H τουριστική περίοδος δεν έχει ολοκληρωθεί ακόμη, υπάρχουν βάσιμες ελπίδες για αρκετά καλές επιδόσεις την περίοδο Σεπτεμβρίου – Οκτωβρίου, αλλά η στήλη έχει κάνει το ρεπορτάζ της και έχει τα αποτελέσματα για τα φετινά ντέρμπι του τουρισμού. Μέχρι και τον Αύγουστο λοιπόν, το ματς Σούπερ Μάρκετ – Εστίαση ολοκληρώθηκε με μεγάλη διαφορά υπέρ των σούπερ μάρκετ. Τα ακριβά εισιτήρια των πλοίων και το υψηλό κόστος των ξενοδοχείων οδήγησε τον κόσμο στα σούπερ μάρκετ που είδαν τους πελάτες να κάνουν ασυνήθιστα υψηλούς για την εποχή λογαριασμούς, καθώς αρκετοί τουρίστες προτιμούσαν να μαγειρεύουν στα καταλύματα και να πηγαίνουν λιγότερο από ό,τι συνήθιζαν σε ταβέρνες, εστιατόρια κ.λπ. Οι πληροφορίες από μεγάλες αλυσίδες σούπερ μάρκετ και συγκεκριμένα Σκλαβενίτη και Μy Market, είναι ότι τα καταστήματά τους στο κέντρο της Αθήνας δούλεψαν καλά λόγω τουρισμού, αντίθετα με την υπόλοιπη Αττική που είχε την εποχιακή πτώση του τζίρου. Μεγάλες δόξες όμως από πλευράς τζίρων γνώρισαν τα σούπερ μάρκετ των αλυσίδων που βρίσκονται σε τουριστικές περιοχές, με τις πληροφορίες να κάνουν λόγο για ρεκόρ πωλήσεων. Το άλλο ματς του τουρισμού, Ξενοδοχεία – Airbnb, εξελίχθηκε υπέρ των δεύτερων, καθώς οι επισκέπτες προτίμησαν τα Airbnb, λόγω πιο χαμηλών τιμών. Γενικότερα φέτος τα υψηλά κόστη προκάλεσαν μια στροφή σε Airbnb και λιγότερες εξόδους για φαγητό, με αποτέλεσμα εστίαση και ξενοδοχεία να “αισθανθούν” τις επιπτώσεις. Οι Κυκλάδες γενικότερα φαίνεται ότι δεν δούλεψαν και τόσο καλά, σε αντίθεση με την εικόνα που υπάρχει για Κρήτη, Ρόδο και κάποια άλλα νησιά. Αυτό που βοήθησε αρκετά ήταν οι νέες βίζες για τους Τούρκους επισκέπτες που ενίσχυσε σημαντικά την κίνηση στα δέκα νησιά για τα οποία ισχύει.
Τουρισμός: Σούπερ μάρκετ και Airbnb οι νικητές της σεζόν
Ημερομηνία: