Προχωρά η κατασκευή της μεγαλύτερης υποθαλάσσιας σήραγγας στον κόσμο

    Ημερομηνία:

    DIVICO

    Προχωρά η κατασκευή της μεγαλύτερης υποθαλάσσιας σήραγγας για αυτοκίνητα και τρένα παγκοσμίως, που θα βρίσκεται στη Βαλτική Θάλασσα, συνδέοντας τη Γερμανία με τη Δανία.Η σήραγγα μήκους 18 χιλιομέτρων θα ενώνει τη μικρή δανεζικη πόλη Rødbyhavn (στο νησί Λόλαντ) με το γερμανικό λιμάνι Puttgarden (στο νησί Φέμαρ), και αναμένεται να αλλάξει άρδην στις μεταφορές μεταξύ της Σκανδιναβίας και της Κεντρικής Ευρώπης.

    ΑΝΔΡΙΚΟΠΟΥΛΟΣ
    DEAR SANTA – COFFEE ISLAND

    Σύμφωνα με ενημέρωση της εταιρείας που είναι υπεύθυνη για τα έργα, Femern A/S, προ ολίγων εβδομάδων το βόρειο τμήμα εισόδου της σήραγγας βυθίστηκε στη γερμανική πλευρά, ενώ από την άνοιξη στο νερό βρίσκεται και το νότιο τμήμα εισόδου, στο νησί Λόλαντ. Πρόκειται για μια σημαντική εξέλιξη που προλειαίνει το έδαφος για την περαιτέρω πρόοδο των εργασιών.

    442487633_841969061291768_4284663457242992405_n.jpg
    Ένα από τα εργοτάξια κατασκευής της υποθαλάσσιας σήραγγας στη Βαλτική

    Femern A/S – Facebook

    Femern A/S – Facebook

    Η σήραγγα, με ονομασία Fehmarnbelt Tunnel, περιλαμβάνει έναν αυτοκινητόδρομο τεσσάρων λωρίδων και δύο σιδηροδρομικές γραμμές και στοχεύει να αντικαταστήσει το ταξίδι που γίνεται με πλωτά μέσα και διαρκεί 45 λεπτά. Μέσω της σήραγγας θα απαιτούνται μόλις 7 λεπτά με τρένο και 10 λεπτά με αυτοκίνητο.

    Όσον αφορά στη διαδρομή Αμβούργο – Κοπεγχάγη που τώρα γίνεται σε 4,5 ώρες με το τρένο, χάρη στο νέο τούνελ θα μειωθεί σε 2,5 ώρες.

    Το τούνελ θα αποτελείται από περίπου 90 προκατασκευασμένα στοιχεία σκυροδέματος, καθένα εκ των οποίων έχει μήκος 217 μ. και βάρος 73.500 τόνους.

    baltiki ypothalassio tounel.jpg
    Ένα από τα εργοτάξια της υποθαλάσσιας σήραγγας κάτω απο την Βαλτική

    Femern A/S – Facebook

    Η κατασκευή αυτών των «κομματιών» που θα ενώνονται μεταξύ τους σε βάθος περίπου 30 μέτρων, γίνεται σε ένα εργοστάσιο που δημιουργήθηκε ειδικά για το εν λόγω έργο στο Rødbyhavn. Αφού κατασκευαστούν στη στεριά, τα στοιχεία του τούνελ θα βυθιστούν στη θάλασσα.

    Το κόστος του έργου ανέρχεται σε περίπου 7 δισ. ευρώ, ενώ κατά τη διάρκεια των εργασιών θα απασχοληθούν περίπου 2.500 άνθρωποι.

    Σημειώνεται ότι η υποθαλάσσια Σήραγγα της Μάγχης που συνδέει τη Γαλλία με την Αγγλία έχει μήκος 50,45 χλμ. αλλά χρησιμοποιείται αποκλειστικά από τρένα.

    Κοινοποίηση:

    Τελευταία Νέα

    Κοινοποίηση:

    Περισσότερα Άρθρα
    Σχετικα

    Έδειρε τη θεία του με σκουπόξυλο

    Αγριο ξυλοδαρμό υπέστη 44χρονη γυναίκα από τον ίδιο τον...

    Μητσοτάκης για το βιβλίο του Σαββόπουλου: “Δυσκολεύομαι να το αφήσω από τα χέρια μου”

    Το μεσημέρι  ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης αποφάσισε να κάνει μια...

    Η στιγμή της αιματηρής επίθεσης του 19χρονου Παλαιστινίου στο Τελ Αβίβ – Τον σκότωσε ένοπλος ισραηλινός, δείτε βίντεο

    Ένας ισραηλινός τραυματίστηκε σοβαρά το απόγευμα του Σαββάτου μετά...

    Φορολογικές δηλώσεις: Οι αλλαγές στην υποβολή, οι μειώσεις φόρων και οι ελαφρύνσεις

    Η αντίστροφη μέτρηση για την έναρξη υποβολής των φορολογικών δηλώσεων έχει...
    Best Shop