Στα σκαριά call center για τους οφειλέτες των ασφαλιστικών ταμείων

    Ημερομηνία:

    Ένα πρότυπο call center, δηλαδή τηλεφωνικό κέντρο ειδοποιήσεων εξετάζει να συγκροτήσει το υπουργείο Εργασίας για τους οφειλέτες του ΕΦΚΑ.

    Συγκεκριμένα, σύμφωνα με έγκυρες πληροφορίες του newsit.gr, εκείνο το οποίο εξετάζει το υπ. Εργασίας σε συνεργασία με τον ΕΦΚΑ είναι η διαμόρφωση μιας ειδικής ομάδας η οποία θα αναλάβει την υπενθύμιση των υποχρεώσεων τις οποίες αναλαμβάνουν οφειλέτες μπαίνοντας σε μία ρύθμιση οφειλών.

    Πίσω από αυτήν την σχεδιαζόμενη παρέμβαση είναι η εκτίμηση η οποία έχει διαμορφωθεί στο Υπ. Εργασίας ότι πολλές ρυθμίσεις χάνονται από αμέλεια και όχι λόγω οικονομικής αδυναμίας.

    Κοινοποίηση:

    Τελευταία Νέα

    Κοινοποίηση:

    Περισσότερα Άρθρα
    Σχετικα

    ΠΑΤΡΑ: Το βουλκανιζατέρ που εφημερεύει την Κυριακή

    Τα καταστήματα Βουλκανιζατέρ & Εμπορίας Ελαστικών του Συλλόγου μας...

    Αυτή είναι η νέα μονάδα για καρκινοπαθείς που χάρισε στο Νοσοκομείο Ρίου, η Μαριάννα Λάτση – ΦΩΤΟ

    Τη νέα δωρεά της στο Εθνικό Σύστημα Υγείας ανακοίνωσε στις...

    Μύκητες: Η αόρατη απειλή «που μας τρώει από μέσα» – Πόσο πιθανό είναι να ζήσουμε πραγματικά το «The Last of Us»

    ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ: https://ygeiasthemata.gr/%ce%bc%cf%8d%ce%ba%ce%b7%cf%84%ce%b5%cf%82-%ce%b7-%ce%b1%cf%8c%cf%81%ce%b1%cf%84%ce%b7-%ce%b1%cf%80%ce%b5%ce%b9%ce%bb%ce%ae-%cf%80%ce%bf%cf%85-%ce%bc%ce%b1%cf%82-%cf%84%cf%81%cf%8e%ce%b5%ce%b9/