Αλλάζει και στα super market της Πάτρας ο τρόπος που αντιμετωπίζονται οι καταναλωτές από τις υπεραγορές. Σύμφωνα με τα τελευταία στοιχεία, 3 στις 5 εταιρείες εμπορίου σταματούν τις προσφορές 1+1. Αρχίζουν να κόβονται οι εκπτώσεις αυτές. Επίσης, παρατηρείται ότι πλέον οι εταιρείες προϊόντων δεν παρέχουν περισσότερη ποσότητα στο προϊόν. Επιπλέον, εταιρείες πολλές εταιρείες για να πουλήσουν το προϊόν στην ίδια τιμή αποφασίζουν να μειώσουν τη ποσότητα. Είναι χαρακτηριστικό ότι γκοφρέτα «ετικέτας» βάρους 30 γραμμαρίων έγινε… 22! Και μιλάμε για την ίδια γκοφρέτα στην ιδια συσκευασια. Οι εμπορικές επιχειρήσεις και οι βιομηχανίες έχουν ανακοινώσει σημαντικές αυξήσεις στα ράφια των σούπερ μάρκετ όπως:
Κονσέρβες +15%, καλλυντικά +25%, γαλακτοκομικά +12%, μαργαρίνες +20%, αλλαντικά +10%, γλυκίσματα μπισκότα +20%, παγωτά +5%, απορρυπαντικά +15%, προϊόντα περιποίησης και φροντίδας +18%.