Σούπερ μάρκετ: Τι έφερε το «καλάθι του νοικοκυριού»

    Ημερομηνία:

    Στις 11 εβδομάδες εφαρμογής του «καλαθιού του νοικοκυριού», το υπουργείο Ανάπτυξης έχει διαπιστώσει αλλαγές στις αγορές στα σούπερ μάρκετ από τους καταναλωτές.

    Το «καλάθι του νοικοκυριού» αποτελεί σημαντικό κομμάτι του τζίρου των σούπερ μάρκετ, επεσήμανε ο υπουργός Ανάπτυξης, Άδωνις Γεωργιάδης καθώς τα στοιχεία δείχνουν πως ένας στους δύο καταναλωτές που μπαίνουν στο σούπερ μάρκετ αγοράζει αρκετά προϊόντα του «καλαθιού».

    Σύμφωνα με τον ίδιο μάλιστα, υπάρχουν «πολλά παράπονα από τα σούπερ μάρκετ ότι πλέον το καλάθι τους κοστίζει πολλά λεφτά διότι, επειδή ακριβώς έχει αυξήσει το μερίδιο στο τζίρο τους σε πολύ μεγάλο βαθμό, εάν δεν πούλαγαν στις τιμές του καλαθιού αλλά πούλαγαν στις κανονικές τιμές, θα είχαν πολύ σημαντική διαφορά στο τζίρο τους».

    Κοινοποίηση:

    Τελευταία Νέα

    Κοινοποίηση:

    Περισσότερα Άρθρα
    Σχετικα

    Το ψωμί στην Ελλάδα μέσα από σπάνιο φωτογραφικό υλικό

    Το πρώτο ψωμί που φτιάχτηκε πιθανόν να ήταν μια...

    Ανταρκτική: Η συναρπαστική διαδρομή προς το απόλυτο ταξίδι μιας ζωής

    “Η περιπέτεια είναι απλά ένας κακός σχεδιασμός” είχε γράψει...

    Πώς θα αυξήσετε τη διάθεση για πρωινό σεξ

    Έχει αποδειχτεί επιστημονικά ότι, με μία επιπλέον ώρα ύπνου, οι...

    Παιδί ισχυρίστηκε ότι το απήγαγαν εξωγήινοι: «Ήταν τεράστιοι και είχαν πράσινα μάτια»

    Το περιστατικό αυτό έχει τραβήξει την προσοχή τόσο των...