Σχετίζουν την εμφάνιση με το φαγητό οι Έλληνες – Οι μισοί έχουν άγχος για το βάρος τους

    Ημερομηνία:

    Ένας στους δύο Έλληνες προσπαθεί συστηματικά να χάσει βάρος, ενώ σημαντικά ποσοστά των Ελλήνων συνδέουν το φαγητό με την εμφάνισή τους. Αυτό προκύπτει από την έρευνα της Focus Bari, στο πλαίσιο της οποίας ένα 27% των ερωτηθέντων δήλωσε πως για να είναι κανείς όμορφος πρέπει να είναι λεπτός.

    Σχετίζουν την εμφάνιση με το φαγητό οι Έλληνες – Οι μισοί έχουν άγχος για το βάρος τους-1

    Άγχος για το βάρος τους φαίνεται να έχουν περισσότερο οι γυναίκες (54% αυτών), αλλά και οι άνω των 55 ετών (55%). Ωστόσο ένα σημαντικό μερίδιο των νέων 18-24 ετών (43%) εκφράζει ανησυχία για την προσπάθεια απώλειας βάρους.

    Βέβαια, ένα αρκετά σημαντικό ποσοστό των Ελλήνων (62%) δηλώνει ότι επιδιώκει να τρέφεται υγιεινά, προκειμένου να διατηρήσει σε καλή κατάσταση την υγεία του. Εξίσου υψηλό ποσοστό καταβάλλει προσπάθειες να τρώει αρκετά φρούτα και λαχανικά. Συχνά, όμως, οι Έλληνες υποκύπτουν σε πειρασμούς που τους προσφέρουν απόλαυση, παρότι γνωρίζουν πως δεν τους κάνουν καλό.

    Σχετίζουν την εμφάνιση με το φαγητό οι Έλληνες – Οι μισοί έχουν άγχος για το βάρος τους-2

    Σημειώνεται πως μια μεγάλη μερίδα των ερωτηθέντων δηλώνει πως η διαφήμιση και τα ΜΜΕ επηρεάζουν το κοινό για τα ιδανικά σωματικά πρότυπα, ενώ αξιοσημείωτο είναι ότι το 28% των νέων συγκρίνει τον εαυτό του με τους Fitness Influencers στα social media.

    Σε ό,τι αφορά το αλκοόλ, οι Έλληνες δείχνουν να προτιμούν το κρασί και τη μπύρα περισσότερο από τα οινοπνευματώδη ποτά. Επίσης, δεν είναι τόσο φανατικοί του ποτού, αφού ένας στους τρεις δεν πίνει καθόλου και δύο στους τρεις δηλώνουν ότι δεν τους χρειάζεται να πιουν για να περάσουν καλά

    Πώς άλλαξαν τα ψώνια για τα τρόφιμα

    Πάντως, ο τρόπος με τον οποίον ψωνίζουμε διαμορφώνεται βάσει της οικονομικής ευχέρειας του καθενός, σύμφωνα με τα ευρήματα της Focus Bari. Οι καταναλωτές αναζητούν έξυπνες αγορές, προσφορές και εκπτώσεις και στα τρόφιμα / είδη μπακαλικής, «σφίγγοντας» τον προϋπολογισμό τους και μένοντας αυστηρά στη λίστα για τα ψώνια όταν πηγαίνουν στο σουπερμάρκετ.

    Σχετίζουν την εμφάνιση με το φαγητό οι Έλληνες – Οι μισοί έχουν άγχος για το βάρος τους-3

    Ενδεικτικά, ένα 67% των ερωτηθέντων δηλώνει ότι κάθε φορά που ψωνίζει προσπαθεί να αξιοποιήσει όλες τις εκπτώσεις, τα κουπόνια και τις προσφορές. Επίσης, δύο στους τρεις σχετίζουν το ποιοτικό προϊόν με το ακριβότερο, ιδίως στο κρέας.

    Κοινοποίηση:

    Τελευταία Νέα

    Κοινοποίηση:

    Περισσότερα Άρθρα
    Σχετικα

    Αποθέωση για τους Green Day στο ΟΑΚΑ: Χιλιάδες θεατές στην πρώτη τους συναυλία στην Ελλάδα

    Για πρώτη φορά στην καριέρα τους, οι Green Day εμφανίστηκαν ζωντανά...

    ΠΑΤΡΑ – ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΣ: Μέχρι την Παρασκευή τα έργα στις γραμμές – ΦΩΤΟ

    Διακοπή δρομολογίων στον Προαστιακό Πάτρας – Με λεωφορεία έως...

    ΚΕΠΕ: Ποιοι επηρεάζονται περισσότερο από την ακρίβεια – Ποιες δαπάνες κάνουν τα φτωχότερα νοικοκυριά και ποιες τα πλουσιότερα

    Η ακρίβεια χτυπά τους πιο οικονομικά αδύναμους πολίτες αναφέρει, μεταξύ άλλων η...

    Αγία Παρασκευή: Σε στενό κύκλο ατόμων του καθηγητή στρέφονται οι έρευνες για τη δολοφονία – Είχε συνεργό ο δράστης

    Σε άλυτο γρίφο παραμένει για το ελληνικό FBI η δολοφονία του Πολωνού καθηγητή, τρία 24ωρα μετά την...