Σούπερ μάρκετ: Τι έφερε το «καλάθι του νοικοκυριού»

    Ημερομηνία:

    Στις 11 εβδομάδες εφαρμογής του «καλαθιού του νοικοκυριού», το υπουργείο Ανάπτυξης έχει διαπιστώσει αλλαγές στις αγορές στα σούπερ μάρκετ από τους καταναλωτές.

    Το «καλάθι του νοικοκυριού» αποτελεί σημαντικό κομμάτι του τζίρου των σούπερ μάρκετ, επεσήμανε ο υπουργός Ανάπτυξης, Άδωνις Γεωργιάδης καθώς τα στοιχεία δείχνουν πως ένας στους δύο καταναλωτές που μπαίνουν στο σούπερ μάρκετ αγοράζει αρκετά προϊόντα του «καλαθιού».

    Σύμφωνα με τον ίδιο μάλιστα, υπάρχουν «πολλά παράπονα από τα σούπερ μάρκετ ότι πλέον το καλάθι τους κοστίζει πολλά λεφτά διότι, επειδή ακριβώς έχει αυξήσει το μερίδιο στο τζίρο τους σε πολύ μεγάλο βαθμό, εάν δεν πούλαγαν στις τιμές του καλαθιού αλλά πούλαγαν στις κανονικές τιμές, θα είχαν πολύ σημαντική διαφορά στο τζίρο τους».

    Κοινοποίηση:

    Τελευταία Νέα

    Κοινοποίηση:

    Περισσότερα Άρθρα
    Σχετικα

    Κωδικός «Λιμενικό Τόξο»: Το αμερικανικό σχέδιο που αλλάζει τον χάρτη της Ελλάδας από τον βορρά μέχρι τον νότο

    Τα ελληνικά λιμάνια δεν είναι πια απλώς πύλες εμπορίου και ναυτιλίας....

    Πάτρα: Κραυγή για να σωθεί ο Πύργος Πετμεζά στον Καστελλόκαμπο

    Η διάσωση της ιστορικής μνήμης δεν είναι πολυτέλεια, είναι...

    Παράξενα facts για τον οργασμό, που ίσως δεν γνωρίζατε

    Σκέφτεστε ποτέ την επιστήμη πίσω από τον οργασμό; Μάλλον όχι,...

    Ευλογιά αιγοπροβάτων: Αποζημιώσεις για κτηνοτρόφους- Το ποσό στη Δυτική Ελλάδα

    Στην 5η κατανομή αποζημιώσεων για κτηνοτρόφους, των οποίων τα...