Από αύριο Δευτέρα 21 Νοεμβρίου η αγορά της Πάτρας αναμένεται να κινείται σε ρυθμούς Black Friday καθώς ήδη προσφορές έχουν κατακλύσει την τοπική αγορά ενώ πλέον σημαντικό μερίδιο διεκδικούν και οι on-line αγορές οι οποίες θα… ανοίξουν στις ηλεκτρονικές πλατφόρμες των τοπικών καταστημάτων από το βράδυ της Πέμπτης 24/11/2022.
Το Black Friday θα διαρκέσει έως και την Κυριακή καθώς ο Εμπορικός Σύλλογος της Πάτρας φέτος δεν αντιτίθεται στο άνοιγμα της αγοράς που έχει ανακοινωθεί ήδη για τις 27 του μηνός.
Μεγάλες εμπορικές αλυσίδες ηλεκτρονικών και ηλεκτρικών συσκευών, Public – Κωτσόβολος τόσο στα καταστήματά του στην Πάτρα όσο και ηλεκτρονικά ενώ και τα τοπικά εμπορικά καταστήματα σπεύδουν να προλάβουν όλοι τον ανταγωνισμό .
Η Πάτρα σύμφωνα με έρευνα του Public Group σχετικά με τη διαδικτυακή αγοραστική συμπεριφορά και τις προτιμήσεις των καταναλωτών αναδείχθηκε 3η πόλη στην Ελλάδα σε επίπεδο πωλήσεων στην on-line Black Friday 2021.
Τα στοιχεία για την πόλη αφορούν αμιγώς ηλεκτρονικές αναζητήσεις και αγορές που πραγματοποιήθηκαν σε public.gr, mediamarkt.gr κατά την περσινή Black Friday (Παρασκευή 26 Νοεμβρίου 2021).
Στην προσπάθειά τους να εντοπίσουν τις καλύτερες προσφορές στην online Black Friday 2021, οι καταναλωτές προτίμησαν να «λάβουν θέση» μπροστά από την οθόνη του υπολογιστή (72%) αλλά αξιοποίησαν και τις mobile συσκευές τους -ωστόσο σε εντυπωσιακά μικρότερο ποσοστό (25%).
Από το βράδυ της Πέμπτης 25 Νοεμβρίου 2021, η αναζήτηση προσφορών «χτύπησε κόκκινο». Η ζήτηση συνεχίστηκε δυναμικά καθ’ όλη τη διάρκεια της Black Friday 26 Νοεμβρίου. To peak των αναζητήσεων σημειώθηκε την περίοδο αναμονής, την Πέμπτη 25 Νοεμβρίου 2021, στις 10 μ.μ.!
Τα smartphones συγκέντρωσαν το 2021 το ενδιαφέρον των online καταναλωτών, ενώ από κοντά ακολούθησαν οι τηλεοράσεις και οι gaming κονσόλες, τα laptops, οι Bluetooth συσκευές ήχου, τα tablets, τα πολυμηχανήματα, τα smartwatches και οι desktop υπολογιστές.
Κορυφαία brands στην κατηγορία smartphones αναδείχθηκαν Motorola, Samsung, Poco και Xiaomi. Στην κατηγορία των τηλεοράσεων ξεχώρισαν οι εταιρείες Arielli, LG και Hitachi, ενώ στα laptops οι καταναλωτές επέλεξαν HP και Lenovo. Στην κατηγορία προϊόντων ήχου ξεχώρισαν LG, Sonos, Creative Stage, Crystal Clear και Samsung ενώ, αντίστοιχα, στα Bluetooth ακουστικά οι καταναλωτές έδωσαν ψήφο εμπιστοσύνης σε Apple, Sony, Huawei και Xiaomi.
Σε συντριπτικό ποσοστό (50%), από την κατηγορία οικιακών συσκευών, οι καταναλωτές επέλεξαν περισσότερο πλυντήρια, με τις κατηγορίες Morris, Pitsos, LG και Bosch να τρέχουν στις πιο γρήγορες… στροφές.