Στα σκαριά call center για τους οφειλέτες των ασφαλιστικών ταμείων

    Ημερομηνία:

    Ένα πρότυπο call center, δηλαδή τηλεφωνικό κέντρο ειδοποιήσεων εξετάζει να συγκροτήσει το υπουργείο Εργασίας για τους οφειλέτες του ΕΦΚΑ.

    Συγκεκριμένα, σύμφωνα με έγκυρες πληροφορίες του newsit.gr, εκείνο το οποίο εξετάζει το υπ. Εργασίας σε συνεργασία με τον ΕΦΚΑ είναι η διαμόρφωση μιας ειδικής ομάδας η οποία θα αναλάβει την υπενθύμιση των υποχρεώσεων τις οποίες αναλαμβάνουν οφειλέτες μπαίνοντας σε μία ρύθμιση οφειλών.

    Πίσω από αυτήν την σχεδιαζόμενη παρέμβαση είναι η εκτίμηση η οποία έχει διαμορφωθεί στο Υπ. Εργασίας ότι πολλές ρυθμίσεις χάνονται από αμέλεια και όχι λόγω οικονομικής αδυναμίας.

    Κοινοποίηση:

    Τελευταία Νέα

    Κοινοποίηση:

    Περισσότερα Άρθρα
    Σχετικα

    Το φαγητό μας καταστρέφει τη Γη: Τι είναι η δίαιτα πλανητικής υγείας, που μπορεί να σώσει τον πλανήτη και ν’ αποτρέψει 15 εκατ. πρόωρους...

    ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ: https://ygeiasthemata.gr/%cf%84%ce%bf-%cf%86%ce%b1%ce%b3%ce%b7%cf%84%cf%8c-%ce%bc%ce%b1%cf%82-%ce%ba%ce%b1%cf%84%ce%b1%cf%83%cf%84%cf%81%ce%ad%cf%86%ce%b5%ce%b9-%cf%84%ce%b7-%ce%b3%ce%b7-%cf%84%ce%b9-%ce%b5%ce%af%ce%bd%ce%b1/

    Ευέλικτο ωράριο, προσλήψεις εξπρές και «σπαστή» θερινή άδεια: Οι 8 βασικές αλλαγές που φέρνει το εργασιακό νομοσχέδιο

    Με κομβικό σημείο το ευέλικτο ωράριο προς όφελος των εργαζομένων και των...

    Ο Λάκης Γαβαλάς στη λιτανεία του Αγίου Διονυσίου Αρεοπαγίτου (ΒΙΝΤΕΟ)

    Στο Κολωνάκι, στη λιτανεία του πολιούχου των Αθηνών Αγίου...