![DIVICO](https://flamis.gr/wp-content/uploads/2024/12/DIVICO.png)
Στην παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία η Ισπανία έχει συνδεθεί αυτομάτως με τη SEAT, αν και στην Χώρα των Ίβηρων ανθίζουν και άλλοι μικρότερου μεγέθους και δυναμικής κατασκευαστές, όπως η νεοσύστατη Baltasar που έχει την έδρα της στη Βαρκελώνη.
Το πρώτο μοντέλο της ονομάζεται Revolt και αποτελεί μία πραγματική αποκάλυψη, τόσο σχεδιαστικά, όσο και μηχανικά. Όπως και η ίδια η εταιρεία τονίζει, αποτελεί ένα γνήσιο ηλεκτρικό αυτοκίνητο πίστας, κάτι που τουλάχιστον οι προδιαγραφές του το αποδεικνύουν περίτρανα.
Το διθέσιο μοντέλο έχει εξελιχθεί και κατασκευαστεί εξ ολοκλήρου in-house, με το σασί να αποτελείται από carbon και το βάρος να μην ξεπερνά τα 770 kg. Χάρη στην τοποθέτηση δύο ηλεκτρικών μοτέρ στον πίσω άξονα, ένας σε κάθε τροχό, η μέγιστη ισχύς φτάνει τους 507 PS με τη ροπή να αγγίζει τα 1.000 Nm. Λόγω της φιλοσοφίας κατασκευής το Revolt είναι αποκλειστικά πισωκίνητο, ενώ για το 0-100 km/h αρκούν μόλις 2,5 δευτερόλεπτα. Η κεντρικά τοποθετημένη συστοιχία μπαταριών, που έχει εξελιχθεί σε συνεργασία με την ισπανική Millor, διαθέτει ηλεκτρικό κύκλωμα σε τάση 700V, το οποίο επιτρέπει μέσα σε 5 λεπτά φόρτισης, μία αυτονομία 100 km.
Από τη στιγμή που το Revolt έχει σχεδιαστεί για χρήση πίστας, αντίστοιχη είναι και η εικόνα στο εσωτερικό, όπου κυριαρχούν τα μπάκετ καθίσματα από carbon. Επίσης, ο οδηγός έχει στη διάθεσή του αποσπώμενο τιμόνι, όπως και μία μικρής διαμέτρου ψηφιακή οθόνη όπου απεικονίζονται οι βασικές πληροφορίες.
Τέλος, για όποιον ενδιαφερόμενο να αναφέρουμε ότι η τιμή του ηλεκτρικού Revolt ξεκινά από τις 230.000 ευρώ.
![PhysioClinic](https://flamis.gr/wp-content/uploads/2025/01/physioclinic.jpg)