Στη Μαδέιρα της Πορτογαλίας φιλοξενήθηκε η 6η διαπεριφερειακή συνάντηση των εταίρων του ευρωπαϊκού έργου CEI BOOST του προγράμματος INTERREG EUROPE, όπου βρέθηκε στο επίκεντρο η κυκλική οικονομία και ο ψηφιακός μετασχηματισμός.
Την Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας εκπροσώπησαν οι αντιπεριφερειάρχες Ανδρέας Φίλιας και Γεωργία Ντάτσικα. Ο κ. Φίλιας υπογράμμισε πως «η μετάβαση σε ένα νέο παραγωγικό μοντέλο που συνδυάζει την καινοτομία, την πράσινη ανάπτυξη και τις ψηφιακές τεχνολογίες αποτελεί στρατηγική προτεραιότητα για την Περιφέρειά μας και ιδιαίτερα για τον αγροδιατροφικό τομέα. Μέσα από τη συνεργασία με εταίρους από εννέα ευρωπαϊκές χώρες, ανταλλάξαμε καλές πρακτικές και εξετάσαμε σύγχρονες λύσεις που μπορούν να ενισχύσουν τα κυκλικά και ψηφιακά οικοσυστήματα καινοτομίας σε αγροτικές και μη μητροπολιτικές περιοχές. Η Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας συνεχίζει να συμμετέχει ενεργά σε ευρωπαϊκές δράσεις που δημιουργούν νέες δυνατότητες ανάπτυξης, εξωστρέφειας και βιώσιμης προοπτικής για τον τόπο μας και τους ανθρώπους της παραγωγής».



