Rolex: Πώς το χρώμα του ρολογιού μπορεί να αυξήσει κατά 5.000 ευρώ την αξία του

    Ημερομηνία:

    Κερδίζει ή χάνει αξία το ρολόι σας; Το χρώμα της στεφάνης του είναι τελικά, αυτό που καθορίζει την τιμή του.

    Σύμφωνα με το Bloomberg Subdial Watch Index, δύο μοντέλα Rolex παρουσιάζουν σημαντικές διαφορές στην τιμή τους στη δευτερογενή αγορά, αν και η μόνη τους διαφορά είναι το χρώμα γύρω από το καντράν

    Οι τιμές για το μοντέλο Pepsi – η πιο πρόσφατη έκδοση του Rolex GMT Master II με κόκκινη και μπλε κεραμική στεφάνη – αυξήθηκαν κατά 4,1% στα 21.000 δολάρια τον τελευταίο χρόνο, σύμφωνα με τα στοιχεία της Subdial, μιας πλατφόρμας εμπορίας ρολογιών με έδρα το Ηνωμένο Βασίλειο. Στο μεταξύ, οι τιμές για το μοντέλο «Batman» – πρόκειται για το ίδιο ρολόι αλλά με μαύρη και μπλε στεφάνη – μειώθηκαν κατά 10,1% σε περίπου 16.000 δολάρια.

    Και τα δύο ρολόγια πωλούνται στην ίδια τιμή λιανικής – περίπου 10.700 δολάρια – με το ίδιο ατσάλινο βραχιόλι Rolex Oyster. Η διαφορά στις τιμές αποδεικνύει πώς, τόσο η ζήτηση για ένα συγκεκριμένο μοντέλο, όσο και η σπανιότητά του μπορούν να επηρεάσουν την τιμολογιακή πολιτική. Οι έμποροι, οι συλλέκτες και τα μέσα ενημέρωσης της βιομηχανίας ρολογιών θεωρούσαν, ότι το μοντέλο Pepsi GMT δεν θα ήταν διαθέσιμο στην αγορά φέτος, εν μέσω συζητήσεων για τις προκλήσεις στην παραγωγή για την κατασκευή της κόκκινης και μπλε στεφάνης. Κάτι τέτοιο, ωστόσο, δεν συνέβη και το συγκεκριμένο ρολόι εξακολουθεί να συγκαταλέγεται στον κατάλογο της Rolex.

    Με περισσότερα από 10 δισεκατομμύρια ελβετικά φράγκα (11,1 δισεκατομμύρια δολάρια) σε ετήσιες εκτιμώμενες πωλήσεις, η Rolex SA με έδρα τη Γενεύη είναι η μεγαλύτερη ελβετική μάρκα ρολογιών, ελέγχοντας περίπου το ένα τρίτο της συνολικής αγοράς των premium ελβετικών ρολογιών, σύμφωνα με εκτιμήσεις τραπεζών, συμπεριλαμβανομένων των RBC και Morgan Stanley. Η Rolex δεν αποκαλύπτει στοιχεία παραγωγής για μεμονωμένα ρολόγια ή συνολικά, όμως, σύμφωνα με τους αναλυτές, η μάρκα κατασκευάζει συνολικά περίπου 1,2 εκατομμύρια ρολόγια ετησίως.

    Η διάσημη εταιρεία σχεδιάζει τη δημιουργία μιας νέας μονάδας παραγωγής στο ελβετικό καντόνι του Φρίμπουργκ, η οποία θα ξεκινήσει τη λειτουργία της, το 2029 και αναμένεται να αυξήσει την παραγωγή στις τέσσερις υφιστάμενες εγχώριες εγκαταστάσεις παραγωγής της στη Γενεύη και το Μπίελ.

    Η  ζήτηση για το μοντέλο Pepsi ξεπερνά κατά πολύ την προσφορά και οι πελάτες μπορούν να περιμένουν μήνες έως και χρόνια προτού καταφέρουν να το αγοράσουν. Η Rolex παρουσίασε το Batman GMT το 2013. Το κέρδος κατά 4,1% του μοντέλου Pepsi σε ένα έτος, έρχεται σε αντίθεση με την απώλεια 5,7% για τον δείκτη τιμών ρολογιών Rolex που καταρτίστηκε από την Subdial.

    Ο δείκτης ρολογιών του Bloomberg Subdial, ο οποίος παρακολουθεί τις τιμές των 50 πιο εμπορεύσιμων μοντέλων ρολογιών βάσει αξίας στη δευτερογενή αγορά, έχει υποχωρήσει κατά 8,7% σε ένα χρόνο. Σημειώνεται, ωστόσο πως ο δείκτης παρέμεινε σχεδόν αμετάβλητος τον Μάιο.

    Κοινοποίηση:

    Τελευταία Νέα

    Κοινοποίηση:

    Περισσότερα Άρθρα
    Σχετικα

    Τρύφωνας Σαμαράς: Επειδή δεν ήθελα να πηγαίνω σε γάμους να χτενίζω, ζητούσα πολλά λεφτά, αλλά μου τα δίνανε

    Ο Τρύφωνας Σαμαράς μίλησε για τα τηλεοπτικά πρόσωπα, την καριέρα του,...

    Ολονυχτία για τον Νεκτάριο Φαρμάκη

    Ολονυχτία και για τον Περιφερειάρχη, Νεκτάριο Φαρμάκη, ο οποίος...

    Λάκης Γαβαλάς για τη φυλακή: Εγώ σωφρονίστηκα από μένα τον ίδιο, όμως δεν είναι όλος ο κόσμος έτσι

    Ο Λάκης Γαβαλάς μίλησε για τις συνθήκες κράτησης στις φυλακές, ξεκαθαρίζοντας...

    Πόλεμος στο Ισραήλ: Βίντεο-σοκ με τρεις αιμόφυρτους ομήρους της Χαμάς στην καρότσα αγροτικού

    Στοιβαγμένοι στην καρότσα ενός αγροτικού και αιμόφυρτοι, τρεις Ισραηλινοί όμηροι βιντεοσκοπούνται...