Το ∆ημοτικό Συμβούλιο ενέκρινε κατά πλειοψηφία στην προχθεσινή συνεδρίασή του τη σχετική εισήγηση της ∆ημοτικής Επιτροπής, η οποία παραπέμπει σε μια θεματική αλλαγή του κυκλοφοριακού χάρτη της αχαϊκής πρωτεύουσας. Συγκεκριμένα, προβλέπονται τα εξής:
Αντιδρόμηση της Κορίνθου στο τμήμα της από την Ελ. Βενιζέλου έως τη Γούναρη.Θα λειτουργεί πλέον ως μονόδρομος, με κατεύθυνση κίνησης των οχημάτων από τη Γούναρη στην Ελ. Βενιζέλου.
Αντιδρόμηση της Ναυαρίνου από τη Β. Ηπείρου έως την Παπαφλέσσα. Θα λειτουργεί ως μονόδρομος, με κατεύθυνση κίνησης των οχημάτων από τη Β. Ηπείρου στην Παπαφλέσσα.
Αντιδρόμηση της Κανακάρη από την Παπαφλέσσα έως την Αγίας Σοφίας. Θα λειτουργεί ως μονόδρομος, με κατεύθυνση κίνησης των οχημάτων από την Παπαφλέσσα στην Αγίας Σοφίας.
Αμφιδρόμηση της Αγίας Σοφίας από την Κορίνθου έως την Ελ. Στρατιώτου.
Αντιδρόμηση της Αράτου από την Ανδρούτσου έως την Αγ. Ανδρέου. Θα λειτουργεί ως μονόδρομος, με κατεύθυνση κίνησης των οχημάτων από την Ανδρούτσου στην Αγ. Αν-
δρέου.
Αντιδρόμηση της Ζαΐμη από την Ανδρούτσου έως την Αγ. Ανδρέου.
Θα λειτουργεί ως μονόδρομος, με κατεύθυνση κίνηση των οχημάτων από την Αγ. Ανδρέου στην Ανδρούτσου.

Αντιδρόμηση της Μαιζώνος από την Αράτου έως την Καρόλου. Θα λειτουργεί ως μονόδρομος, με κατεύθυνση κίνησης των οχημάτων από την Αράτου στην Καρόλου.
Αντιδρόμηση της Κωνσταντινουπόλεως από την Καρόλου έως την Αγ. Σοφίας. Θα λειτουργεί ως μονόδρομος, με κατεύθυνση κίνησης των οχημάτων από την Καρόλου στην Αγ.
Σοφίας.
Mονοδρόμηση της Ανδρούτσου από τη Σατωβριάνδου έως την Αράτου. Θα λειτουργεί ως μονόδρομος, με κατεύθυνση κίνησης των οχημάτων από τη Σατωβριάνδου στη Ζαΐμη.
Αντιδρόμηση της Ανδρούτσου από τη Ζαΐμη έως την Αράτου. Θα λειτουργεί ως μονόδρομος, με κατεύθυνση κίνησης των οχημάτων από τη Ζαΐμη στην Αράτου.
ΟΙ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΕΣ
Κατόπιν αυτών των μεταβολών, οι αστικές και υπεραστικές συγκοινωνίες με κατεύθυνση από βορρά προς νότο θα διέρχονται μέσω της Κορίνθου, ενώ από νότο προς βορρά θα διέρχονται μέσω των οδών Κανακάρη, Αράτου, Μαιζώνος, Κωνσταντινουπόλεως και Αγίας Σοφίας. Όπως επισημαίνεται, «η υλοποίηση των προτεινόμενων επεμβάσεων είναι στην κατεύθυνση της ενίσχυσης της βιώσιμης κινητικότητας μέσω ήπιων μορφών μετακίνησης».
Επιπλέον, τονίζεται ότι «οι προτεινό-μενες επεμβάσεις στις οδούς Κορίνθου και Κανακάρη – Ναυαρίνου, όχι μόνο δεν προκαλούν προβλήματα συμφόρησης, ούτε στην ευρύτερη
περιοχή, ούτε στην περιοχή μελέτης, αλλά από τη μακροσκοπική ανάλυση της περιοχής μελέτης παρατηρείται βελτίωση στα επίπεδα εξυπηρέτησης των αξόνων Κορίνθου και Κανακάρη σε όλο το μήκος τους, από την οδό Αγίας Σοφίας έως την οδό Ελ. Βενιζέλου, καθώς και στη γενικότερη λειτουργία της πόλης».
ΣΤΗΝ ΑΠΟΚΕΝΤΡΩΜΕΝΗ
Όπως ανέφερε η αρμόδια αντιδήμαρχος, Αναστασία Τογιοπούλου, «οι προτεινόμενες παρεμβάσεις θα προωθηθούν στην Αποκεντρωμένη ∆ιοίκηση Πελοποννήσου, ∆υτικής Ελλάδας και Ιονίου. Αφού εγκριθούν από τις αρμόδιες υπηρεσίες, ο ανάδοχος του έργου θα τοποθετήσει τα σήματα φωτεινής σηματοδότησης, καθώς και την αντίστοιχη κατακόρυφη και οριζόντια σήμανση στις κατάλληλες θέσεις, σύμφωνα με τα σχετικά διαγράμματα σήμανσης που συνοδεύουν τις εγκεκριμένες μελέτες.
