Σούπερ μάρκετ: Τι έφερε το «καλάθι του νοικοκυριού»

    Ημερομηνία:

    Στις 11 εβδομάδες εφαρμογής του «καλαθιού του νοικοκυριού», το υπουργείο Ανάπτυξης έχει διαπιστώσει αλλαγές στις αγορές στα σούπερ μάρκετ από τους καταναλωτές.

    BOOKTICKETS

    Το «καλάθι του νοικοκυριού» αποτελεί σημαντικό κομμάτι του τζίρου των σούπερ μάρκετ, επεσήμανε ο υπουργός Ανάπτυξης, Άδωνις Γεωργιάδης καθώς τα στοιχεία δείχνουν πως ένας στους δύο καταναλωτές που μπαίνουν στο σούπερ μάρκετ αγοράζει αρκετά προϊόντα του «καλαθιού».

    Σύμφωνα με τον ίδιο μάλιστα, υπάρχουν «πολλά παράπονα από τα σούπερ μάρκετ ότι πλέον το καλάθι τους κοστίζει πολλά λεφτά διότι, επειδή ακριβώς έχει αυξήσει το μερίδιο στο τζίρο τους σε πολύ μεγάλο βαθμό, εάν δεν πούλαγαν στις τιμές του καλαθιού αλλά πούλαγαν στις κανονικές τιμές, θα είχαν πολύ σημαντική διαφορά στο τζίρο τους».

    Κοινοποίηση:

    Τελευταία Νέα

    Κοινοποίηση:

    Περισσότερα Άρθρα
    Σχετικα

    Έγκυος η σύντροφος του Snik

    Πατέρας για πρώτη φορά θα γίνει ο Snik, καθώς η σύντροφός...

    Ελαιόλαδο: Τα μυστικά για το ελληνικό superfood

    Στην Ελλάδα, η έννοια του «καλού λαδιού» δεν ξεκινά...

    Κυκλάδες σε λειψυδρία: Λογαριασμοί νερού έως +700% και πισίνες στο στόχαστρο

    Στα νησιά του Αιγαίου, το νερό παύει να είναι αυτονόητο αγαθό και γίνεται πανάκριβη...

    Grecotel: Επιπλέον επενδύσεις 650 εκατ. για «άνοιγμα» στο εξωτερικό, αναβαθμίσεις και νέα ξενοδοχεία στην Ελλάδα

    Επέκταση στο εξωτερικό, αναβαθμίσεις σε υφιστάμενες μονάδες του ομίλου,...