Το μεγάλο διαζύγιο στη διαφημιστική αγορά

    Ημερομηνία:

    -Χωρίς αμφιβολία ο διαφημιστικός λογαριασμός της Vodafone Hellas είναι ένας από τους μεγαλύτερους της ελληνικής αγοράς και μετρά δεκάδες εκατομμύρια ευρώ, above and below the line. Eφόσον επιβεβαιωθούν οι πληροφορίες της στήλης, η Vodafone Hellas αλλάζει διαφημιστικό βραχίονα. Εγκαταλείπει τη Wunderman Thompson & GroupM Greece και αποφάσισε να συνεργαστεί με μια σχετικά νέα -αλλά με μεγάλη εμπειρία στη διαφημιστική μας αγορά εταιρεία- τη LamaDDΒ. H LamaDDB είναι το νέο creative agency που δηµιούργησαν oι Λάζαρος Eυµορφίας, Executive Creative Officer και o Matt Gerber, Executive Strategy & Innovation Officer, µε τη στήριξη του Οµίλου DDB του Μανώλη Παπαπολύζου ο οποίος πρόσφατα επανεξελέγη Πρόεδρος της ΕΔΕΕ.

    Κοινοποίηση:

    Τελευταία Νέα

    Κοινοποίηση:

    Περισσότερα Άρθρα
    Σχετικα

    efood: Η κερδοφορία που στηρίζουν τα… μηχανάκια διανομής

    Από τη μία η αύξηση των καταστημάτων που εισήλθαν...

    Reuters: Η Ελλάδα βρίσκεται σε συνομιλίες με το Ισραήλ για την ανάπτυξη «Iron Dome» ύψους 2 δισ. ευρώ

    Η Ελλάδα βρίσκεται σε συνομιλίες με το Ισραήλ για...
    Best Shop