Σούπερ μάρκετ: Τι έφερε το «καλάθι του νοικοκυριού»

    Ημερομηνία:

    DIVICO

    Στις 11 εβδομάδες εφαρμογής του «καλαθιού του νοικοκυριού», το υπουργείο Ανάπτυξης έχει διαπιστώσει αλλαγές στις αγορές στα σούπερ μάρκετ από τους καταναλωτές.

    ΑΝΔΡΙΚΟΠΟΥΛΟΣ
    DEAR SANTA – COFFEE ISLAND

    Το «καλάθι του νοικοκυριού» αποτελεί σημαντικό κομμάτι του τζίρου των σούπερ μάρκετ, επεσήμανε ο υπουργός Ανάπτυξης, Άδωνις Γεωργιάδης καθώς τα στοιχεία δείχνουν πως ένας στους δύο καταναλωτές που μπαίνουν στο σούπερ μάρκετ αγοράζει αρκετά προϊόντα του «καλαθιού».

    Σύμφωνα με τον ίδιο μάλιστα, υπάρχουν «πολλά παράπονα από τα σούπερ μάρκετ ότι πλέον το καλάθι τους κοστίζει πολλά λεφτά διότι, επειδή ακριβώς έχει αυξήσει το μερίδιο στο τζίρο τους σε πολύ μεγάλο βαθμό, εάν δεν πούλαγαν στις τιμές του καλαθιού αλλά πούλαγαν στις κανονικές τιμές, θα είχαν πολύ σημαντική διαφορά στο τζίρο τους».

    Κοινοποίηση:

    Τελευταία Νέα

    Κοινοποίηση:

    Περισσότερα Άρθρα
    Σχετικα

    ΠΑΤΡΑ: Αυξήθηκαν οι εθισμένοι στο αλκοόλ – Η δομή για τους ανήλικους

    Κατά 25% έχει αυξηθεί ο αριθµός των ατόµων που...

    Α. Παναγιωτόπουλος: “Καταρρέει το Νοσοκομείο Αγίου Νικολάου στην Κρήτη”

    Παρέμβαση του βουλευτή ΣΥΡΙΖΑ Ανδρέα Παναγιωτόπουλου: Το ΕΣΥ «ξηλώνεται» απ’...

    Πόλεμος στην Ουκρανία: Οι Ρώσοι ανακοίνωσαν την κατάληψη δύο χωριών σε Ντονέτσκ και Χάρκοβο

    Οι ρωσικές δυνάμεις έθεσαν υπό τον έλεγχό τους τα χωριά Γιαντάρνε, στην...
    Best Shop