ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΜΕ ΤΟΝ ΑΝΤΩΝΗ ΒΑΤΟΥΣΙΟ: Το ψηφιακό marketing και τα ωφέλη για κάθε επιχείρηση

    Ημερομηνία:

    DIVICO

    Ο Αντώνης Βατούσιος, ιδρυτής των Anveto Marketers, μας μιλά για την ανάπτυξη επιχειρήσεων μέσω του διαδικτύου, η οποία ξεκινά πάντα από την παρουσία μας online προσφέροντας μία εμπειρία πλοήγησης στους χρήστες. Και αυτό επιτυγχάνεται με μία κατασκευή ιστοσελίδας υψηλής ποιότητας, καθώς και τη δημιουργία ενός μοναδικού brand με στρατηγική ψηφιακού και παραδοσιακού marketing.

    ΑΝΔΡΙΚΟΠΟΥΛΟΣ

     

     Πώς μπορεί η online παρουσία μιας επιχείρησης να αποτελέσει μοχλό για την ανάπτυξή της;

    Ήδη από τον πρώτο χρόνο παρουσίας μιας μικρομεσαίας επιχείρησης στο διαδίκτυο έχουμε αύξηση των φυσικών πωλήσεων, ενώ αμέσως μετά ακολουθούν και οι online πωλήσεις. Η μέση αύξηση που μπορεί να έχει μία μικρή επιχείρηση στις πωλήσεις της, ανάλογα πάντα τον κλάδο και την περιοχή που δραστηριοποιείται, ξεπερνά το 20% – 25% ετησίως. Επίσης, το διαδίκτυο δεν είναι μόνο ένα κανάλι πώλησης αλλά και ο πιο αποτελεσματικός τρόπος για marketing και branding. Η αναγνωρισιμότητα του brand μιας επιχείρησης και η διαφορετικότητα των προϊόντων της είναι ένα ισχυρός συντελεστής ανάπτυξης για μικρές και μεγάλες επιχειρήσεις.

     

    Οι Έλληνες καταναλωτές φαίνεται ότι στρέφονται όλο και περισσότερο στο ψηφιακό κανάλι αγορών. Ποιο εκτιμάτε ότι είναι το μέλλον του ηλεκτρονικού εμπορίου;

    Ο τζίρος του ηλεκτρονικού εμπορίου έχει διψήφιο ποσοστό ανάπτυξης σε παγκόσμιο επίπεδο. Ενώ και η χώρα μας ακολουθεί κατά πόδας τα τελευταία έτη – ειδικά από τον κορονοϊό και μετά. Οι καταναλωτές αναζητούν, ολοένα και περισσότερο, εύκολες και γρήγορες λύσεις για αναζήτηση και αγορά προϊόντων. Αν ένα ηλεκτρονικό κατάστημα προσφέρει μία αξιόλογη καταναλωτική εμπειρία, ποιοτικά προϊόντα και support – είναι απολύτως βέβαιο ότι σταδιακά θα κερδίσει την εμπιστοσύνη των επισκεπτών του διαδικτύου.  

     

    Ο όγκος των δεδομένων που υπάρχει σήμερα στο διαδίκτυο είναι αχανής. Πώς μπορεί κανείς να ξεχωρίσει για τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες του; Ποια είναι τα απαραίτητα «συστατικά» για να κερδίσει μια επιχείρηση αφενός το ενδιαφέρον και αφετέρου την εμπιστοσύνη του καταναλωτή;

    Η εμπειρία του χρήστη είναι το κλειδί για να ξεχωρίσει μία επιχείρηση ή ένας επαγγελματίας στον κόσμο του διαδικτύου. Η εύκολη πλοήγηση, η αναζήτηση, το μοναδικό περιεχόμενο, οι πλούσιες περιγραφές και η πληθώρα επιλογών θα δημιουργήσουν οργανική ανάπτυξη σε ένα ηλεκτρονικό κατάστημα. Πολλοί μικροί επιχειρηματίες, μου αναφέρουν πως «Εγώ με το κατάστημα μου δεν μπορώ να γίνω Amazon!». Ωστόσο, ο στόχος δεν είναι να γίνει κανείς ένα τεράστιο πολυκατάστημα για να επιτύχει στο διαδίκτυο – το μόνο που χρειάζεται είναι ένα μικρό μερίδιο αγοράς και η αναγνωρισιμότητα του brand σας.

    DEAR SANTA – COFFEE ISLAND

     

    Θα θέλαμε να μας πείτε ποια είναι τα συνηθέστερα λάθη στη διαδικτυακή παρουσία των επιχειρήσεων τα οποία απομακρύνουν τους επαγγελματίες από το επιθυμητό αποτέλεσμα.

    Οι πρόχειρες, έτοιμες λύσεις, συνήθως, δε φέρνουν τα επιθυμητά αποτελέσματα. Όπως προσέχουμε το φυσικό μας κατάστημα, τη συσκευασία μας, την ποιότητα των προϊόντος μας, τις πρώτες ύλες και ούτω καθεξής, κατά αναλογία πρέπει να σχεδιάσουμε και την παρουσία μας online. Η παρουσία μας πρέπει να είναι τεχνικά άρτια, υψηλής αισθητικής και διαφοροποιημένη σε design. Επίσης, μία κατασκευή eshop  πρέπει να περιέχει πληροφορίες για όλα όσα αναζητούν οι επισκέπτες. Η ταχύτητα, η ευκολία και η αισθητική μπορούν να κάνουν ένα ηλεκτρονικό κατάστημα να ‘τρέχει’ με διψήφιους αριθμούς ετησίως.

     

    Ποια είναι τα «μυστικά» της ενίσχυσης του brand name μιας επιχείρησης; Πώς βοηθούν τα ψηφιακά εργαλεία;

    Το brand μιας επιχείρησης είναι τα ‘συναισθήματα’ των καταναλωτών – τι σκέπτονται όταν ακούν ή βλέπουν το brand σας. Στους μικρούς επαγγελματίες, η φήμη, ξεκινά με το όνομα τους και ότι αυτό αντιπροσωπεύει. Ενώ, στις επιχειρήσεις που αναπτύσσονται το branding είναι το σύνολο των εμπειριών ενός καταναλωτή ή απλού επισκέπτη. Οι άνθρωποι συχνά δεν ενδιαφέρονται τόσο για την τιμή όσο για την εμπειρία, όσο και αν αυτό ακούγεται παράξενο! Η πλοήγηση, λοιπόν, στο διαδίκτυο είναι μια εμπειρία – ή οποία μπορεί να ενισχύει την ‘εικόνα’ σας, τη φήμη σας και εν τέλει το brand σας.

     

    ANTONIS VATOUSIOS | ANVETO MARKETERS | ΣΧΕΔΙΑΣΗ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΩΝ | SEO MARKETING

     

     

    Κοινοποίηση:

    Τελευταία Νέα

    Κοινοποίηση:

    Περισσότερα Άρθρα
    Σχετικα

    Συρία: Υποστηρικτές του Άσαντ σκότωσαν 14 μέλη του υπουργείου Εσωτερικών της κυβέρνησης του Τζολάνι

    Η Συρία παραμένει σε κατάσταση έντασης και αβεβαιότητας μετά την ανατροπή...

    Ταϊλάνδη: Βρετανός διηγείται πώς επιβίωσε εκεί επί 18 χρόνια στην πιο σκληρή φυλακή της χώρας

    Μια λάθος απόφαση άλλαξε τη ζωή του Τζόναθαν Γουίλερ...

    Θεσσαλονίκη: 14χρονος αποπειράθηκε να σκοτώσει τον πατέρα της 16χρονης φίλης του

    Στη σύλληψη ενός 14χρονου προχώρησε η αστυνομία την Τετάρτη...

    Στις Περιφέρειες με τον υψηλότερο κίνδυνο φτώχειας, η Δυτική Ελλάδα

    Μεταξύ των 15 περιφερειών της ΕΕ με τον υψηλότερο...
    Best Shop