flamis.gr

Πρωτότυπα σνακ για αλλαγή

Βαρεθήκατε τις φρουτοσαλάτες και το γιαούρτι με τα καρύδια; Ιδού 3 υγιεινές και ευφάνταστες προτάσεις για σνακ στη δουλειά, στο σπίτι, στο πάρκο, στη θάλασσα.

Μήλο με χούμους
Να κάτι που ίσως δεν είχατε σκεφτεί ποτέ να ταιριάξετε. Ο συνδυασμός υδατανθράκων του μήλου, μαζί με την πρωτεΐνη και τα καλά λιπαρά του χούμους παρέχει στα κύτταρά μας μια συνεχή ροή ενέργειας, έτσι ώστε να μην δημιουργούνται λιγούρες. Αν δεν σας βρίσκεται χούμους, μπορείτε να το δοκιμάσετε με βούτυρο αμυγδάλου ή φιστικοβούτυρο.

«Σούσι» μπανάνας
Εμπνευσμένο από την ιαπωνική κουζίνα, το «σούσι» μπανάνας δεν είναι ακριβώς σούσι, αλλά μια ιδιαίτερη επιλογή για επιδόρπιο που θυμίζει τη γιαπωνέζικη λιχουδιά. Αποδίδει 114 θερμίδες, 3 γραμμάρια φυτικών ινών και 2,7 γραμμάρια πρωτεΐνης και μπορείτε να τα φτιάξετε πολύ εύκολα. Θα χρειαστείτε: 1 μπανάνα, 1 κουταλιά της σούπας βούτυρο αμυγδάλου, λίγη κανέλα και 1 κουταλιά της σούπας ψιλοκομμένους ξηρούς καρπούς της αρεσκείας σας. Ξεφλουδίστε την μπανάνα και στη μια της πλευρά απλώστε βούτυρο αμυγδάλου. Πασπαλίστε εκεί κανέλα και τους ξηρούς καρπούς, κόψτε σε ροδέλες και απολαύστε!

Γάλα σόγιας και φιστίκια Αιγίνης
Αν δεν θέλετε να κάνετε καμία προεργασία, τότε αυτό το σνακ είναι για εσάς. Βάλτε σε μια μικρή κούπα γάλα σόγιας και συνδυάστε με περίπου 10-15 φιστίκια Αιγίνης. Είναι τέλειο απογευματινό σνακ, για να σας «κόψει» την πείνα μέχρι το βραδινό και ταυτόχρονα να σας χαρίσει ενέργεια.

 

Comments are closed.