ΚΑΤΟΙΚΟΙ ΚΑΝΑΚΑΡΗ – ΚΟΡΙΝΘΟΥ: Επιμένουν… να μην γίνει η αντιδρόμηση! “Πάγωσε” το έργο από την Δημοτική Αρχή

    Ημερομηνία:

    Στην ανακοίνωση της Συντονιστικής Επιτροπής Κατοίκων και Επαγγελματιών των οδών Κανακάρη & Κορίνθου αναφέρεται:

    Παρατηρούμε το τελευταίο χρονικό διάστημα σε ποικίλα τοπικά ΜΜΕ δημοσιεύματα προερχόμενα από διάφορους «ειδήμονες» που αφορούν την μη υλοποίηση της αντιδρόμησης των οδών Κανακάρη, Κορίνθου κλπ., προκειμένου να αναδείξουν την απραξία της Δημοτικής Αρχής, κινούμενα καθαρά και μόνο από έντονη αντιπολιτευτική και μόνο διάθεση και παρακάμπτοντας και απαξιώνοντας σειρά από σοβαρά και ουσιώδη θέματα και προβλήματα που θα δημιουργήσει η αντιδρόμηση. Εμείς απορούμε πάντως,  ποιοι είναι οι ενδιαφερόμενοι που υποκινούν αυτά τα δημοσιεύματα και ποια τα κίνητρά τους;

    Διαπιστώνουμε ότι η Δημοτική Αρχή έχοντας λάβει σοβαρά υπόψιν της, κατόπιν πολλαπλών και ουσιωδών παρεμβάσεων και αναφορών μας, και δικών μας αλλά και άλλων φορέων,  τα προβλήματα που θα δημιουργηθούν από την ανωτέρω κίνηση, και από την θέληση να μην δημιουργηθούν περισσότερα νέα προβλήματα από όσα πιθανολογείται ότι θα λυθούν, είναι σκεπτική και αναζητά τίς καλύτερες λύσεις και εκ του λόγου αυτού δικαιολογείται η όποια καθυστέρηση. Παραγγέλλοντας νέες μελέτες,  ορθώς πράττει, διότι αντιλαμβάνεται το αδιέξοδο και αναζητά σανίδα σωτηρίας.

    Είναι ξεκάθαρο ότι η εφαρμογή μιας εκτός σημερινής πραγματικότητας μελέτης Δοξιάδη με τίς συνθήκες τής πόλης προ 25ετίας, δεν εγγυάται την λύση του κυκλοφοριακού τής πόλης ούτε την βελτίωση τής καθημερινής ζωής των πολιτών. Δεν είναι ορθολογικό να αγνοήσουμε προβλήματα όπως επιγραμματικά θα αναφέρουμε παρακάτω και να επιμένουμε σε μια «δια ροπάλου» αντιδρόμηση, και να αναζητήσουμε εκ των υστέρων λύσεις , όπως το πρόσφατο παράδειγμα του κόμβου στα Ταμπάχανα, που όλοι αποδέχονται ότι είναι λάθος και ακόμα ψάχνουμε να βρούμε λύσεις.

    Εμείς αναζητάμε να δοθούν απαντήσεις και λύσεις στα παρακάτω:

    1)    Είναι τα πεζοδρόμια στο νεοκατασκευασμενο τμήμα Νόμιμα και ασφαλή;

    2)    Είναι τα υπάρχοντα πεζοδρόμια στο προ υπάρχον στενό (7 μέτρα) τμήμα της οδού νόμιμα και ασφαλή;

    3)    Υπάρχει σχέδιο για περίπτωση έκτακτης ανάγκης όταν οι δυο προς βορρά έξοδοι της πόλης θα έχουν το φαινόμενο του λαιμού τής μπουκάλας (Αγ. Ανδρέου – Κανακάρη)

    4)    Ποιο είναι το σχέδιο για περίπτωση βλάβης των υποδομών και αντίστοιχο κλείσιμο του δρόμου

    5)    Ποια είναι η μελέτη για την κυκλοφορία των Αστικών λεωφορείων που με τίς παρούσες επιλογές θα διασταυρώνονται στο κέντρο της πόλης οι εισερχόμενες με τίς εξερχόμενες λεωφορειακές γραμμές

    6)    Ποια είναι η πρόβλεψη για την αντιμετώπιση των θέσεων παρκινγκ που θα χαθούν

    7)    Ποια είναι η πρόβλεψη για την αντιμετώπιση τής επι πλέον ρύπανσης και τής ηχορύπανσης λόγου του ότι η Κανακάρη σαν έξοδος έχει περισσότερες ανηφόρες από ότι κατηφόρες.

    8)    Έχουμε διαπιστώσει ότι δεν μιλάμε για αντιδρόμηση δυο οδών αλλά για επτά: Κανακάρη- Κορίνθου- Ζαΐμη- Άρατου – Μαιζωνος (πεζοδρόμηση και αντιδρόμηση το υπόλοιπο)- Κωνσταντινουπόλεως- Αγίας Σοφίας.

    Θα θέλαμε πάρα πολύ να λάβουν άπαντες υπόψιν τους και τίς επίσημα καταγεγραμμένες προτάσεις και Θέσεις του ΤΕΕ σχετικά με το θέμα.

    Κλείνοντας, η «Συντονιστική Επιτροπή κατοίκων και επαγγελματιών των οδών Κανακάρη και Κορίνθου», συνεχίζει να αντιδρά στην αντιδρόμηση αυτών των οδών  και επιφυλάσσεται για μελλοντικές νόμιμες ενέργειές της, τις  σχετικές με την ασφάλειά των κατοίκων.

    Κοινοποίηση:

    Τελευταία Νέα

    Κοινοποίηση:

    Περισσότερα Άρθρα
    Σχετικα

    Συνέλαβαν γαμπρό με κοκαΐνη και σφαίρες λίγες ώρες πριν τον γάμο του

    Άδοξο τέλος είχε η σημερινή ημέρα για ένα ζευγάρι, που επρόκειτο...

    Κόβουμε από τρόφιμα, δίνουμε για κινητά

    Η βόλτα στο σουπερμάρκετ μοιάζει με κυνήγι θησαυρού, καθώς...
    Best Shop