Στα σκαριά call center για τους οφειλέτες των ασφαλιστικών ταμείων

    Ημερομηνία:

    Ένα πρότυπο call center, δηλαδή τηλεφωνικό κέντρο ειδοποιήσεων εξετάζει να συγκροτήσει το υπουργείο Εργασίας για τους οφειλέτες του ΕΦΚΑ.

    Συγκεκριμένα, σύμφωνα με έγκυρες πληροφορίες του newsit.gr, εκείνο το οποίο εξετάζει το υπ. Εργασίας σε συνεργασία με τον ΕΦΚΑ είναι η διαμόρφωση μιας ειδικής ομάδας η οποία θα αναλάβει την υπενθύμιση των υποχρεώσεων τις οποίες αναλαμβάνουν οφειλέτες μπαίνοντας σε μία ρύθμιση οφειλών.

    Πίσω από αυτήν την σχεδιαζόμενη παρέμβαση είναι η εκτίμηση η οποία έχει διαμορφωθεί στο Υπ. Εργασίας ότι πολλές ρυθμίσεις χάνονται από αμέλεια και όχι λόγω οικονομικής αδυναμίας.

    Κοινοποίηση:

    Τελευταία Νέα

    Κοινοποίηση:

    Περισσότερα Άρθρα
    Σχετικα

    Εφετείο για Μάτι: Στις 3 Ιουνίου θα εκδοθεί η απόφαση

    Στην τελική ευθεία για την έκδοση της ετυμηγορίας του...

    Νέα Σμύρνη: Σε κατ’ οίκον περιορισμό ο 71χρονος που σκότωσε τον γιο του – Ήταν ατύχημα, είπε στην απολογία του

    Κατ’ οίκον περιορισμό με ηλεκτρονική επιτήρηση αποφάσισαν την Πέμπτη...

    Λάρισα: Αμίλητος στο κελί του ο 21χρονος που δολοφόνησε την μητέρα του

    Ο 21χρονος που δολοφόνησε την μητέρα του στη Λάρισα βρίσκεται προφυλακισμένος...

    Τρεις αθλήτριες της ΝΕ Πατρών στην εθνική ομάδα Κορασίδων

    Tρεις παίκτριες της ΝΕΠ κλήθηκαν να συμμετάσχουν στην προετοιμασία...