Τι θα γινόταν αν οδηγούσαν μόνο γυναίκες;

    Ημερομηνία:

    Οι προκαταλήψεις δεκαετιών σχετικά με τις ικανότητες των γυναικών στην οδήγηση έχουν προ πολλού ξεπεραστεί (ελπίζουμε…). Όμως για όσους ακόμα αμφιβάλλουν, μία νέα έρευνα έρχεται να το επιβεβαιώσει με τον πιο αδιαμφισβήτητο τρόπο.

    Η έρευνα αυτή έγινε στην Βρετανία, όπου γενικώς τα πηγαίνουν πολύ καλύτερα με τις στατιστικές και την μελέτη των κοινωνικών δεδομένων. Και επιβεβαιώνει ότι οι δρόμοι μας θα ήταν πολύ πιο ασφαλείς αν οι οδηγοί ήταν μόνο γυναίκες (ή έστω, πολύ περισσότερες γυναίκες).

    Στην έρευνα που έγινε από το carwow, για να είναι σωστά τα αποτελέσματα, υπήρξε και μία αναγωγή με βάση τα χιλιόμετρα που κάνουν τα δύο φύλα (οι άνδρες κάνουν σαφώς περισσότερα).

    Τα στοιχεία του Υπουργείου Δικαιοσύνης δείχνουν ότι 658.711 άτομα στη Βρετανία καταδικάστηκαν πέρυσι για παραβάσεις της νομοθεσίας περί κυκλοφορίας. Όμως μόνο το 18% ήταν γυναίκες.

    Οι άνδρες συμμετείχαν στις 539.142 από το σύνολο των παραβάσεων για την οδήγηση το 2022, σε σύγκριση με μόλις 119.569 γυναίκες οδηγούς.

    Εάν λοιπόν στους δρόμους οδηγούσαν μόνο γυναίκες, εκτιμάται ότι οι καταδίκες για επικίνδυνη οδήγηση θα μειώνονταν κατά ένα τεράστιο ποσοστό 91% .

    Οι άνδρες επίσης είναι πολύ πιο πιθανό να καταδικαστούν για οδήγηση υπό την επήρεια αλκοόλ, ναρκωτικών και επικίνδυνη οδήγηση

    Αν οδηγούσαν μόνο γυναίκες θα υπήρχε 59% μείωση της οδήγησης υπό την επήρεια αλκοόλ, 80,9% μείωση της οδήγησης υπό την επήρεια ναρκωτικών, 91,2% μείωση της επικίνδυνης οδήγησης- 79,9% μείωση των θανάτων από επικίνδυνη και απρόσεκτη οδήγηση

    Δύο ακόμα σημαντικά προβλήματα είναι η υπερβολική ταχύτητα και η χρήση των κινητών τηλεφώνων. Αν οδηγούσαν μόνο γυναίκες, θα υπήρχαν 51% μείωση περιπτώσεων υπερβολικής ταχύτητας, και 71,4% μείωση των παραβάσεων με κινητά τηλέφωνα

    Αν οδηγούσαν μόνο γυναίκες θα υπήρχε 67,9% μείωση των θανάτων σε επιβάτες αυτοκινήτων.

    Οι άνδρες δεν είναι μόνο πιο πιθανό να διαπράξουν τροχαίες παραβάσεις. Είναι επίσης πιο πιθανό να χάσουν τη ζωή τους πίσω από το τιμόνι. Σύμφωνα με τα προσωρινά στατιστικά στοιχεία για τα τροχαία ατυχήματα του 2022, 530 άνδρες έχασαν τη ζωή τους όταν ταξίδευαν με αυτοκίνητο πέρυσι σε σύγκριση με 251 γυναίκες.

    Όλα τα παραπάνω εξηγούν γιατί στην Βρετανία η ασφάλιση ενός αυτοκινήτου έχει διαφορά μεταξύ άνδρας και γυναίκας οδηγού, και μάλιστα σε ένα αξιοσέβαστο μέσο ποσοστό που φθάνει το 13,2% υπέρ της γυναίκας.

    Οι υπεύθυνοι της έρευνας παρατήρησαν ότι δεν έχουν συναντήσει ποτέ τόσο μεγάλες διαφορές μεταξύ δημογραφικών ομάδων. Από εκεί και πέρα βέβαια το να μετατραπούν οι δρόμοι και η οδήγηση σε μία αποκλειστικά γυναικεία υπόθεση είναι κάτι εντελώς ουτοπικό. Όμως σίγουρα θα είναι πολύ πιο ασφαλές.

    Κοινοποίηση:

    Τελευταία Νέα

    Κοινοποίηση:

    Περισσότερα Άρθρα
    Σχετικα

    Καμπανάκι για τον υψηλό ΦΠΑ και από τα σούπερ μάρκετ – Ανένδοτη η κυβέρνηση

    Χθες οι εκπρόσωποι της Ένωσης Σούπερ Μάρκετ Ελλάδος (ΕΣΕ)...

    Αναδιώτης και Τσιρώνης με τον Μεντβέντεφ σε σύνοδο των BRICS στο Σότσι

    Ελληνική παρουσία είχε το συμπόσιο των BRICS με βουλευτές και ευρωβουλευτές...

    Eιρήνη Μουρτζούκου: Πώς πέρασε το βράδυ στα κρατητήρια – «Έβλεπα εφιάλτες ότι έχω χειροπέδες συνέχεια στα χέρια μου»

    Δύσκολη νύχτα πέρασε στα γυναικεία κρατητήρια του αστυνομικού τμήματος...

    Υπουργείο Υγείας: Προκηρύσσονται 324 θέσεις γιατρών 12 ειδικοτήτων για τα Κέντρα Υγείας της χώρας

    Υπεγράφη την Τρίτη 19 Νοεμβρίου και αναρτήθηκε η απόφαση...
    Best Shop