Μετά το τρίτο και σοβαρό τροχαίο στην διασταύρωση των οδών Κανακάρη & Κολοκοτρώνη, (εκεί όπου καταργήθηκε αυθαίρετα το Φανάρι για να λύσει το μποτιλιάρισμα των οχημάτων επί της οδού), διερωτάται ο απλός δημότης:
Θα πληρώνουμε με την ζωή μας, εκτός από την ασφυξία και όσα προβλήματα δημιουργήθηκαν από τις βεβιασμένες, άστοχες κινήσεις, αχρείαστες αλλαγές και ελλιπείς Κυκλοφοριακές μελέτες για αντιδρομήσεις που προτίθεται να εφαρμόσει η Δημοτική Αρχή στην πόλη μας;
Επιχειρείται από την Δημοτική Αρχή να επιρριφθούν ευθύνες στην Τροχαία και να αναλάβει η ίδια η Τροχαία την ευθύνη των αντιδρομήσεων για όσα στραβά και απαράδεκτα προσπαθεί να εφαρμόσει ο Δήμος. Και σε αυτή την περίπτωση τι χρειάζονται οι μελέτες εάν η Τροχαία και η Διεύθυνση Συγκοινωνιών της Περιφέρειας μπορούν να επιλύσουν το πρόβλημα του μποτιλιρίσματος το οποίο η ίδια Δημοτική Αρχή προξένησε και επιμένει να προξενεί;
Επιπλέον μετά και την απάντηση του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών ότι η οδός Κορίνθου είναι τμήμα του Εθνικού Οδικού Δικτύου, τι θα κληθεί να αποφασίσει η Αποκεντρωμένη Διοίκηση, όταν οι επεμβάσεις, η τοποθέτηση των αντίθετων Φαναριών επί της Εθνικής οδού Κορίνθου τοποθετήθηκαν το έτος 2018, χωρίς να τηρηθεί η νόμιμος διαδικασία; Ποια μελέτη εφαρμόστηκε, πως εγκρίθηκε και χρηματοδοτήθηκε από την ΠΔΕ;
Δηλαδή κατηγορήθηκε η Αποκεντρωμένη Διοίκηση που εφάρμοσε την κείμενη Νομοθεσία και αφήνουμε στο απυρόβλητο την Δημοτική Αρχή, που εκτελεί έργα στην πόλη, χωρίς Μελέτες, χωρίς την σχετική άδεια, όπως προβλέπεται από τον Νόμο;
Επίσης μετά το σοβαρό τραυματισμό του συνδημότη μας, παραιτήθηκε, ζήτησε συγνώμη κανένας από την θέση ευθύνης που κατέχει, πάνω σε αυτό το σοβαρό θέμα που κάποιοι το αποφάσισαν εν μια νυκτί; Και επισημαίνουμε ότι ο τελευταίος σοβαρός τραυματισμός δεν είναι ο μόνος αν ληφθούν υπόψη και άλλα ατυχήματα στην ίδια διασταύρωση, όπως και στην διασταύρωση των οδών Νόρμαν και Κανακάρη.
Είναι γνωστό ότι μετά την κατάργηση ενός φαναριού είχαμε μέσα σε λίγες ημέρες τρία τροχαία και αναρωτιόμαστε πόσα τροχαία θα συμβούν όταν μέσα σε μια πρωία, θα υλοποιηθούν οι προβλεπόμενες αντιδρομήσεις σε επτά κεντρικούς δρόμους και σε πάνω από 120 διασταυρώσεις που τα οχήματα θα πρέπει να στρίβουν δεξιά και όχι αριστερά, και τανάπαλιν, δηλ. αντιδρομήσεις και αμφιδρομήσεις στις ανωτέρω οδούς;
Είναι δυνατόν μετά από αυτό το φιάσκο, η Δημοτικής Αρχή να ζητήσει από την Τροχαία την αδειοδότηση για να εφαρμόσει τις μεγάλες Κυκλοφοριακές Ρυθμίσεις για τις αντιδρομήσεις της πόλης; Θα αναλάβει η Τροχαία την ολική ευθύνη των αντιδρομήσεων; Μάλλον θα πρόκειται για αστείο.
Και τέλος ποιο σοβαρό τροχαίο ή μη μπορεί να συμβεί, στο στενό τμήμα της οδού Κανακάρη, με ανύπαρκτα πεζοδρόμια, με ανηφόρες και κατηφόρες και με την τεράστια πλέον ηχορύπανση, σε μια περιοχή πυκνοκατοικημένη από μόνιμους κατοίκους; Ο Δήμος δεν ενδιαφέρεται για την ασφάλεια αυτών των κατοίκων, όπως ενδιαφέρθηκε για την κατασκευή νόμιμων και ασφαλών πεζοδρομίων στην περιοχή του Αγ. Διονυσίου και όχι μόνο; Και σε περίπτωση ατυχήματος ποιος θα αναλάβει την ευθύνη; Επιφυλασσόμαστε μάλιστα να εξετάσουμε το θέμα, εάν η προβλεπόμενη από τα σχέδια διάνοιξη στο τμήμα αυτό της οδού Κανακάρη, έγινε στα προβλεπόμενα μέτρα, ανάλογα και με την χρηματοδότηση;
Οι Αρχές και οι Φορείς της πόλης θα πρέπει να επιληφθούν του θέματος, να ασχοληθούν σοβαρά, εφόσον οι Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις θα επηρεάσουν την οικονομική δραστηριότητα και το μέλλον της πόλης, την ασφάλεια, την Ποιότητα Ζωής των κατοίκων κατά μήκος των οδών Κανακάρη και Κορίνθου από το μεγαλύτερο όγκο διέλευσης οχημάτων.
Ίδωμεν…
Η Συντονιστική Επιτροπή