Το X (πρώην Twitter) έχασε το 75% της αξίας του από τότε που το απέκτησε ο Ελον Μασκ

    Ημερομηνία:

    Η αξία της πλατφόρμας κοινωνικής δικτύωσης X έχει πέσει πάνω από 75 τοις εκατό σε σύγκριση με την εποχή που την αγόρασε ο δισεκατομμυριούχος ιδιοκτήτης Eλον Μασκ πριν από δύο χρόνια, σύμφωνα με το Euronews.

    Οι πληροφορίες προέρχονται από μια έκθεση δημοσιοποίησης για το Blue Chip Growth Fund της Fidelity. Τον Ιούλιο, το ταμείο είχε μερίδιο μετοχών στο X αξίας 5,5 εκατομμυρίων δολαρίων (4,96 εκατομμύρια ευρώ).

    Αρχικά, η Fidelity επένδυσε 19,66 εκατ. δολάρια (17,73 εκατ. ευρώ) όταν ο Μασκ αγόρασε την εταιρεία μέσων κοινωνικής δικτύωσης. Η έκθεση της Fidelity ανεβάζει τη συνολική αποτίμηση της X στα 9,4 δισεκατομμύρια δολάρια (8,48 δισεκατομμύρια ευρώ). Αυτό είναι λιγότερο από το ένα τέταρτο των 44 δισεκατομμυρίων δολαρίων (περίπου 39,6 δισεκατομμύρια ευρώ) που πλήρωσε ο Μασκ για αυτήν τον Οκτώβριο του 2022.

    Καθώς η οικονομική κατάσταση της X συνεχίζει να επιδεινώνεται, η εταιρεία έχει λάβει μέτρα εξοικονόμησης κόστους, όπως η μεταφορά των κεντρικών γραφείων της από το Σαν Φρανσίσκο της Καλιφόρνιας στο Μπάστροπ του Τέξας. Σύμφωνα με την απογραφή του 2020 στις ΗΠΑ, ο συνολικός πληθυσμός της πόλης ήταν μόλις 9.688 κάτοικοι.

    Ωστόσο, οι τιμές των μετοχών άρχισαν να πέφτουν και πάλι μετά από διάφορες αμφιλεγόμενες αποφάσεις του Μασκ: η κυριότερη από αυτές ήταν η απόφαση να μετονομαστεί το Twitter σε X, αλλάζοντας το όνομα και το λογότυπο της εταιρείας.

    Ο Μασκ ανανέωσε επίσης πλήρως το σύστημα επαλήθευσης της πλατφόρμας.

    Στο πλαίσιο του Twitter, ορισμένοι παραγωγικοί χρήστες μπορούσαν να επαληθεύονται με μια μπλε σφραγίδα δίπλα στο όνομά τους. Το σύστημα επαλήθευσης τέθηκε σε εφαρμογή το 2009, αφού ο Tony La Russa, τότε διευθυντής των St Louis Cardinals, μήνυσε το Twitter για έναν λογαριασμό που χρησιμοποιούσε το όνομά του για να διακωμωδήσει θανάτους από οδήγηση υπό την επήρεια αλκοόλ.

    Μετά την εξαγορά της εταιρείας από τον ίδιο, ο Μασκ άλλαξε την επαλήθευση ώστε να βασίζεται σε συνδρομή. Αντί να δίνεται σε χρήστες που διατρέχουν κίνδυνο πλαστοπροσωπίας, οι μπλε έλεγχοι χρησιμοποιήθηκαν για τους συνδρομητές X Premium που πλήρωναν μηνιαία συνδρομή.

    Τόσο οι αλλαγές του συστήματος επαλήθευσης του κοινωνικού μέσου όσο και το branding προκάλεσαν αντιδράσεις μεταξύ των χρηστών της πλατφόρμας. Ένας παράγοντας που επηρέασε άμεσα την αξία του X είναι η έξοδος των διαφημιστών που εγκατέλειψαν την πλατφόρμα λόγω ανησυχιών σχετικά με το περιεχόμενο.

    Το 2023, η Apple, η Coca-Cola και η Disney αφαίρεσαν πληρωμένες διαφημίσεις από το X, αφού ο Μασκ υποστήριξε μια αντισημιτική ανάρτηση. Άλλες εταιρείες απέσυραν τη διαφήμιση λόγω ανησυχιών σχετικά με τη ρητορική μίσους και το ναζιστικό περιεχόμενο στο X, όπως η Ευρωπαϊκή Επιτροπή, η Comcast, η IBM και η Παγκόσμια Τράπεζα.

    Και κάπως έτσι, έπειτα από όλα αυτά, και σύμφωνα με το Blue Chip Growth Fund της Fidelity, η αξία του X έχει πέσει πάνω από 75%.

    Κοινοποίηση:

    Τελευταία Νέα

    Κοινοποίηση:

    Περισσότερα Άρθρα
    Σχετικα

    Καταγγελίες φίμωσης στο Κέντρο Υγείας Ακράτας, από τον διευθυντή Σπύρο Μάρκου

    Κοινοβουλευτική αναφορά προς τον υπουργό Υγείας κατέθεσε η βουλευτής...

    ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΑΤΟΜΩΝ ΜΕ ΑΝΑΠΗΡΙΑ: Συνάντηση με τον Δήμαρχο Ήλιδας

    Πραγματοποιήθηκε συνάντηση μελών του Διοικητικού Συμβουλίου της Περιφερειακής Ομοσπονδίας Ατόμων...

    ΠΑΤΡΑ: «Γολγοθάς» για τον τραυματία δασοκομάντο, ποια είναι η κατάσταση της υγείας του

    Στην Ορθοπαιδική Κλινική του Πανεπιστημιακού Γενικού Νοσοκομείου Πατρών «Παναγία Βοήθεια»...

    Φοντάνα Ντι Τρέβι: Τέλος τα κέρματα στο σιντριβάνι, λόγω… υπερτουρισμού!

    Ο δήμαρχος της Ρώμης Ρομπέρτο Γκουαλτιέρι και ο αντιδήμαρχος...
    Best Shop