Σούπερ μάρκετ: Τι έφερε το «καλάθι του νοικοκυριού»

    Ημερομηνία:

    Στις 11 εβδομάδες εφαρμογής του «καλαθιού του νοικοκυριού», το υπουργείο Ανάπτυξης έχει διαπιστώσει αλλαγές στις αγορές στα σούπερ μάρκετ από τους καταναλωτές.

    GLEARNET

    Το «καλάθι του νοικοκυριού» αποτελεί σημαντικό κομμάτι του τζίρου των σούπερ μάρκετ, επεσήμανε ο υπουργός Ανάπτυξης, Άδωνις Γεωργιάδης καθώς τα στοιχεία δείχνουν πως ένας στους δύο καταναλωτές που μπαίνουν στο σούπερ μάρκετ αγοράζει αρκετά προϊόντα του «καλαθιού».

    Σύμφωνα με τον ίδιο μάλιστα, υπάρχουν «πολλά παράπονα από τα σούπερ μάρκετ ότι πλέον το καλάθι τους κοστίζει πολλά λεφτά διότι, επειδή ακριβώς έχει αυξήσει το μερίδιο στο τζίρο τους σε πολύ μεγάλο βαθμό, εάν δεν πούλαγαν στις τιμές του καλαθιού αλλά πούλαγαν στις κανονικές τιμές, θα είχαν πολύ σημαντική διαφορά στο τζίρο τους».

    Κοινοποίηση:

    Τελευταία Νέα

    Κοινοποίηση:

    Περισσότερα Άρθρα
    Σχετικα

    Μαρία Καβογιάννη: Αυτό είναι το υπέροχο πέτρινο σπίτι της στο Πήλιο

    Η Μαρία Καβογιάννη είναι Χιώτισσα και επισκέπτεται το νησί όταν της...

    Ξένοι φοιτητές στην Ευρώπη: Ποιες χώρες προσφέρουν καλύτερες ευκαιρίες εργασίας

    Η Ευρώπη αποτελεί κορυφαίο προορισμό για εκπαίδευση και πολιτιστικές ανταλλαγές, φιλοξενώντας 1,76 εκατ. φοιτητές από...

    Πρωτοποριακή θεραπεία βάζει τέλος στην πρεσβυωπία – Πώς οι οφθαλμικές σταγόνες θα αντικαταστήσουν τα γυαλιά

    ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ: https://ygeiasthemata.gr/%cf%80%cf%81%cf%89%cf%84%ce%bf%cf%80%ce%bf%cf%81%ce%b9%ce%b1%ce%ba%ce%ae-%ce%b8%ce%b5%cf%81%ce%b1%cf%80%ce%b5%ce%af%ce%b1-%ce%b2%ce%ac%ce%b6%ce%b5%ce%b9-%cf%84%ce%ad%ce%bb%ce%bf%cf%82-%cf%83%cf%84/