Στα σκαριά call center για τους οφειλέτες των ασφαλιστικών ταμείων

    Ημερομηνία:

    Ένα πρότυπο call center, δηλαδή τηλεφωνικό κέντρο ειδοποιήσεων εξετάζει να συγκροτήσει το υπουργείο Εργασίας για τους οφειλέτες του ΕΦΚΑ.

    Συγκεκριμένα, σύμφωνα με έγκυρες πληροφορίες του newsit.gr, εκείνο το οποίο εξετάζει το υπ. Εργασίας σε συνεργασία με τον ΕΦΚΑ είναι η διαμόρφωση μιας ειδικής ομάδας η οποία θα αναλάβει την υπενθύμιση των υποχρεώσεων τις οποίες αναλαμβάνουν οφειλέτες μπαίνοντας σε μία ρύθμιση οφειλών.

    Πίσω από αυτήν την σχεδιαζόμενη παρέμβαση είναι η εκτίμηση η οποία έχει διαμορφωθεί στο Υπ. Εργασίας ότι πολλές ρυθμίσεις χάνονται από αμέλεια και όχι λόγω οικονομικής αδυναμίας.

    Κοινοποίηση:

    Τελευταία Νέα

    Κοινοποίηση:

    Περισσότερα Άρθρα
    Σχετικα

    Κατερίνα Καινούργιου: Η πρεμιέρα στις 15 Σεπτεμβρίου και οι νέοι συνεργάτες

    Η Κατερίνα Καινούργιου επιστρέφει στον Alpha για 5η χρονιά, από τη Δευτέρα 15 Σεπτεμβρίου στις...

    ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΕΣ – ΣΟΚ ΑΠΟ ΥΠΑΛΛΗΛΟΥΣ ΠΡΑΤΗΡΙΩΝ ΣΤΗΝ ΠΑΤΡΑ! Κλέβουν στην αντλία… και δεν το παίρνει κανείς χαμπάρι!

     Πρώτη είδηση την περασμένη εβδομάδα τα «κόλπα» ιδιοκτητών πρατηρίων...

    ΠΑΤΡΑ: “Πρωταθλήτρια” στις τιμές φοιτητικών σπιτιών – Αύξηση 55% σε μια πενταετία

    Με την άνοδο των τιμών στα φοιτητικά σπίτια να φτάνει μέσα...