε το ποσοστό τους
Από τις 46 πάντως μάρκες που ταξινόμησαν τον περασμένο μήνα, μόλις πέντε από αυτές ήταν κινέζικες. Να σημειώσουμε πως στις μάρκες αυτές δεν περιλαμβάνονται brands που έχουν περάσει στα χέρια Κινέζων όπως η Volvo, η Lotus κ.ά.


Οι πέντε Κινέζικες φίρμες
Στην κορυφή βρέθηκε γι’ ακόμα μια φορά η MG που κατάφερε να ταξινομήσει 347 μονάδες. Ακολούθησε η BYD με 121 πωλήσεις ενώ από εκεί και πέρα, οι μάρκες, DFSK και Lynk&Co διέθεσαν από 23 μονάδες.
Η πέμπτη κινέζικη μάρκα που παρέδωσε αυτοκίνητα σε νέους ιδιοκτήτες στην Ελλάδα ήταν η Leapmotor με 20.

Πωλήσεις Κινεζικών Brand
MG 347
BYD 121
DFSK 23
Lynk&Co 23
Leapmotor 20
* Ελλάδα (Μάρτιος 2025)
