300.000 λιγότερα Ι.Χ. θα κατασκευάσει το 2022 η Renault

    Ημερομηνία:

    Mavropoulis

    Το 2021, και έπειτα από δύο χρόνια, ο γαλλικός όμιλος αυτοκινητοβιομηχανίας της Renault κατόρθωσε να εμφανίσει κέρδη, αν και το πρόβλημα της ανεπάρκειας ημιαγωγών (τσιπ) συνεχίζεται. Ο διευθύνων σύμβουλός της, Λούκα ντε Μέο, δήλωσε ότι το 2022 θα κατασκευαστούν 300.000 λιγότερα οχήματα από όσα δυνητικά θα παρήγε η Renault χωρίς τη σοβαρή έλλειψη αυτού του εξαρτήματος. Αλλωστε, το παρελθόν έτος η Renault ακριβώς για τον λόγο αυτόν παρήγαγε 500.000 λιγότερα αυτοκίνητα.

    Τον Σεπτέμβριο του 2021 η εταιρεία επιχειρηματικών συμβούλων της AlixPartners είχε συγκεκριμένα προβλέψει ότι οι ελλείψεις ημιαγωγών θα κόστιζαν στην παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία 210 δισεκατομμύρια δολάρια σε απολεσθέντα έσοδα. «Η κατάσταση αυτή παραμένει περιπεπλεγμένη», διευκρίνισε ο Λούκα ντε Μέο, μιλώντας στο αμερικανικό ενημερωτικό δίκτυο CNBC. Πάντως προσέθεσε ότι η Renault εκτιμά πως οι συνθήκες δεν θα είναι φέτος τόσο αντίξοες, ενώ η επαναφορά σε μια κανονικότητα αναμένεται πλέον το δεύτερο εξάμηνο του 2022.

    GYMALL

    Η γαλλική αυτοκινητοβιομηχανία ανακοίνωσε καθαρά κέρδη 888 εκατ. ευρώ για το 2021.

    Η γαλλική αυτοκινητοβιομηχανία ανακοίνωσε χθες πως το 2021 τα καθαρά της κέρδη είχαν φθάσει τα 888 εκατομμύρια ευρώ, ξεπερνώντας τις εκτιμήσεις των αναλυτών του κλάδου. Το 2020 είχε παρουσιάσει ζημίες ύψους 8 δισεκατομμυρίων ευρώ, όταν οι περιορισμοί κατά της πανδημίας κλόνισαν την αυτοκινητοβιομηχανία. Ζημίες, πάντως, είχε παρουσιάσει η Renault και το 2019. Ο Λούκα ντε Μέο τόνισε ότι το 2021 οι στόχοι ξεπεράστηκαν παρά τις ελλείψεις ημιαγωγών και τις ακριβότερες πρώτες ύλες. Επιπλέον διατείνεται ότι τα περιθώρια λειτουργικών κερδών σε ποσοστό 3,6% δίνουν στην εταιρεία τη δυνατότητα να προηγηθεί κατά δύο χρόνια από το σχέδιό της για επαναστατικό ανασχηματισμό δραστηριοτήτων, το οποίο σχέδιο προέβλεπε περιθώρια κερδών στο 3% το 2023. «Η Renault επανέρχεται σε τροχιά ανόδου», είπε ο Ντε Μέο. Οι προβλέψεις ήθελαν τα περιθώρια το 2021 στο 2,8%, ενώ για φέτος ο στόχος είναι το 4%.

    Αξίζει να επισημανθεί, όπως αναφέρει σχετικά σε δημοσίευμά της η βρετανική εφημερίδα των Financial Times, ότι η κερδοφορία του ομίλου αποδίδεται στο δραστικό πρόγραμμα μείωσης δαπανών κατά 2 δισεκατομμύρια ευρώ και στην εστίασή του σε ακριβότερα και πολυτελέστερα μοντέλα, ώστε να μπορέσει να αντισταθμίσει τις απώλειες από το θέμα των ημιαγωγών. Τέλος, η Renault  δήλωσε ότι θα αποπληρώσει έως τα τέλη του 2023, δηλαδή νωρίτερα από το προβλεπόμενο, την κρατική ενίσχυση των 4 δισεκατομμυρίων ευρώ που έλαβε επί πανδημίας.

    Κοινοποίηση:

    Τελευταία Νέα

    Κοινοποίηση:

    Περισσότερα Άρθρα
    Σχετικα

    Αυτές είναι οι 4 τροφές που δεν αντέχουν πάνω από μία μέρα στο ψυγείο

    Πόσες φορές έχει τύχει να βάλετε τρόφιμα στο ψυγείο...

    Πάτρα: Συναυλία Θρησκευτικής μουσικής στο Δημοτικό Ωδείο

    Η Χορωδία Δωματίου του Δημοτικού Ωδείου Πατρών υπό τη...

    Ο απίστευτος λόγος για τον οποίο το σεξ είναι καλύτερο στο δωμάτιο ενός ξενοδοχείου

    Εχετε παρατηρήσει πόσο καλύτερο είναι το σεξ το καλοκαίρι;...

    Θέλετε γλυκό; Το «βασιλικό» φρούτο που γλυκαίνει, ωφελεί και τονώνει τη λίμπιντο

    Τάταλο για τους Κερκυραίους και κουρουμάς για τους κατοίκους...