Σούπερ μάρκετ: Αυξημένος ο τζίρος και η κατανάλωση στο 7μηνο

    Ημερομηνία:

    DIVICO

    Ανοδικά κατά 3% σε σχέση με πέρσι, κινήθηκε όγκος των πωλήσεων στα σούπερ μάρκετ το πρώτο 7μηνο του έτους (Ιανουάριος – Ιούλιος) με τον τζίρο επίσης αυξημένο κατά 2,8%, στα 6,83 δισ. ευρώ.

    Με βάση τα στοιχεία της εταιρείας Circana, και οι τρεις μεγάλες κατηγορίες προϊόντων εμφάνισαν ενισχυμένες πωλήσεις σε όγκο. Τη μεγαλύτερη άνοδο παρουσίασαν τα προϊόντα υγεία και ομορφιάς (3,1%) με την αξία των πωλήσεων τους, πάντως, μειωμένη κατά 0,3%. Από την άλλη πλευρά, η κατηγορία των τροφίμων εμφάνισε τη μεγαλύτερη αύξηση σε αξία (3,7%) με τον όγκο αντίστοιχα να αυξάνεται κατά 2,9%. Στα προϊόντα για τη φροντίδα του σπιτιού οι πωλήσεις σε αξία κατέγραψαν οριακή αύξηση 0,2% ενώ σε όγκο ενισχύθηκαν κατά 2,2%.

    Τα τρόφιμα, σύμφωνα με τα ίδια στοιχεία, αποτελούν και τη μοναδική κατηγορία από τις τρεις που σε ετήσια βάση εμφάνισε αύξηση στην τιμή ανά τεμάχιο, συγκεκριμένα κατά 0,8%. Αντίθετα, μείωση κατά 3,3% εμφάνισε η κατηγορία των προϊόντων υγείας και ομορφιάς και κατά 1,9% εκείνη των προϊόντων για τη φροντίδα του σπιτιού. Στο σύνολο των ταχυκίνητων αγαθών ,οι τιμές εμφανίζονται οριακά μειωμένες μεσοσταθμικά κατά 0,1% σε σχέση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο. Οι μεγαλύτερες ανατιμήσεις παρατηρούνται στα προϊόντα μαγειρικής, κατά 3,8% και στα σνακς κατά 3,4%. Αυξημένες τιμές εμφανίζουν και τα αναψυκτικά καθώς και τα κατεψυγμένα τρόφιμα κατά 1,6% και 15 αντίστοιχα. Στον αντίποδα, τις μεγαλύτερες μειώσεις σε σχέση με πέρσι, εμφανίζουν τα προϊόντα προσωπικής υγιεινής κατά 6,2%, τα γαλακτοκομικά κατά 3,4%, τα προϊόντα για τη φροντίδα του σπιτιού κατά 2,5% και τα καθαριστικά κατά 2,2%.

    ΑΝΔΡΙΚΟΠΟΥΛΟΣ
    DEAR SANTA – COFFEE ISLAND

    Ποια προϊόντα έβαλαν στο καλάθι τους οι καταναλωτές

    Τα αλκοολούχα ποτά αποτελούν την υπο-κατηγορία με τη μεγαλύτερη άνοδο σε όγκο πωλήσεων, κατά 8,2% ενώ ακολούθησαν τα γαλακτοκομικά με 7,1% και τα αναψυκτικά με 5,8%. Κατά 4,7% αυξήθηκαν οι πωλήσεις των προϊόντων προσωπικής υγείας και ομορφιάς και κατά 3,8% των κατεψυγμένων τροφίμων. Κατά 3,7% ενισχύθηκαν οι πωλήσεις των καθαριστικών για το σπίτι. Μείωση στον όγκο των πωλήσεων εμφάνισε μόνο η κατηγορία των σνακ, κατά 0,6% σε σχέση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο.

    Τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας συνεχίζουν να κερδίζουν θέση στο καλάθι των καταναλωτών, κατέχοντας μερίδιο 26,8% επί των συνολικών πωλήσεων και παρουσιάζοντας ανάπτυξη της τάξεως του 5,2% έναντι 2,1% των επώνυμων. Η άνοδος αυτή, σε σχέση με πέρσι, «τροφοδοτείται» πάντως μόνο από την κατηγορία των τροφίμων καθώς στις υπόλοιπες δύο μεγάλες κατηγορίες – προϊόντα υγείας και ομορφιάς αλλά και φροντίδας του σπιτιού- το μερίδιο της ιδιωτικής ετικέτας κινείται πτωτικά σε σχέση με το 7μηνο του 2023.

     

    Κοινοποίηση:

    Τελευταία Νέα

    Κοινοποίηση:

    Περισσότερα Άρθρα
    Σχετικα

    Καλαμάτα: Προφυλακιστέος ο 35χρονος Τούρκος για τη δολοφονία του εργοδότη του

    Προφυλακιστέος κρίθηκε μετά την απολογία του σε εισαγγελέα και...

    Κατσούλης για το ενδεχόμενο να προχωρήσει η Καραβάτου σε νέα σχέση: Το θεωρώ πολύ υγιές, της έχω απόλυτη εμπιστοσύνη

    Ο Κρατερός Κατσούλης και η Κατερίνα Καραβάτου υπήρξαν παντρεμένοι για δέκα χρόνια, αλλά...

    «Ημουν 110 κιλά και τώρα έφτασα τα 70 στα 50 μου χρόνια» είχε δηλώσει ο Πατρινός δρομέας Σάκης Σιδέρης

    Ο δρομέας και πρωταθλητής σε μεγάλες και δύσκολες αποστάσεις Σάκης Σιδέρης «έφυγε» από...

    Προβλήματα και στην Ηλεία από την κακοκαιρία – Σαρώνουν οι ισχυροί άνεμοι, δέντρο “έκλεισε” την Πατρών – Πύργου (ΦΩΤΟ)

    Η κακοκαιρία με κύριο χαρακτηριστικό τους πολύ ισχυρούς ανέμους,...
    Best Shop