Ο Ρομέο Μπέκαμ, o 18χρονος γιος των Βικτόρια και Ντέιβιντ Μπέκαμ φωτογραφήθηκε πρώτη φορά για το εξώφυλλο περιοδικού, για το ειδικό τεύχος του L’Uomo Vogue, The Generation Issue.
Τον Ρομέο Μπέκαμ φωτογράφησαν οι Mert Alas και Marcus Piggott, με ζακέτα σε μεγάλο μέγεθος, παντελόνι και μπότες για το εξώφυλλο και με διαφορετικές μοντέρνες ενδυματολογικές προτάσεις στις εσωτερικές σελίδες του περιοδικού.
Το περιοδικό δημοσίευσε και βίντεο από τη φωτογράφιση του δευτερότοκου γιου της σχεδιάστριας μόδας, πρώην μέλος των Spice Girls και του θρύλου του βρετανικού ποδοσφαίρου.
Ο Ρομέο Μπέκαμ πήρε την πρώτη γεύση από τη βιομηχανία της μόδας σε ηλικία 10 ετών, όταν έγινε το πρόσωπο της έντυπης διαφημιστικής καμπάνιας του Burberry για την Άνοιξη/Καλοκαίρι 2013.
Συνέχισε τη συνεργασία του με το βρετανικό brand όταν πρωταγωνίστησε σε βίντεο διάρκειας τεσσάρων λεπτών, το 2014 σε ηλικία 12 ετών για την πρώτη χριστουγεννιάτικη καμπάνια του Burberry.
Ο Ρομέο Μπέκαμ έδειξε την πρώτη φωτογράφισή του για εξώφυλλο περιοδικού με ανάρτησή του στον λογαριασμό του Instagram δηλώνοντας ενθουσιασμένος.
Φυσικά η φωτογράφιση εκθειάστηκε από την οικογένειά του.
Ο Ντέιβιντ Μπέκαμ, σύμφωνα με το ΑΠΕ, δημοσίευσε στον προσωπικό του λογαριασμό στο Instagram το εξώφυλλο του περιοδικού και συνεχάρη τον γιο του.
«Τόσο περήφανος για σένα @romeobeckham. Τι απίστευτο πρώτο εξώφυλλο για το @luomovogue» γράφει στην ανάρτησή του ο άγγλος σταρ του ποδοσφαίρου.