Κατηγορίες για ρατσισμό απειλούν την φήμη εστιατορίου στο Μέριλαντ. Ο Marquise Vanzego, που επισκέφτηκε το κατάστημα στις 23 Αυγούστου, βίωσε ένα εξαιρετικά προσβλητικό περιστατικό όταν αντί για το όνομά του άκουσε έναν υπάλληλο να φωνάζει «Monkeys».
Ο ίδιος παρήγγειλε κοτόπουλο, πατάτες τηγανιτές και μια λεμονάδα και περίμενε υπομονετικά να παραλάβει το φαγητό του. Ωστόσο, έπαθε σοκ όταν άκουσε έναν υπάλληλο να φωνάζει δυνατά «Monkeys» (δηλαδή πίθηκοι) αντί για Marquise, ενώ η ίδια λέξη ήταν γραμμένη και στην απόδειξη.
Αμέσως μίλησε με τον υπεύθυνο του καταστήματος, ο οποίος ζήτησε συγγνώμη και προσφέρθηκε να διορθώσει το λάθος. «Θα γράψω μια επιστολή στην εταιρεία γι’ αυτό. Είναι πολύ προσβλητικό, είναι 100% ρατσιστικό», είπε ο Vanzego στον διευθυντή της επιχείρησης.
Επίσης, δημοσίευσε ένα βίντεο στον προσωπικό του λογαριασμό στο Instagram, στο οποίο φαίνεται να λογομαχεί με τον υπάλληλο του drive-thru, καθώς ο διευθυντής του αρνήθηκε να μιλήσει μαζί του.
Ορισμένοι χρήστες στα social media υπέθεσαν ότι το σύστημα ενδοεπικοινωνίας του drive-thru ευθύνεται για το προσβλητικό τυπογραφικό λάθος. «Μοιάζει να έγινε καταλάθος», «Πραγματικά πιστεύω ότι αυτό ήταν λάθος», «Αυτό δεν ήταν λάθος. Πρέπει να σταματήσουμε να δίνουμε τόση χάρη και συμπόνια σε άτομα που μας υποτιμούν. Καλό για σένα που υποστηρίζεις τον εαυτό σου», είναι μόνο κάποια από τα σχόλια των χρηστών.
Ο Vanzego σε δηλώσεις του στην TODAY ανέφερε ότι έδωσε την παραγγελία του απευθείας σε έναν «νεαρό λευκό άνδρα» που στεκόταν έξω από το κατάστημα και έπαιρνε παραγγελίες.
Δείτε την ανάρτησή του στο Instagram